Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

VOYO VOYO VOYO VOYO

Originalne serije, šovi, filmi risanke in šport.

VOYO v paketih EON

Najbolj priljubljen slovenski video na zahtevo

VOYO je del redne ponudbe Video Kluba za vse naročnike EON Premium in Biznis 3, možnost promocijskega naročila, za 12 ali 24 mesecev, pa velja tudi za naročnike paketov EON Light in EON Full. Slednji boste lahko promocijsko naročilo izvedli vse do 30. 11. 2022.


Če na VOYO še niste naročeni, se lahko nanj naročite:

  • s klicem na številko 070 700 700 ali
  • z obiskom najbližje poslovalnice.

Phone
Vrhunske vsebine

Najbolj gledani slovenski in tuji šovi, originalne serije VOYO, sinhronizirane risanke, ekskluzivni športni prenosi, predpremiere produkcije POP TV in filmske uspešnice.

Concert
Slovenska produkcija

VOYO podpira in ohranja slovensko produkcijo ter omogoča zabavo za vso družino, s slovenskimi podnapisi, voditelji in komentatorji. Na ogled so izjemno uspešne serije Ja, Chef!, Gospod profesor, Za hribom, Telenovela, Vse punce mojega brata, prav tako spletna učilnica 5KA.

Tidal
Video klub

Telemachov Video klub se ponaša z več kot 24.500 vsebinami in v njem lahko najdete tudi VOYO. Dostop je res preprost.

Kadarkoli, na katerikoli napravi
Kadarkoli, na katerikoli napravi

Za popolno VOYO izkušnjo na do 5 napravah je potrebna prijava na naročniški portal Telemach, uporabniki, ki so na VOYO že naročeni, pa lahko VOYO aplikacijo spremljajo prek EON sprejemnika brez predhodne prijave.

Več informacij
  1. Kako aktiviram storitev VOYO?

    Naročniki, ki so naročeni na VOYO ali ga že imajo vključenega v svojem paketu, lahko registracijo opravijo na naročniškem portalu Telemach. S klikom na povezavo VOYO bodo samodejno preusmerjeni na naslov voyo.si/aktivacija/operater. V kolikor že imajo ustvarjen uporabniški VOYO račun, bo potrebna le prijava (v primeru pozabljenega gesla je na voljo povezava za ponastavitev gesla), v nasprotnem primeru pa registracija VOYO računa (elektronski naslov in geslo izberejo sami in račun registrirajo po navodilih). Po uspešni registraciji računa je na drsniku operaterjev potrebno izbrati vnos »Telemach«, unikatna koda se bo prepisala samodejno. Če se aktivacijska koda ni prenesla samodejno, jo lahko skopirate sami iz zavihka VOYO na naročniškem portalu Telemach.

    Po zaključeni registraciji bo dostop do vsebin VOYO na voljo na največ 5 napravah (sprejemnik EON že šteje kot 1 naprava), sočasno pa lahko naročnik vsebine spremlja na največ 2 napravah.

    Če aplikacijo VOYO uporabljate neposredno na sprejemniku EON, registracija na voyo.si ni potrebna. Sprejemnik EON samodejno zazna, če vaš paket vsebuje VOYO, ter omogoči dostop do aplikacije VOYO brez prijave oz. registracije.

    Podrobnejša navodila za prvi zagon VOYO aplikacije preko EON sprejemnika najdete tukaj.

  2. Ali je za uporabo aplikacije VOYO na sprejemniku EON potrebna registracija na voyo.si?

    Če aplikacijo VOYO uporabljate neposredno na sprejemniku EON, registracija na voyo.si ni potrebna. Sprejemnik EON samodejno zazna, če vaš paket vsebuje VOYO, ter omogoči dostop do aplikacije VOYO brez prijave oz. registracije.

    Podrobnejša navodila za prvi zagon VOYO aplikacije preko EON sprejemnika najdete tukaj.

  3. VOYO imam naročen kot dodatni paket. Ali lahko vsebine VOYO spremljam tudi v aplikaciji VOYO?

    Da, morate se samo registrirati za storitev VOYO na naročniškem portalu Telemach. Če ste naročeni na VOYO in ga želite spremljati na sprejemniku EON, registracija ni potrebna.

    • VOYO je na voljo na naslednjih napravah:
    • na računalnikih na strani Voyo.si,
    • na pametnih telefonih in tablicah iOS (iOS 12.1 ali novejši), Android (Android 5.0 ali novejši) in Harmony OS,
    • na pametnih televizorjih: Android TV (Sony, Philips, Hisense, Panasonic, Toshiba, Sharp), LG Web OS 2.0+, Samsung Tizen 3.0.+, Hisense Vidaa, Philips Saphi Smart TV, Google Chromecast in Apple TV.

  4. Imam paket EON Premium. Kako lahko naročim paket Voyo?

    VOYO je za naročnike paketa EON Premium na voljo brez doplačila in se samodejno prikaže kot dodatni paket na naročniškem portalu Telemach. Če ste naročnik paketa EON Premium, ni treba oddati posebnega naročila za VOYO.

