Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

NET2GO PAKETI

NET2GO s SIM kartico

NEOMEJEN

internetni dostop

4€

prednaloženega dobroimetja

4 dni neomejenega interneta od prve aktivacije

5,00 €

1,00

AKCIJA

NET2GO s SIM kartico s prednaloženim NET2GO 100 GB

100 GB

v omrežju TELEMACH

11 GB

v EU/EEA

Veljavnost paketa je 30 dni od datuma vklopa

9,99 €

1,99

DODATNI NET2GO PAKETI

NET2GO 100 GB Mesečno

100 GB

GB

11 GB

V EU/EEA

Veljavnost paketa je do konca meseca

9,99

VKLOP

Za aktivacijo izbrane tarife pošljite SMS z besedo “NET2GO 100GB MESECNO” na 7070 ali v telefon vtipkajte *121*2*6*1# in pritisnete tipko za klic.

Telemach net2go

Polnitve

Polnitev za

Prenos podatkov*

Vrednost

2 EUR

Neomejeno

2 x 24 ur

5 EUR

Neomejeno

5 x 24 ur

10 EUR

Neomejeno

10 x 24 ur

20 EUR

Neomejeno

20 x 24 ur

*Velja načelo primerne uporabe pri prenosu podatkov v skladu s Posebnimi pogoji uporabe storitev mobilnega interneta “MOBILNI INTERNET NET2GO”. Po porabi 3 GB prenosa podatkov v Sloveniji kadarkoli v roku 24 ur od aktivacije posameznega obdobja veljavnosti se hitrost zniža na največ 64 kbps. Uporabnik lahko ob znižani hitrosti dodatno zakupi 3 GB prenosa podatkov v vrednosti 1 EUR z veljavnostjo 24ur. Uporabniki paketa Net2go lahko v gostovanju v EU/EEA brez doplačila dnevno porabijo 1,1 GB prenosa podatkov. Ponudba velja za prenos podatkov preko Telemachovega radijskega omrežja.

Telemachov namig:

Zaračunavanje storitve NET2GO ni vezano na koledarske dneve, temveč je odvisno od trenutka aktivacije. Dostop vam zaračunamo takrat, ko internet dejansko uporabljate.

Napolnite račun TUKAJ

telemach telemach telemach telemach telemach

Preklopite na naročniški paket VEČ

Uživajte v neomejeni komunikaciji v Telemachovem omrežju 5G že za 8,90 EUR/mes.

VEČ VEČ
Album covers
Več informacij
  1. Kje lahko kupim predplačniški paket Net2Go?

    Predplačniški paket Net2go lahko kupite na naslednjih prodajnih mestih:

    Prodajna mesta Telemach
    Trgovine Tuš
    Spar trgovine
    Interspar trgovine
    Hofer trgovine
    Bencinski servisi Petrol, OMV, MOL, LOGO
    Kioski Delo Prodaja
    Trafike Tobačna 3DVA
    Pošta Slovenije
    Big Bang
    Harvey Norman
    Leclerc
    Shoppster.com
    Mercator
    Mercator Tehnika
    Bančni avtomati (le vrednostnice)
    Links, specializirana računalniška trgovina
    Autogrill
    Pekarna Kaučič

  2. Ali je možen prehod iz predplačniškega na naročniški paket?

    Če bi radi prešli iz predplačniškega paketa na naročniško razmerje, obiščite eno od Telemachovih poslovalnic, pokličite številko 070 700 700 ali pa prehod opravite na naši spletni strani (izberite naročniški paket in v nadaljevanju naročila pri koraku izobra številke označite, da želite prenesti telefonsko številko – izberite da imate trenutno Telemachovo predplačniško razmerje).

    Poleg običajno zahtevanih dokumentov za sklenitev naročniškega razmerja morate predložiti tudi kodo PUK za svojo kartico SIM. Če želite, lahko obdržite svojo trenutno številko.

