Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z računi in pregledom uporabe.

Več informacij
  1. Kako si ogledam pregled porabe?

    Pri Telemachu omogočamo pregled tekoče porabe vključenih količin na več načinov:

    NAROČNIŠKI PORTAL TELEMACH
    Enote, ki so vam še na voljo v vašem paketu, lahko preverite na naročniškem portalu Telemach.

    UKAZNI NIZ
    Z ukaznim nizom *123# in pritiskom na tipko za klic lahko preverite enote, ki so vam še na voljo v vašem paketu.
    Za pregled porabe pri dodatni SIM kartici z ukaznim nizom *128# in pritiskom na tipko klic preverite enote, ki so vam še na voljo v vašemu paketu.

    SMS-PORABA
    Na številko 7070 pošljete sporočilo SMS s ključno besedo PORABA. Prikaz predstavlja porabo količin izven paketa.

  2. Kje lahko vklopim ali izklopim e-račun?

    Svoj e-račun lahko vklopite na vseh prodajnih mestih, na naročniškem portalu Telemach, prek elektronskega naslova [email protected], prek sporočila SMS na številko 7070 (pošljite ključno besedo “ERACUN” in e-poštni naslov, na katerega želite prejemati e-račun. Primer: “ERACUN [email protected]”), prek številke 070 700 700, na obrazcu SEPA , prek spletne trgovine (možno ob sočasnem naročilu storitve) oz. izklopite na vseh prodajnih mestih ob podpisu obrazca in preko elektronskega naslova [email protected].

  3. Ali je možno plačevanje preko trajnika?

    Trajnik je možno urediti na prodajni enoti z izpolnitvijo ustreznega obrazca. Datum bremenitve je 18. v mesecu. Obrazec je na voljo tudi na naši spletni strani. Podpisan obrazec nam pošljite preko pošte na naš naslov.

  4. Obstaja možnost razčlenjenega računa?

    Razčlenjeni račun lahko vklopite z vnosom ukaznega niza *121*3*1# in pritiskom na tipko za klic. Cena razčlenjenega računa znaša 1,49 EUR. Opravljene storitve in obračun lahko preverite tudi na naročniškem portalu Telemach, razčlenjeni račun za že izdane račune pa pridobite s poslanim lastnoročno podpisanim dopisom. Naknadno izdan razčlenjeni račun se obračuna 2 EUR.

  5. Kako lahko preverim, koliko prenosa podatkov imam še na voljo?

    Svetujemo vam, da pred preverjanjem izklopite prenos podatkov. Stanje lahko preverite na naslednje načine:

    • z ukaznim nizom *123# ter tipko za klic,
    • z ukaznim nizom *128# ter tipko za klic za dodatno SIM kartico,
    • prek naročniškega portala Telemach.

  6. Kako se lahko izognem visokim stroškom v času gostovanja v tujini?

    Svetujemo vam, da pred odhodom v tujino v nastavitvah naprave izklopite možnost prenosa podatkov (data roaming), saj se lahko telefon samodejno povezuje s spletom, brez da bi vas na to opozoril.

    V primeru odhoda v tujino pa vam seveda priporočamo vklop dodatnega paketa. Več o paketih in načinu vklopa si preberite tukaj.

  7. Kakšno je obračunsko obdobje?

    Obračunsko obdobje pri Telemachu traja od prvega do zadnjega dne v mesecu, na mesečnem računu pa so obračunane storitve in naročnina za pretekli mesec.

  8. Kje si lahko ogledam pretekle račune?

    Pretekle račune (za zadnje 3 mesece) si lahko ogledate na naročniškem portalu Telemach

  9. Ali lahko združim račun?

    Združen račun je možen samo za istega naročnika (veljati mora ista davčna številka). Združiti je možno računa mobilnih in fiksnih storitev.

  10. Ali prejmem obvestilo o zamujenem plačilu?

    V primeru zamujenega plačila obveznosti boste preko sporočila SMS naknadno prejeli opomin o odprtih postavkah.

  11. Zakaj je bilo poslano sporočilo večkrat obračunano?

    Posamezna obračunska enota sporočila SMS šteje do 160 znakov. Če poslano sporočilo preseže navedeno količino znakov, se obračuna kot dodatno oziroma dodatna sporočila SMS.

    Uporaba šumnikov pri pošiljanju besedilnih sporočil zasede več znakov kot pošiljanje sporočil brez šumnikov, zato se dolžina enega sporočila ob uporabi nestandardnih znakov skrajša na 70 znakov.

  12. Nahajam se v tujini in kličem na slovensko mobilno ali stacionarno številko. Kakšni bodo moji stroški?

    Vse klice, ki jih vključuje vaš paket, lahko od 15. 6. 2017 dalje uporabljate med gostovanjem v državah EU/EEA. Po porabi enot storitev za klice velja cena skladno s ceniki. Cenik storitev v gostovanju v EU za aktualne naročniške in predplačniške pakete si lahko ogledate tukaj. Cenik storitev v gostovanju znotraj EU za naročniške pakete, ki niso več v ponudbi si lahko ogledate tukaj.

    V kolikor gostujete izven območja EU/EEA, boste plačali klic po tarifi za odhodne klice v Slovenijo. Cenik si lahko ogledate tukaj.

    Številko morate vnesti v mednarodnem formatu: +386 70 xxx xxx (za mobilne številke) ali +386 1 xxxx xxx (za stacionarne številke).

  13. Pregled porabe za SMS donacije in komercialna sporočila

    Na številko 7070 pošljete sporočilo SMS s ključno besedo PORABA STORITVE. Prikaz predstavlja porabo SMS donacije in komercialna sporočila.