Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

Namesto papirnatega, izberite eRačun.

Je brezplačen in prijazen do okolja ter poenostavi plačilo položnice.

Prejemajte račune:

  • v izbrani elektronski predal (e-naslov),
  • v spletno banko (e-banka),
  • na naročniški portal oz. v mobilno aplikacijo Telemach,
  • v aplikacijo mBills.
  • SMS račun

Kako se naročiti na eRačun?

Za mobilne naročnike je najbolj enostaven način vklopa eRačuna prek SMS sporočila:

  1. Na številko 7070 pošljite ključno besedo »ERACUN« ter e-poštni naslov, na katerega želite prejemati e-Račun. (Primer: ERACUN [email protected])
  2. Na izbrani e-mail boste prejeli povezavo za potrditev aktivacije. S klikom na povezavo boste aktivirali eRačun!

Vsi naročniki pa lahko naročilo na eRačun oddate tudi na enega izmed spodnjih načinov:

Če ste uporabnik spletnega bančništva, boste lahko eRačun prejemali tudi neposredno v spletno banko.

Zakaj se odločiti za eRačun?

 

Skrb za okolje za boljši jutri

Pri Telemachu mislimo zeleno, zato z različnimi projekti skrbimo za okoljsko odgovornost, v tem duhu pa želimo vzgajati tudi naše uporabnike in zaposlene. Tako smo se z inicativo Misli zeleno zavezali, da bomo skupaj z vami še naprej skrbeli za okolje in s skupnimi močmi poskrbeli za boljši jutri.

Okolju prijazno delovanje

V sklopu okoljske in družbeno osredotočene misije za boljši jutri smo investirali v sončno elektrarno na več kot 3.000 m2 veliki strehi upravne stavbe. Z elektrarno bomo skrbeli za lastne potrebe po energiji in prispevali svoj del k razvoju krožnega gospodarstva.

Digitalizacija poslovanja

Eden izmed pomembnejših projektov v sklopu inciative Misli zeleno je zagotovo storitev eRačun, s katerim že nekaj časa ozaveščamo naše uporabnike. Obenem ves čas skrbimo, da čim več našega poslovanja poteka digitalno, kar še dodatno prispeva k optimizaciji porabe papirja.

Ravnanje z odpadki

Pri Telemachu nenehno zmanjšujemo našo neposredno obremenitev okolja, zato skrbimo za vestno ločevanje odpadkov znotraj podjetja. Obenem si prizadevamo, da naši zaposleni to prakso upoštevajo tudi izven svojega delovnega okolja.

Več informacij
  1. Kako se naročili na eRAČUN?

    Za mobilne naročnike je najbolj enostaven način vklopa eRačuna prek SMS sporočila:

    1. Na številko 7070 pošljite ključno besedo »ERACUN« ter e-poštni naslov, na katerega želite prejemati e-Račun. (Primer: ERACUN [email protected])
    2. Na izbrani e-mail boste prejeli povezavo za potrditev aktivacije. S klikom na povezavo boste aktivirali eRačun!
  2. Ostali načini vklopa eRačuna

    Vsi naročniki pa lahko naročilo na eRačun oddate tudi na enega izmed spodnjih načinov:

    Če ste uporabnik spletnega bančništva, boste lahko eRačun prejemali tudi neposredno v spletno banko.

  3. Ali je možno prejemati račune v elektronski obliki?

    Da. Naročilo na e-račun lahko uredite:

    na vseh prodajnih mestih

    na portalu mojtelemach.si

    prek spletnega obrazca

    prek elektronskega naslova*

    prek sporočila SMS na številko 7070 (pošljite ključno besedo “ERACUN” in e-poštni naslov, na katerega želite prejemati e-račun. Primer: “ERACUN [email protected]”)

    prek številke 070 700 700

    na obrazcu SEPA

    -  prek spletne trgovine (možno ob sočasnem naročilu storitve)

    *Sporočilo naj vsebuje naročniške podatke, to je ime in priimek, naslov ter davčno številko naročnika. Če ste uporabnik mobilnih storitev, morate posredovati tudi svojo mobilno številko, za katero želite prejemati e-račun.

    Odločite se lahko za prejem računov v izbrani elektronski predal (e-naslov) ali v spletno banko (e-banko).

  4. Kako lahko plačam e-račun?

    E-račun lahko poravnate preko direktne bremenitve (trajnika) ali osebnega elektronskega bančništva.

    Če svoj mesečni račun že sedaj plačujete preko direktne bremenitve, naročilo na e-račun na obstoječi trajnik ne vpliva. Račun boste še naprej plačevali preko obstoječe direktne bremenitve.

