Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

Brezplačno vklopite eRačun

eRačun je elektronska alternativa papirnatega računa, ki je enakovredna tiskanemu računu, enostavna za uporabo, pregledna, dostopna kjerkoli in kadarkoli ter okolju prijazna.

Kako vklopite eRačun?

1. V aplikaciji Telemach (priporočamo)

Še niste uporabnik aplikacije Telemach?

Apple StoreGoogle PlayHuawei App Gallery

 

2. Z SMS sporočilom (samo za mobilne uporabnike)

✔ Na številko 7070 pošljite ključno besedo „ERACUN“ in vaš elektronski naslov.

✔ V svojem e-poštnem nabiralniku poiščite elektronsko sporočilo s potrditveno povezavo, na kateri potrdite svoj elektronski naslov za prejemanje eRačuna.

3. Ostali načini za vklop

eRačun lahko vklopite tudi na naslednje načine:

✔ na prodajnih mestih Telemacha
✔ prek elektronskega naslova [email protected]
✔ prek aplikacije mBills

Kam lahko prejemate eRačun?

✔ V izbrani elektronski predal (e-naslov) – več informacij,
✔ v spletno banko (e-banka) – več informacij,
✔ na naročniški portal oz. v mobilno aplikacijo Telemach – več informacij,
✔ v aplikacijo mBills,
SMS račun
✔ ali v kombinacijah: e-pošta in e-banka.

Kako lahko poravnate eRačun?

✔ v spletni banki (e-banki), kjer lahko eRačun najenostavneje poravnate s funkcijo Slikaj/plačaj, kjer preprosto uvozite QR kodo z eRačuna iz vaše galerije
✔ prek direktne obremenitve (trajnika)
✔ v aplikaciji mBills

Če eRačun prejemate v naročniški portal Telemach, v elektronki predal ali kot SMS račun, lahko s klikom na gumb »PLAČAJ TAKOJ« enostavno poravnate račun tudi s plačilno kartico prek spleta. Tako vam je spletno plačilo brez provizije in čakalnih vrst na voljo kadarkoli in kjerkoli.

Digitalizacija poslovanja

Pri Telemachu mislimo zeleno, zato z različnimi projekti skrbimo za okoljsko odgovornost, v tem duhu pa želimo vzgajati tudi naše uporabnike in zaposlene. Tako smo se z inicativo Misli zeleno zavezali, da bomo skupaj z vami še naprej skrbeli za okolje in s skupnimi močmi poskrbeli za boljši jutri. Eden izmed pomembnejših projektov v sklopu inciative Misli zeleno je zagotovo storitev eRačun, s katerim že nekaj časa ozaveščamo naše uporabnike. Obenem ves čas skrbimo, da cim več našega poslovanja poteka digitalno, kar še dodatno prispeva k optimizaciji porabe papirja.

Pomoč pri plačilu eRačuna

Z veseljem vam bomo pomagali na kateremkoli našem prodajnem mestu, kjer bomo za vas uredili plačilo položnice. Znesek lahko na našem prodajnem mestu poravnate brez provizije za plačilo.

Več informacij
  1. Kako se naročiti na eRAČUN?

    Za mobilne naročnike je najbolj enostaven način vklopa eRačuna prek SMS sporočila:

    • Pošljite SMS s ključno besedo »ERACUN« ter e-poštni naslov, na katerega želite prejemati e-Račun« na številko 7070 (Primer: ERACUN [email protected])
    • Na izbrani e-mail boste prejeli povezavo za potrditev aktivacije. S klikom na povezavo boste aktivirali eRačun

       

      Vsi naročniki pa lahko naročilo na eRačun oddate tudi na enega izmed spodnjih načinov:

    • na prodajnih mestih Telemacha
    • prek elektronskega naslova [email protected]
    • preko mobilne ali spletne aplikacije Telemach
    • prek aplikacije mBills
  2. Ostali načini vklopa eRačuna

    Vsi naročniki lahko naročilo na eRačun oddate tudi na enega izmed spodnjih načinov:

  3. Ali je možno prejemati račune v elektronski obliki?

    Vsi naročniki lahko naročilo na eRačun oddate tudi na enega izmed spodnjih načinov:

  4. Kako lahko plačam eRačun?

    eRačun lahko poravnate prek direktne bremenitve (trajnika) ali osebnega elektronskega bančništva.

    Če svoj mesečni račun že sedaj plačujete prek direktne bremenitve, naročilo na eRačun na obstoječi trajnik ne vpliva. Račun boste še naprej plačevali prek obstoječe direktne bremenitve, račune pa boste prejemali na izbran kanal, ki vam najbolj ustreza: v naročniški portal Telemach, v izbran elektronski predal ali kot SMS sporočilo.

