Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

SMS RAČUN: Enostavna in varna oblika prejemanja računa.

Kaj je SMS RAČUN?

SMS račun je nova oblika elektronskega računa za storitve Telemach. Gre za SMS sporočilo, poslano s strani podjetja Telemach, ki vsebuje povezavo do spletnega mesta, na katerem se nahaja račun za Telemachove storitve. SMS račun je poslan s strani Telemacha, pošiljatelj je zaveden kot TM RACUN.

SMS račun je varna oblika prejemanja računov, saj je dostop do računa je zaščiten z dvo-faktorsko avtentikacijo (2FA).
Račun si naročniki lahko v obliki PDF prenesejo na svojo mobilno napravo (Prenesi račun), dostopen pa je tudi na naročniškem portalu ali v mobilni aplikaciji Telemach, kjer je naročniku na voljo tudi arhiv računov. 

Video navodila lahko najdete tukaj.

Več informacij
  1. Kaj je SMS račun?

    SMS račun je nova oblika elektronskega računa za storitve Telemach. Gre za SMS sporočilo, poslano s strani podjetja Telemach, ki vsebuje povezavo do spletnega mesta, na katerem se nahaja račun za Telemachove storitve.

  2. Kdo je pošiljatelj SMS računa?

    SMS račun je poslan s strani Telemacha, pošiljatelj je zaveden kot TM RACUN.

  3. Kako izgleda SMS račun?

     

  4. Kako izgleda spletno mesto, na katerem se nahaja račun za Telemachove storitve?

    Primer SMS računa je dostopen tukaj.

  5. Koliko časa je aktivna povezava do računa v SMS sporočilu?

    Povezava do spletnega mesta, na katerem se nahaja račun za storitve Telemach, je aktivna 3 mesece.

  6. Ali lahko račun prenesem na telefon, računalnik oz. drugo napravo?

    Račun si naročniki lahko v obliki PDF prenesejo na svojo mobilno napravo (s klikom na PRENESI RAČUN).

    Dostopen pa je tudi na naročniškem portalu ali v mobilni aplikaciji Telemach, kjer ga lahko hitro in enostavno poravnajo.

  7. Kako je v primeru, če ima naročnik več mobilnih pogodb?

    V primeru večjega števila pogodb SMS račun na vsako od mobilnih številk po pogodbi za tega plačnika.

  8. Ali je eRačun enakovreden računu v tiskani obliki?

    Da, eRačun v celoti nadomešča papirno obliko računa.

  9. Kako lahko naročnik poravna račun, ki ga je prejel na SMS?

    SMS račun naročnik lahko enostavno poravna na več različnih načinov, ki so uporabniku najbližji.

    • S klikom na gumb »Plačaj takoj«, na spletnem mestu, na katerem se nahaja račun za storitve Telemach
    • Na naročniškem portalu ali mobilni aplikaciji Telemach, pod zavihkom računi, prav tako s klikom na gumb »Plačaj takoj«


    • Preko QR kode, kot običajen tiskan račun (na spletni banki ali fizično na bančnem okencu, pošti ali na Telemachovem prodajnem mestu)
    • Račun se lahko uvozi v spletno banko
  10. Ali gre v primeru SMS računa za varno obliko prejemanja računov?

    Da, pošiljanje SMS računa je varna oblika prejemanja računov. Dostop do računa je zaščiten z dvo-faktorsko avtentikacijo (2FA).

  11. Kako naročniki lahko dostopajo do računa?

    1. Naročnik prejme SMS sporočilo, ki vsebuje povezavo do spletnega mesta, kjer opravi varnostno preverjanje.

    2. S klikom na potrditev »Nisem robot« je naročniku omogočena možnost pošiljanja enkratnega gesla.

    3. S klikom na gumb »Pošlji enkratno geslo«, naročnik prejme SMS sporočilo z OTP kodo.

    4. Po kliku na gumb se uporabniku prikaže naslednji korak, kjer uporabnik vnese enkratno geslo, katerega prejme v SMS-u.

    5. Ob vnosu pravilnega enkratnega gesla in kliku na gumb "Prikaži račun" uporabnik dobi dostop do svojega računa.

  12. Ali si naročnik, ki prejema SMS račun, lahko spremeni način pošiljanja računa?

    Da, naročnik lahko spremeni način pošiljanja računa. Ostale možnosti prejemanja eRačuna so:  

    • v izbrani elektronski predal (e-naslov),
    • v spletno banko (e-banka),
    • na naročniški portal oz. v mobilno aplikacijo Telemach,
    • v aplikacijo mBills.
  13. Kako se naročiti na eRačun?

    Za mobilne naročnike je najbolj enostaven način vklopa eRačuna prek SMS sporočila:

    • Pošljite SMS s ključno besedo »ERACUN« ter e-poštni naslov, na katerega želite prejemati e-Račun« na številko 7070 (Primer: ERACUN [email protected])
    • Na izbrani e-mail boste prejeli povezavo za potrditev aktivacije. S klikom na povezavo boste aktivirali eRačun

       

      Vsi naročniki pa lahko naročilo na eRačun oddate tudi na enega izmed spodnjih načinov:

    • na prodajnih mestih Telemacha
    • prek elektronskega naslova [email protected]
    • preko mobilne ali spletne aplikacije Telemach
    • prek aplikacije mBills
  14. Kakšne so prednosti prejetih računov v elektronski obliki?

    Prihranek v času

    • Račun poravnate hitro z enim klikom 
    • Prepisovanje podatkov ni potrebno, saj se podatki, potrebni za plačilo, avtomatsko prenesejo v plačilni nalog.

       

      Manj napak - poenostavi plačilo položnic

    • eRačun omogoča avtomatski prenos podatkov v plačilni nalog in posledično zmanjšamo število napak. Potreba je le še potrditev  plačila.

       

      Hitrejši čas prejema računa

    • eRačun pošljemo preko elektronske pošte. 
    • Račun je naslovniku dostavljen v trenutku in potrebno čakati na dostavo s strani pošte. 

       

      Prijazen do okolja

    • Papirnata industrija je velik onesnaževalec zraka (izpusti plinov).
    • Z manjšo porabo papirja ohranjamo gozdove.

       

      Preglednost

    • Urejen pregled nad računi.
    • Dostopnost računa kjerkoli in kadarkoli

      Arhiv

    • Pregleden in urejen arhiv prejetih računov na enem mestu
    • Lahko shranite tudi na vaš disk
    • Prikaz arhiva računov v naročniškem portalu ali mobilni aplikaciji Telemach, pod zavihkom »Računi« 

  15. Ali lahko račun še vedno prejemam v tiskani obliki?

    Če želite ohraniti tiskan račun, pošljite SMS s ključno besedo »RACUN TISK številka kupca« na številko 070 700 700. Tiskan račun lahko ohranite tudi z e-poštnim sporočilo, poslanim na [email protected], po telefonu s klicem na 070 700 700 ali na prodajnih mestih Telemach Slovenija.