  5. Na VOYO sem se že naročil na strani voyo.si, sedaj pa želim VOYO uporabljati v sklopu svojega naročniškega razmerja. Ali lahko svoj račun VOYO prenesem?

    Obstoječega računa VOYO, ki je bil ustvarjen neposredno na naslovu voyo.si, se ne da naknadno povezati s Telemachovim naročniškim razmerjem. V tem primeru vam priporočamo, da prekinete svojo naročnino VOYO pri ponudniku vsebine ter se nato znova registrirate na naročniškem portalu Telemach.

  6. Ali moram aplikacijo VOYO na sprejemnik EON namestiti sam?

    Aplikacija VOYO bo na vse sprejemnike EON nameščena samodejno, če je sprejemnik priklopljen v električno napajanje. Če se aplikacija VOYO samodejno ni uspešno namestila, priporočamo ponovni zagon sprejemnika EON, lahko pa aplikacijo VOYO tudi sami prenesete iz trgovine Google Play, do katere lahko dostopate preko menija sprejemnika EON.

    Podrobnejša navodila za prvi zagon VOYO aplikacije preko EON sprejemnika najdete tukaj.

  7. Nimam paketa EON Premium. Kako lahko naročim paket Voyo?

    VOYO lahko naročite s klicem na številko 070 700 700 ali pa se oglasite v najbližji poslovalnici. 
    V paketu EON Light je ob vezavi za 24 mesecev dodatni paket VOYO brez doplačila na voljo za obdobje 12 mesecev v paketu EON FULL pa je ob vezavi za 24 mesecev dodatni paket VOYO brez doplačila na voljo za obdobje 24 mesecev. 

    Po koncu promocijskega obdobja se VOYO prične zaračunavati po veljavnem ceniku, od storitve pa se lahko tudi odjavite. To lahko storite sami preko  uporabniškega računa Telemach z gumbom »Deaktiviraj«, ki se nahaja v zavihku VOYO. Od paketa se lahko odjavite tudi s klicem na številko 070 700 700 ali pa se oglasite v najbližji poslovalnici.

  8. Ali lahko dodatni paket VOYO naročim brez vezave?

    Da. V tem primeru se dodatni paket VOYO zaračunava 7 EUR/mesec oz. po veljavnem ceniku.

  9. Imam težave z delovanjem storitve VOYO, čeprav fiksne storitve delujejo normalno. Kam se lahko obrnem?

    Za pomoč lahko pokličete  070 700 700 ali pišite na [email protected] Če vse Telemachove storitve delujejo normalno se lahko za tehnično pomoč glede aplikacije VOYO obrnete na ponudnika storitve VOYO:

    • klic na brezplačno številko 080 44 44,
    • sporočilo na e-poštni naslov [email protected].

  10. Kolikšno hitrost prenosa podatkov potrebujem za nemoten ogled televizijskih vsebin?

    Za kakovosten ogled televizijskih vsebin potrebujete internetno povezavo s hitrostjo prenosa podatkov vsaj 8 Mbps. 

  11. Ali so vsebine VOYO še vedno dostopne tudi v Video klubu?

    Da. Vsebine VOYO bodo z enodnevnim zamikom še vedno dostopne v Video klubu. Za popolno izkušnjo VOYO tako priporočamo ogled vsebin neposredno v aplikaciji VOYO ali na spletni strani. 

  12. Ali lahko VOYO spremljam iz tujine?

    Skladno z Uredbo (EU) 2017/1128 Evropskega parlamenta in sveta o čezmejni prenosljivosti storitev spletnih vsebin na notranjem trgu (v nadaljevanju: Uredba) lahko vsi rezidenti Republike Slovenije, ki potujejo ali dopustujejo zunaj teritorialnih meja Slovenije, od 1. 4. 2018 vse televizijske vsebine na storitvi VOYO (tuje in domače) spremljajo v državah EU 27 (države članice EU).

     

    Izven držav članic EU lahko zaradi avtorskih pravic spremljate samo vsebine slovenske produkcije. Do menija ZAMUJENO žal ni mogoče dostopati.

     

    V živo lahko spremljate informativne oddaje (24UR, 24UR POPOLDNE, 24UR ZVEČER, SVET).

  13. Ali je aplikacija VOYO na voljo, tudi če nimam trojčka EON, imam pa starejši paket oz. trojček Total TV?

    Da. Če imate VOYO naročen kot dodatni paket, je postopek aktivacije storitve VOYO enak kot pri naročnikih paketov EON. Kako aktivirati VOYO na ostalih napravah si lahko preberete tukaj. Če želite do 30. 11. 2022 izkoristiti akcijo VOYO brez doplačila, imate pa starejši paket, predlagamo, da paketa spremenite na enega izmed naših trojčkov EON s klicem na 070 700 700 ali obiskom v najbližji poslovalnici.