  5. Ali lahko eRačun prejemam v spletno banko?

    eRačune lahko prejemate tudi v spletno banko, kjer jih enostavno poravnate brez prepisovanja številk in referenc. Telemach vsak mesec posreduje podatke o računu v vašo spletno banko, banka uvozi plačilo računa v spletno banko, vi pa plačilo potrdite. Prejemanje eRačuna v spletno banko lahko uredijo fizični in poslovni uporabniki storitev Telemach, ki so hkrati uporabniki spletne banke, ki omogoča prejemanje eRačunov. Seznam bank, ki omogočajo prejemanje eRačuna, si lahko ogledate spodaj.

    Naše mobilne naročnike o prejemu eRačuna obvestimo tudi z SMS sporočilom.

    Prejemanje eRačuna v spletno banko lahko uredite v svoji spletni banki ali:

  6. Seznam bank, ki omogočajo prejemanje eRačunov
    • Abanka, d. d.,
    • Addiko Bank d.d.,
    • Banka Intesa Sanpaolo d.d.,
    • Banka Sparkasse, d. d.,
    • Banka Volksbank, d. d.,
    • BKS BANK AG, Bančna podružnica,
    • Delavska hranilnica, d. d.,
    • Deželna banka Slovenije, d. d.,
    • Gorenjska banka, d. d.,
    • Hranilnica LON d. d.,
    • KD banka, d. d.,
    • NLB, d. d.,
    • Nova KBM, d. d.,
    • Sberbank banka d.d.,
    • SKB banka, d. d.,
    • UniCredit Banka Slovenije, d. d.
  7. Kaj pomenijo postavke na računih?

    RAČUN ZA FIKSNE STORITVE

    Informacije o postavkah na računu za fiksne storitve si lahko ogledate na primeru računa.

    RAČUN ZA MOBILNE STORITVE

    Informacije o postavkah na računu za mobilne storitve si lahko ogledate na primeru računa.

    Če informacije o želenih postavkah na vašem računu niste našli, nas lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko 070 700 700 ali nam pišete na elektronski naslov [email protected] ali na [email protected].

    POJASNILA NEKATERIH MOŽNIH ZARAČUNANIH STORITEV

    Enkratni stroški:

    SZU za mesečno naročnino: Sorazmerni znesek ugodnosti, ki smo ga kot podjetje subvencionirali ob izbiri akcijske ugodnosti in se sorazmerno zaračuna v primeru predčasne prekinitve oziroma poravnave.

    SZU za opremo: Sorazmerni znesek ugodnosti, ki smo ga kot podjetje subvencionirali za opremo, kupljeno skupaj z naročniškim paketom. Višina zneska ugodnosti je napisana na aneksu za opremo. Znesek se zaračuna v primeru predčasne prekinitve naročniškega razmerja ali predčasne prekinitve vezave z opremo.

    SZU za priključnino: Sorazmerni znesek ugodnosti, ki smo ga kot podjetje subvencionirali za priklop fiksnih storitev in se sorazmerno zaračuna v primeru predčasne prekinitve oziroma poravnave.

    Priključnina: Enkratni strošek ob priklopu mobilne številke v omrežje.

    Strošek začasnega izklopa (zamrznitev naročniškega razmerja): Znesek stroška, ki nastane ob zamrznitvi naročniškega razmerja.

    Prekinitev naročniškega razmerja: Znesek stroška odpovedi naročniškega paketa oziroma prenosa številke k drugemu operaterju.

    Blokada storitev zaradi neplačevanja: Pri ponovnem vklopu naročniškega paketa je treba poravnati znesek, ki nastane ob blokadi storitev.

    Sprememba naročnika: Strošek, ki nastane pri prenosu naročniškega paketa na drugo osebo. Strošek spremembe naročnika poravna prevzemnik.

    Menjava paketa: Sprememba na nižji paket (na primer s paketa NAJVEČ na ŠE VEČ) je mogoča, če na paketu ni aktivne vezave.

    Vse postavke lahko najdete na tej povezavi.

    Dodatni paketi:

    Paket HBO: Dodatni fiksni naročniški paket, ki vključuje programa HBO 1 in HBO 2.

    Paket PINK: Dodatni paket, ki vključuje 33 televizijskih programov.

    ŠE VEČ/NAJVEČ dodatna kartica SIM: Dodatna kartica SIM z novo številko v paketu ŠE VEČ ali NAJVEČ. Primarna in dodatna številka si delita zakupljene enote v paketu.

    ZDA neomejeno mesečno: Dodatni mobilni naročniški paket, ki vključuje neomejene klice, sporočila SMS ter 1 GB prenosa podatkov. Pogoj je, da je naročnik dodatnega paketa registriran v partnersko omrežje v ZDA. Paket aktiviramo s pomočjo ukaznega niza in se začne obračunavati ob prvi opravljeni storitvi.

