Če na VOYO še niste naročeni, se lahko nanj naročite:
Najbolj gledani slovenski in tuji šovi, originalne serije VOYO, sinhronizirane risanke, ekskluzivni športni prenosi, predpremiere produkcije POP TV in filmske uspešnice.
VOYO podpira in ohranja slovensko produkcijo ter omogoča zabavo za vso družino, s slovenskimi podnapisi, voditelji in komentatorji. Na ogled so izjemno uspešne serije Ja, Chef!, Gospod profesor, Za hribom, Telenovela, Vse punce mojega brata, prav tako spletna učilnica 5KA.
Telemachov Video klub se ponaša z več kot 24.500 vsebinami in v njem lahko najdete tudi VOYO. Dostop je res preprost.
Za popolno VOYO izkušnjo na do 5 napravah je potrebna prijava na naročniški portal Telemach, uporabniki, ki so na VOYO že naročeni, pa lahko VOYO aplikacijo spremljajo prek EON sprejemnika brez predhodne prijave.
Naročniki, ki so naročeni na VOYO ali ga že imajo vključenega v svojem paketu, lahko registracijo opravijo na naročniškem portalu Telemach. S klikom na povezavo VOYO bodo samodejno preusmerjeni na naslov voyo.si/aktivacija/operater. V kolikor že imajo ustvarjen uporabniški VOYO račun, bo potrebna le prijava (v primeru pozabljenega gesla je na voljo povezava za ponastavitev gesla), v nasprotnem primeru pa registracija VOYO računa (elektronski naslov in geslo izberejo sami in račun registrirajo po navodilih). Po uspešni registraciji računa je na drsniku operaterjev potrebno izbrati vnos »Telemach«, unikatna koda se bo prepisala samodejno. Če se aktivacijska koda ni prenesla samodejno, jo lahko skopirate sami iz zavihka VOYO na naročniškem portalu Telemach.
Po zaključeni registraciji bo dostop do vsebin VOYO na voljo na največ 5 napravah (sprejemnik EON že šteje kot 1 naprava), sočasno pa lahko naročnik vsebine spremlja na največ 2 napravah.
Če aplikacijo VOYO uporabljate neposredno na sprejemniku EON, registracija na voyo.si ni potrebna. Sprejemnik EON samodejno zazna, če vaš paket vsebuje VOYO, ter omogoči dostop do aplikacije VOYO brez prijave oz. registracije.
Podrobnejša navodila za prvi zagon VOYO aplikacije preko EON sprejemnika najdete tukaj.
Če aplikacijo VOYO uporabljate neposredno na sprejemniku EON, registracija na voyo.si ni potrebna. Sprejemnik EON samodejno zazna, če vaš paket vsebuje VOYO, ter omogoči dostop do aplikacije VOYO brez prijave oz. registracije.
Podrobnejša navodila za prvi zagon VOYO aplikacije preko EON sprejemnika najdete tukaj.
Da, morate se samo registrirati za storitev VOYO na naročniškem portalu Telemach. Če ste naročeni na VOYO in ga želite spremljati na sprejemniku EON, registracija ni potrebna.
VOYO je za naročnike paketa EON Premium na voljo brez doplačila in se samodejno prikaže kot dodatni paket na naročniškem portalu Telemach. Če ste naročnik paketa EON Premium, ni treba oddati posebnega naročila za VOYO.
Obstoječega računa VOYO, ki je bil ustvarjen neposredno na naslovu voyo.si, se ne da naknadno povezati s Telemachovim naročniškim razmerjem. V tem primeru vam priporočamo, da prekinete svojo naročnino VOYO pri ponudniku vsebine ter se nato znova registrirate na naročniškem portalu Telemach.
Aplikacija VOYO bo na vse sprejemnike EON nameščena samodejno, če je sprejemnik priklopljen v električno napajanje. Če se aplikacija VOYO samodejno ni uspešno namestila, priporočamo ponovni zagon sprejemnika EON, lahko pa aplikacijo VOYO tudi sami prenesete iz trgovine Google Play, do katere lahko dostopate preko menija sprejemnika EON.
Podrobnejša navodila za prvi zagon VOYO aplikacije preko EON sprejemnika najdete tukaj.
VOYO lahko naročite s klicem na številko 070 700 700 ali pa se oglasite v najbližji poslovalnici.
Da. V tem primeru se dodatni paket VOYO zaračunava 7 EUR/mesec oz. po veljavnem ceniku.
Za pomoč lahko pokličete 070 700 700 ali pišite na [email protected] Če vse Telemachove storitve delujejo normalno se lahko za tehnično pomoč glede aplikacije VOYO obrnete na ponudnika storitve VOYO:
Za kakovosten ogled televizijskih vsebin potrebujete internetno povezavo s hitrostjo prenosa podatkov vsaj 8 Mbps.
Da. Vsebine VOYO bodo z enodnevnim zamikom še vedno dostopne v Video klubu. Za popolno izkušnjo VOYO tako priporočamo ogled vsebin neposredno v aplikaciji VOYO ali na spletni strani.
Skladno z Uredbo (EU) 2017/1128 Evropskega parlamenta in sveta o čezmejni prenosljivosti storitev spletnih vsebin na notranjem trgu (v nadaljevanju: Uredba) lahko vsi rezidenti Republike Slovenije, ki potujejo ali dopustujejo zunaj teritorialnih meja Slovenije, od 1. 4. 2018 vse televizijske vsebine na storitvi VOYO (tuje in domače) spremljajo v državah EU 27 (države članice EU).
Izven držav članic EU lahko zaradi avtorskih pravic spremljate samo vsebine slovenske produkcije. Do menija ZAMUJENO žal ni mogoče dostopati.
V živo lahko spremljate informativne oddaje (24UR, 24UR POPOLDNE, 24UR ZVEČER, SVET).
Da. Če imate VOYO naročen kot dodatni paket, je postopek aktivacije storitve VOYO enak kot pri naročnikih paketov EON. Kako aktivirati VOYO na ostalih napravah si lahko preberete tukaj. V kolikor imate pa starejši paket, predlagamo, da paketa spremenite na enega izmed naših trojčkov EON s klicem na 070 700 700 ali obiskom v najbližji poslovalnici.