  3. Veljavnost predplačniškega računa

    Veljavnost vašega predplačniškega računa je omejena. Vse odhodne in dohodne storitve lahko koristite 90 dni od zadnje polnitve računa. V času od 91. do 180. dneva od zadnje polnitve so vam omogočene samo dohodne storitve ter odhodni klici na Klicni center za pomoč uporabnikom na telefonsko številko 070 700 700 in klici v sili na telefonski številki 112 in 113. V času od 181. dneva do 270. dneva od zadnje polnitve so vam onemogočene vse storitve z izjemo klicev na Klicni center za pomoč uporabnikom na telefonsko številko 070 700 700 in klici v sili na telefonski številki 112 in 113. Če v času med 91. in 270. dnem napolnite svoj račun, se dodana vrednost polnitve prišteje k preostali neizkoriščeni vrednosti na vašem računu in svoj telefon lahko spet neomejeno uporabljate (s tem dnem se prične novo 90-dnevno obdobje). Če svojega računa ne polnite več kot 270 dni, so vam vse storitve brezpogojno onemogočene, stanje na računu bo izničeno in vaše številke ne bo več mogoče uporabljati.

  4. Kaj je UNIFI?

    UNIFI je Telemachovo brezplačno WiFi omrežje z več kot 650.000 točkami v Sloveniji, Srbiji, Makedoniji ter Bosni in Hercegovini. Prednost omrežja UNIFI je, da se boste z njim samodejno povezali vsakič, ko bo telefon zaznal, da ste v bližini točke UNIFI. V Sloveniji je WiFi točk UNIFI več kot 66.000. Najdete jih v lokalih, čakalnicah, na določenih avtobusnih postajah, v živalskem vrtu ipd.

  5. Polnjenje predplačniškega računa

    Svoj predplačniški račun lahko polnite z vrednostnimi karticami za 5, 10 ali 20 EUR. Doma in v tujini lahko račun napolnite prek ukaznega niza *123*12-mestna koda za polnjenje# in pritiskom na tipko za klic.

  6. Kaj pomeni storitev Polni zame?

    Polni zame je Telemachova storitev, s katero lahko Telemachovi naročniki Telemachovim predplačniškim uporabnikom napolnite račun v višini 5, 10 ali 20 EUR. Uporaba storitve med dvema predplačniškima uporabnikoma ni mogoča.

    Naročniki lahko predplačnikom račun napolnite na naslednje načine:

    1. Polnjenje z ukazom USSD

    V mobilni telefon vtipkajte: *123*vrednost polnitve*telefonska številka, ki jo želite polniti# in pritisnite tipko za klicanje.

    Na primer: za polnjenje v višini 5 EUR vtipkajte: *123*5*070xxxxxx# in pritisnite tipko za klicanje.

    2. Polnjenje s sporočilom SMS

    Na številko 7070 pošljite ključne besede: polni, vrednost polnitve, telefonsko številko, ki jo želite polniti, in poljubno besedilo, ki se bo prejemniku prikazalo ob polnitvi.
    Na primer: “Polni 5 070xxxxxx Vse najboljše!”.

    3. Polnjenje prek naročniškega portala Telemach

    Obiščite spletni naslov Telemach in sledite navodilom.

    Pogoji ponudbe
    Polni zame je storitev družbe Telemach, ki svojim naročnikom nudi polnitev predplačniškega računa drugega uporabnika. Tako polnitev naročnik izvede prek mobilnega portala WAP Portal Telemach, naročniškega portala Telemach, ukaza USSD ali sporočila SMS, pri čemer bo znesek, uporabljen za polnitev, prištet k mesečnemu računu naročnika, ki izvaja polnitev. Predplačniškim uporabnikom preko storitve Polni zame ni omogočena polnitev drugemu predplačniškemu uporabniku. Telemach omogoča zaporo storitve Polni zame v petih dneh od prejetega zahtevka za blokado, ki ga naročnik odda na brezplačni tel. št. 070 700 700. Vse stroške polnitev do trenutka blokade bremenijo naročnika MSISDN, s katerega je bila opravljena polnitev. Telemach lahko kadarkoli spremeni ali dopolni te pogoje oz. storitev oz. jo lahko z ustreznim obvestilom omeji ali ukine.

  7. Kot predplačnika me zanima, katere storitve lahko uporabljam v tujini?

    Svetujemo vam, da na naši spletni strani preverite možnosti uporabe storitev za državo, v kateri gostujete. Na strani Gostovanje v tujini  lahko v ceniku gostovanja (na dnu strani te povezave kliknite na CENIK STORITEV V GOSTOVANJU) preverite seznam držav, operaterjev in cen tudi za predplačniške pakete (od strani 7 dalje).

     

  8. Kupil sem paket Net2go. Kako aktiviram predplačniški račun?

    Aktivacija predplačniškega računa je opravljena samodejno ob vzpostavitvi prve podatkovne seje.

