Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi s hitrostjo internetne povezave.

Več informacij
  1. Kakšen je postopek za spremembo internetne hitrosti paketa?

    Spremembo paketa lahko sporočite po elektronski pošti [email protected] ali pa nas pokličite na telefonsko številko 070 700 700.

  2. Moj prijatelj ima Telemachov kabelski internet in pri njem internet deluje mnogo hitreje kot moj ADSL2+. Kako je to mogoče?

    Tehnologija kabelskega interneta v primerjavi s tehnologijo ADSL omogoča boljšo izkoriščenost zveze. Tehnologija ADSL2+ omogoča hitrosti le do 24 Mbit/s in slabši odzivni čas od kabelske tehnologije.

    Hitrosti, ki jih lahko dosežemo s kabelskim internetom, so veliko večje. Pri kabelskem internetu pa so manjši tudi odzivni časi, ki so zelo pomembni npr. za igranje spletnih iger.

  3. Ali televizijski signal vpliva na internetno hitrost na kabelskem omrežju?

    Ker je internetna povezava ločena od televizijskega signala, lahko po spletu brskate, ne da bi se zato poslabšala televizijska slika. Izjema so paketi D3i, ki jih ponujamo preko najetega optičnega omrežja. V tem primeru se hitrost interneta zmanjša, če hkrati uporabljate televizijo, telefonijo in internet.

    Hitrost internetne povezave je pogojena s številom digitalnih sprejemnikov in številom naprav, ki jih imate sočasno priključenih na internet.

  4. Internet deluje zelo počasi. Kaj bi bila lahko težava?

    Če imate slab prenos podatkov, je mogoče, da vašo hitrost izkorišča neka druga aplikacija (npr. protivirusni program, posodobitev sistema Windows, program za prenos datotek …) ali pa imate na računalniku virus.

    Težava je lahko tudi v brezžičnem usmerjevalniku, ki ni primerno zaščiten. Možno je namreč, da se je nekdo v vaši bližini priključil na vaš brezžični usmerjevalnik in tako zavzema vašo internetno hitrost.