    Balkan 500 MB: Dodatni mobilni naročniški paket, ki ga uporabniki uporabljajo, ko gostujejo v Črni gori, Albaniji, Srbiji, Makedoniji ali Bosni in Hercegovini.

    Cenik vseh dodatnih paketov najdete tukaj.

    Cenik mobilnih storitev najdete tukaj.

    Ostalo:

    Donacija 090: Plačljive slovenske številke, kjer uporabniki donirajo zneske v različne namene (Karitas, Vesele nogice,…)

    Klici v mobilna omrežja: Če je zaračunan znesek za klice, to pomeni, da je uporabnik prekoračil zakupljeno količino minut v paketu VEČ.

    Komercialno sporočilo: V večini primerov gre za plačljive številke, na katerih se uporabnik s svojo telefonsko številko prijavi za različne namene (vedeževanje, nagradne igre, glasovanja,…).

    Dodatni sprejemnik 1 ali 2: Dodatni digitalni sprejemnik ali kartica CONAX, ki se zaračuna mesečno.

    Klici na plačljive številke (090): Plačljive komercialne številke, ki ponujajo razne storitve (donacije, vedeževanje, vsebine za odrasle, …).

    Razčlenjen račun: Podrobna specifikacija vseh opravljenih storitev, ki se dodatno zaračuna v skladu z veljavnim cenikom. V podrobni specifikaciji so prikazane vse opravljene storitve (sporočila SMS, klici, prenos podatkov, …).

    Mednarodni klici v cono 2: Klici iz Slovenije v tujino na tujo številko. Cona 2 zajema 23 držav, med katerimi so Bosna in Hercegovina, Srbija, Albanija, … Minuta klica se zaračuna po veljavnem ceniku.

    Gostovanje v tujini – prenos podatkov v coni 2: Poraba prenosa podatkov med gostovanjem v coni 2. Obračunski interval se zaračuna po veljavnem ceniku.

    Gostovanje v tujini – odhodni SMS v coni 2: Primer gostovanja v tujini in pošiljanja sporočil v cono 2.
  8. Koliko stane eRačun?

    Vklop in uporaba eRačuna sta za naše naročnike povsem brezplačna.

  9. Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun?

    Ne, prejemate lahko le račun v elektronski obliki ali v tiskani verziji. V primeru eRačuna pa se lahko odločite za prejemanje računa na več kanalov hkrati:

    • na elektronski naslov in v spletno banko,
    • na elektronski naslov in SMS (samo za mobilne naročnike).
  10. Kako vem, kdaj je eRačun izdan?

    Mobilne naročnike o poslanem eRačunu obvestimo z SMS sporočilom. Vsem naročnikom pa so računi dostopni tudi na naročniškem portalu Telemach, kjer imate tudi možnost takojšnjega plačila računa brez obresti. 

  11. Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?

    Ne, prejemate lahko le račun v elektronski obliki ali v tiskani verziji. V primeru eRačuna pa se lahko odločite za prejemanje računa na več kanalov hkrati:

    • na elektronski naslov in v spletno banko,
    • na elektronski naslov in SMS (samo za mobilne naročnike).
  12. Kako prejmem eRačun na naročniški portal oz. v mobilno aplikacijo Telemach?

    Prejemanje eRačuna na naročniški portal oz. mobilno aplikacijo Telemach vam omogoča enostavno plačilo s klikom na spletno povezavo. Prav tako lahko na naročniškem portalu oz. mobilni aplikaciji Telemach kadarkoli preverite zgodovino vseh računov, skupen znesek vseh zapadlih obveznosti in pregled vseh plačil.

    Pregled računov na naročniškem portalu oz. mobilni aplikaciji Telemach je dostopen vsem naročnikom in ne zahteva posebne aktivacije oz. vklopa.

  13. Kako prejmem eRačun v izbrani elektronski predal (e-naslov)?

    eRačun v izbrani elektronski predal prejmete v .xml in .pdf formatu, samo elektronsko sporočilo pa vsebuje QR kodo za izvedbo plačila s funkcijo »slikaj in plačaj,« s katero enostavno poravnate eRačun v spletni banki.

    Svoj eRačun lahko preprosto poravnate tudi z obrazcem za spletno plačilo s plačilno kartico, ki je dostopen na gumbu »PLAČAJ TAKOJ« na vašem eRačunu, ki ga prejmete na izbrani elektronski naslov. Spletno plačilo brez provizije in čakalnih vrst vam je na voljo kadarkoli.

    Priporočamo tudi, da eRačun združite z direktno bremenitvijo (trajnikom), tako da eRačun prejmete v vaš elektronski predal, plačilo pa se izvede samodejno z direktno bremenitvijo. To lahko uredite z obrazcem SEPA.

    Naše mobilne naročnike o prejemu eRačuna obvestimo tudi z SMS sporočilom.