  9. Storitev Pokliči nazaj

    Storitev Pokliči nazaj vam omogoča, da želenemu naslovniku, ki je Telemachov uporabnik, pošljete brezplačno sporočilo SMS z vsebino “Prosim, pokliči me!”

    Sporočilo SMS lahko pošljete na dva načina:

    • Vpišite kodo *124# in pritisnite tipko za klicanje. Po prejetem povratnem obvestilu vpišite številko naslovnika, ki mu želite poslati sporočilo SMS.

    • Vpišite kodo *124*telefonska številka želenega naslovnika#.

    Primer: če želite sporočilo “Prosim pokliči me!” poslati uporabniku s telefonsko številko 070 123 456, vpišite ukazni niz *124*070123456# in pritisnite tipko za klicanje. Uporabnik bo prejel sporočilo SMS “Prosim pokliči me!”.

    VKLOP BLOKADE STORITVE POKLIČI NAZAJ

    Prejemanje sporočil z vsebino Pokliči nazaj lahko onemogočite z naslednjimi koraki:

    • Vtipkajte ukazni niz USSD *122# in pritisnite tipko za klicanje oz. pošiljanje.

    • V prikazanem meniju izberite kategorijo 1: Sporočila SMS. Nato pritisnite tipko za klicanje oz. pošiljanje.

    • Nato v prikazanem meniju izberite kategorijo 1: Pokliči nazaj in pritisnite tipko za klicanje oz. pošiljanje.

    • V zadnjem meniju za vklop blokade izberite kategorijo 1: Vklop. Če želite ponovno vklopiti storitev Pokliči nazaj, izberite kategorijo 2: Izklop in pritisnite tipko za klicanje oz. pošiljanje.

  10. Kaj je storitev Brezplačni klici med prijatelji?

    Prijatelji se pri Telemachu kličejo brezplačno!

    KDO SE LAHKO VKLJUČI V SKUPINO PRIJATELJEV

    Brezplačni klici so namenjeni vsem Telemachovim uporabnikom, predplačnikom in naročnikom. V skupino so lahko vključeni največ 4 uporabniki, ki skupino ustvarijo po lastnih željah.

    KAKO USTVARITE SVOJO SKUPINO PRIJATELJEV

    Določite nosilca svoje skupine. Za vključitev v skupino vsi člani, vključno z nosilcem skupine, v telefon vtipkajte *127*tel. št. nosilca skupine v formatu 070XXXXXX*1# in pritisnite tipko za klic.

    Če želite iz svoje skupine izstopiti, v telefon vtipkajte *127*2# in pritisnite tipko za klic. Kadarkoli lahko tudi preverite, kateri uporabniki so vključeni v vašo skupino. V telefon vtipkajte *127*3# in pritisnite tipko za klic.

    Želimo vam veliko prijetnih in dolgih pogovorov!

  11. Pogoji akcij

    PREDPLAČNIŠKI PAKET NE2GO S SIM KARTICO


    Ponudba velja za prenos podatkov preko Telemach GSM/EDGE in UMTS radijskega omrežja, preko dostopne točke APN: internet. Najmanjša enota prenosa podatkov je 1 kB. Za uporabo storitve veljajo Posebni pogoji uporabe storitev mobilnega interneta "MOBILNI INTERNET NET2GO", ki vsebujejo tudi Pravila primerne rabe storitev. Za ostale storitve (SMS, klici in MMS) velja cenik paketa Telemach FREE2GO++. Več na www.telemach.si, brezplačni tel. št. 070 700 700 in poslovalnicah Telemach. Ponudba velja do spremembe ali preklica. Cene vsebujejo DDV. Slike so simbolične. Telemach ne odgovarja za morebitne napake v besedilu.


