Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

PRILOŽNOST

Za mnoga podjetja je obnovitev po katastrofi prvi korak na poti k prehodu v v oblak.

Obnovitev po katastrofi je upravljana rešitev, ki organizacijam pomaga zaščititi njihova informacijska okolja na enostaven, zanesljiv in stroškovno ugoden način. Ko podjetja uvedejo rešitev za obnovitev po katastrofi v oblaku in tako zmanjšajo svoje stroške, lahko nadaljujejo z odkrivanjem novih digitalnih pobud v okolju v oblaku, kot sta razvoj in preizkušanje novih izdelkov/funkcij.

Upravljana obnovitev po katastrofi kot storitev in njene prednosti:

Poenostavljena vpeljava in upravljanje

Pomagali vam bomo opredeliti ciljni čas (RTO) in ciljno točko (RPO) obnove ter vpeljali rešitev za obnovitev po katastrofi v izbranem oblaku

Varnost podatkov

Tako platforma Azure kot tudi zasebni oblak ponujata sodobno in zanesljivo infrastrukturo za zaščito ključnih podatkov in aplikacij.

Razpoložljivost poslovnih aplikacij

Poslujte brez skrbi, saj boste lahko tudi v primeru katastrofe dostopali do kritičnih podatkov in aplikacij, shranjenih v oblaku.

Manj stroškov

Plačujte le vire, ki jih dejansko uporabljate, in tako znižajte stroške nakupov strojne opreme ter vzdrževanja.

UPRAVLJANA OBNOVITEV PO KATASTROFI KOT STORITEV

Varneje in učinkoviteje od tradicionalnih tehnologij

Nepričakovane nesreče, kot so izpadi opreme in računalniški napadi, predstavljajo resno grožnjo neprekinjenemu poslovanju, ne glede na velikost podjetja. Kako vam lahko pri tem pomaga upravljana obnovitev po katastrofi kot storitev (DRaaS)?



Obnovitev po katastrofi je mogoče vpeljati na različne načine, pri čemer je najbolj kompleksen in drag pristop gradnja sekundarne lokacije. DRaaS odpravi tako potrebo po teh naložbah kot tudi breme in stroške vzdrževanja sekundarnih podatkovnih centrov, infrastrukture in programske opreme. Ta model ponovne vzpostavitve po katastrofi gostuje v oblaku in je popolna izbira, če želi vaša organizacija svoje podatke in aplikacije podvojiti na drugi lokaciji, da bi:



  • poenostavila vpeljavo in upravljanje ponovne vzpostavitve po katastrofi,
  • brezskrbno poslovala s pomočjo strokovne podpore,
  • se izognila potrebi po nakupu rezervne informacijske infrastrukture in zmanjšala skupne stroške lastništva.

Upravljana obnovitev po katastrofi kot storitev

Primerna za podjetja, ki:

želijo zmanjšati kompleksnost in odpraviti operativne naloge, povezane z vzpostavitvijo sekundarnega centra
v svoje poslovanje vpeljujejo načrte za neprekinjeno poslovanje
morajo zagotoviti skladnost s panožnimi predpisi
želijo svoje ekipe IT razbremeniti odvečnega dela
želijo izboljšati svojo obstoječo rešitev.
Pišite nam Pišite nam
Album covers

Prilagojena rešitev

Pogovorimo se o vaših potrebah

Ne glede na to, katero možnost v oblaku (Azure ali zasebni oblak) boste izbrali, bomo poskrbeli, da bo rešitev za obnovitev po katastrofi ustrezala potrebam vašega podjetja, vključno s ciljnim časom obnove (RTO) in ciljno točko obnove (RPO). Naša rešitev s prilagodljivimi paketi, strokovno podporo in predvidljivimi stroški odpravlja skrbi, povezane z obnovitvijo po katastrofi, obenem pa vam omogoča, da izberete prave temelje za svojo preobrazbo v oblaku .