predsednik poslovodstva družbe
Adrian Ježina je bil pred prihodom na Telemach na položaju direktorja podjetja Siemens Converegence Creators Adria Region, pred tem pa je svoje vodstvene in strokovne izkušnje s področij telekomunikacij in mobilne telefonije ter strateškega vodenja pridobival v podjetjih Telekom Austria, Mobitel Bolgarija, Vipnet in B.net Hrvaška ter drugje. Po izobrazbi je magister ekonomije, sicer pa je svoje znanje nadgrajeval v več priznanih ustanovah v Evropi in ZDA. Leta 2021 je prevzel tudi vodenje podjetja Telemach Hrvaška in bil izbran za slovenskega menedžerja leta.
Adrian Ježina je s svojim strokovnim znanjem ter dolgoletnimi izkušnjami s področja telekomunikacij zavezan h krepitvi položaja Telemacha na trgu ter zagotavljanju storitev najvišje kakovosti številnim zasebnim in poslovnim uporabnikom v Sloveniji.
član poslovodstva družbe (Odgovoren za korporativne zadeve)
Marko Šter se je zaposlil pri Telemachu leta 1998 kot direktor oddelka za informacijske tehnologije in kasneje kot tehnični direktor. V vmesnem času je opravljal tudi funkcijo direktorja podjetja Ljubljanski kabel in bil član več nadzornih svetov podjetij, ki so del skupine Telemach. Leta 2011 je nastopil funkcijo generalnega direktorja podjetja Telemach, trenutno pa kot član poslovodstva družbe vodi korporativne zadeve.
Marko je zaključil študij MBA na IEDC Bled. V prostem času se dejavno ukvarja s športom, saj je član Golf kluba Eagle, Jadralnega kluba Ljubljana in Triatlonskega kluba Ljubljana.
Članica poslovodstva družbe (odgovorna za področje financ in računovodstva)
Urška Kos se je v Telemachu zaposlila leta 2000 in od takrat delovala na področjih financ in kontrolinga. Leta 2009 je postala finančna direktorica. Trenutno vodi finančni sektor ter zaledno službo. V tem obdobju je dejavno sodelovala pri prevzemih in integraciji družb, ki so postale del skupine Telemach.
Rodila se je v Ljubljani. Po končani gimnaziji je diplomirala na ljubljanski Ekonomski fakulteti, smer denarništvo in finance.
V zimskem času rada smuča, v toplejših letnih časih rada igra tenis. Navdušuje se nad plesom, gledališčem, opero in baletom.
Član poslovodstva družbe (odgovoren za tehniko)
Zoran Vehovar se je Telemachu pridružil v začetku leta 2021. Pred tem je v banki NLB vodil področje IT infrastrukture ter kibernetske varnosti, sicer pa je svoje obširne vodstvene in strokovne izkušnje s področja telekomunikacij, informacijske tehnologije in kibernetske varnosti nabiral v družbi Mobitel, Telekom Slovenije in Northwestel v Kanadi.
Po izobrazbi je magister elektrotehnike, certifikat pa ima tudi s področja revizije informacijskih sistemov in kibernetske varnosti. Zaljubljen je v tehnologijo, posebej intenzivno pa si prizadeva za zagotavljanje visoke kakovosti storitev. V prostem času uživa v kolesarjenju, smučanju, pohodništvu, ter popotovanjih po svetu.
Članica poslovodstva družbe (odgovorna za področje prodaje in uporabniške izkušnje)
Maxi Cerar se je Telemachu pridružila leta 2009. Skozi celotno obdobje je pridobivala izkušnje in znanje predvsem na področju prodaje, kontaktnega centra in uporabniške izkušnje. Svojo karierno pot je začela kot referentka v klicnem centru, nadaljevala pa jo je v prodaji. Z visoko motivacijo in prizadevanjem za boljše rezultate je kmalu zatem prevzela vlogo vodje telefonske prodaje, 2 leti kasneje mesto direktorice prodaje, junija 2021 pa glavne direktorice za prodajo in uporabniško izkušnjo. Aprila 2022 je postala članica uprave, odgovorna za prodajo in uporabniško izkušnjo. Njeno vodilo je, da se nikdar ne zadovolji s trenutnimi uspehi, vedno stremi k temu, da se lahko naredi še več in še boljše.
Prosti čas najraje preživlja s svojo hčerko, uživa pa tudi v igranju tenisa in golfa.
Član poslovodstva družbe (odgovoren za področje tehnične operative)
Jan Kocjančič se je leta 2018 Telemachu pridružil kot direktor tehnične operative in s sabo prinesel bogate izkušnje iz telekomunikacijske industrije. Z zagnanostjo, trdim delom in željo po čim večji učinkovitosti se je osredotočil na uvedbo sprememb pri organizaciji oddelka, ki so vodile do boljšega servisa strank, hitrejših priklopov, boljše uporabniške izkušnje in kvalitete omrežja. Leta 2022 je postal član poslovodstva družbe Telemach, odgovoren za tehnično operativo. Bogate izkušnje v telekomunikacijah je sicer začel nabirati že leta 2006, pred prihodom na Telemach pa je vodil klicni center in ekipo tehnikov pri končnih uporabnikih konkurenčnega podjetja.
V prostem času Jan rad smuča, zanimajo ga novosti s področja tehnologije, s čimer nenehno izpopolnjuje svoje znanje, kolegi in sodelavci pa ga poznajo kot odličnega kuharja.