    Za NET2GO velja načelo primerne uporabe storitev.
    Telemach je označeni paket oblikoval z namenom zagotavljanja uporabniške izkušnje, ki za povprečnega uporabnika pomeni neomejeno uporabo storitev in sicer z dodelitvijo tako visoke količine storitev, da je povprečni uporabnik v določenem obračunskem obdobju običajno ne doseže oz. ne porabi. V določenih primerih, zlasti, ko poraba označenega paketa začne bistveno odstopati od siceršnje povprečne uporabe ali Telemach na podlagi analize prometa oceni, da storitev naročnik ne uporablja v skladu z običajnimi vzorci uporabe povprečnega Telemachovega uporabnika (zlasti v primeru uporabe v P2P – “vsak z vsakim” omrežjih ali prenosih večjih ali večje količine datotek ter v primerih vzdrževanja kontinuirane povezave ne glede na hitrost) si Telemach za zaščito kvalitete storitev, integritete omrežja in zaščite omrežja pred preobremenitvami, po predhodnem opozorilu z SMS sporočilom in v primeru, da uporabnik s kršitvami nemudoma ne preneha, pridržuje pravico omejiti možnost uporabe storitev s tem, da izvede kateregakoli izmed naslednjih ukrepov (i) omeji prenosne hitrosti podatkovnih sej, (ii) za določen čas prepreči uporabo storitev, (iii) začne z obračunavanjem presežne uporabe po Ceniku, če je tak ukrep predviden ali (iv) aktivira naslednje obračunsko obdobje. V izogib dvomu se bo v vsakem primeru za preseganje običajne rabe štelo kumulativno preseganje 3 GB prenosa podatkov kadarkoli v roku 24 ur od aktivacije posameznega obdobja veljavnosti.


    Dodatni paket NET2GO 100 GB


    Prednastavljena tarifa predplačniškega paketa Telemach je FREE2GO++. Dodatni paket NET2GO 100 GB si lahko vklopite tako, da pošljete SMS z vsebino »NET2GO 100GB« na 7070, ali da v telefon vtipkate *121*2*5*1# in pritisnete tipko za klic. Lahko si ga vklopite na tarifi FREE2GO+ in/ali FREE2GO++, vklop pa ni možen na predplačniški tarifi free2go. Dodatni paket NET2GO 100 GB, ki se samodejno mesečno obnavlja, lahko vklopite tako, da pošljete SMS z vsebino »NET2GO 100GB MESECNO« na 7070, ali da v telefon vtipkate *121*2*6*1# in pritisnite tipko za klic. Za izklop NET2GO 100 GB s samodejnim mesečnim obnavljanjem, pošljite SMS z vsebino »NET2GO 100 GB STOP« na 7070 ali v telefon vtipkate *121*2*6*2# in pritisnete tipko za klic. Vsaka poslana SMS zahteva se obračuna po veljavnem ceniku za sporočila SMS v okviru predplačniškega paketa FREE2GO. S poslano SMS zahtevo se strinjate z navodili uporabe storitve ter potrjujete, da ste seznanjeni s cenikom storitve. Veljavnost zakupljenih enot iz dodatnega paketa NET2GO 100 GB je 30 dni od dneva vklopa, pri čemer se za prvi dan že šteje dan vklopa. Neporabljene enote se po pretečeni veljavnosti dodatnega paketa zbrišejo. Dodatni paket, ki se mesečno samodejno obnavlja, se obnovi s prvim dnem koledarskega meseca in velja do poteka koledarskega meseca v katerem je bil deaktiviran. Neporabljene količine dodatnega paketa se ne prenašajo v naslednje obračunsko obdobje. Ponoven vklop dodatnega paketa je možen po preteku veljavnosti dodatnega paketa ali po porabi 80% vseh zakupljenih enot dodatnega paketa oziroma po izklopu in porabi vseh zakupljenih enot dodatnega paketa, ki se samodejno mesečno obnavlja. Enote iz dodatnega paketa NET2GO 100 GB se ne morejo koristiti za klice na posebne in komercialne številke ali iz Slovenije v tujino ali pošiljanje sporočil SMS/MMS v donatorske ali komercialne namene. Enote iz dodatnega paketa NET2GO 100 GB se lahko koristijo le za storitve opravljene v radijskem omrežju Telemacha (prikaz omrežja: Tusmobil ali Telemach), storitve opravljene iz radijskega omrežja ponudnika nacionalnega gostovanja (prikaz omrežja: Tusmobil Mobitel ali Telemach Mobitel ali znak za gostovanje) pa se obračunavajo dodatno po Ceniku. V tujini je storitve mogoče uporabljati v državah, kjer je omogočena uporaba predplačniškega paketa Telemach. Telemach ne odgovarja za napake v besedilu. Več informacij o storitvah, cenah in pogojih v Ceniku, Splošnih pogojih uporabe predplačniškega sistema Telemach, Posebnih pogojih predplačniške tarife FREE2GO, na www.telemach.si, na številki 070 700 700 ter v vseh poslovalnicah Telemacha.