  5. Ali lahko eRačun prejemam v e-banko?

    eRačune lahko prejemate tudi v e-banko. Telemach vsak mesec posreduje podatke o računu v vašo spletno banko, banka uvozi plačilo računa v spletno banko, vi pa plačilo potrdite.

    Prejemanje eRačuna v spletno banko lahko uredijo fizični in poslovni uporabniki storitev Telemach, ki so hkrati uporabniki spletne banke, ki omogoča prejemanje eRačunov. Seznam bank, ki omogočajo prejemanje eRačuna, si lahko ogledate spodaj.


    Prejemanje e-računa v spletno banko lahko uredite v svoji spletni banki ali:

    prek spletnega obrazca

    na prodajnih mestih Telemacha

    na portalu mojtelemach.si

    prek elektronskega naslova [email protected]

    prek sporočila SMS na številko 7070 (pošljite ključno besedo “ERACUN” in e-poštni naslov, na katerega želite prejemati e-račun. Primer: “ERACUN [email protected]”)

    prek številke 070 700 700

    na obrazcu SEPA

    prek spletne trgovine (možno ob sočasnem naročilu storitve)


    Seznam bank, ki omogočajo prejemanje e-računov:

     

    Abanka, d. d.,

    Addiko Bank d.d.,

    Banka Koper, d. d.,

    Banka Sparkasse, d. d.,

    Banka Volksbank, d. d.,

    BKS BANK AG, Bančna podružnica,

    Delavska hranilnica, d. d.,

    Deželna banka Slovenije, d. d.,

    Gorenjska banka, d. d.,

    Hranilnica LON d. d.,

    KD banka, d. d.,

    NLB, d. d.,

    Nova KBM, d. d.,

    Sberbank banka d.d.,

    SKB banka, d. d.,

    UniCredit Banka Slovenije, d. d.

    Ali vaša banka ponuja plačevanje e-računa, se lahko pozanimate tudi neposredno pri vaši banki.

  6. Kaj pomenijo postavke na računih?

    RAČUN ZA FIKSNE STORITVE

    Informacije o postavkah na računu za fiksne storitve si lahko ogledate na primeru računa.

    RAČUN ZA MOBILNE STORITVE

    Informacije o postavkah na računu za mobilne storitve si lahko ogledate na primeru računa.

    Če informacije o želenih postavkah na vašem računu niste našli, nas lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko 070 700 700 ali nam pišete na elektronski naslov [email protected] ali na [email protected].

    POJASNILA NEKATERIH MOŽNIH ZARAČUNANIH STORITEV

    Enkratni stroški:

    SZU za mesečno naročnino: Sorazmerni znesek ugodnosti, ki smo ga kot podjetje subvencionirali ob izbiri akcijske ugodnosti in se sorazmerno zaračuna v primeru predčasne prekinitve oziroma poravnave.

    SZU za opremo: Sorazmerni znesek ugodnosti, ki smo ga kot podjetje subvencionirali za opremo, kupljeno skupaj z naročniškim paketom. Višina zneska ugodnosti je napisana na aneksu za opremo. Znesek se zaračuna v primeru predčasne prekinitve naročniškega razmerja ali predčasne prekinitve vezave z opremo.

    SZU za priključnino: Sorazmerni znesek ugodnosti, ki smo ga kot podjetje subvencionirali za priklop fiksnih storitev in se sorazmerno zaračuna v primeru predčasne prekinitve oziroma poravnave.

    Priključnina: Enkratni strošek ob priklopu mobilne številke v omrežje.

    Strošek začasnega izklopa (zamrznitev naročniškega razmerja): Znesek stroška, ki nastane ob zamrznitvi naročniškega razmerja.

    Prekinitev naročniškega razmerja: Znesek stroška odpovedi naročniškega paketa oziroma prenosa številke k drugemu operaterju.

    Blokada storitev zaradi neplačevanja: Pri ponovnem vklopu naročniškega paketa je treba poravnati znesek, ki nastane ob blokadi storitev.

    Sprememba naročnika: Strošek, ki nastane pri prenosu naročniškega paketa na drugo osebo. Strošek spremembe naročnika poravna prevzemnik.

    Menjava paketa: Sprememba na nižji paket (na primer s paketa NAJVEČ na ŠE VEČ) je mogoča, če na paketu ni aktivne vezave.

    Vse postavke lahko najdete na tej povezavi.

    Dodatni paketi:

    Paket HBO: Dodatni fiksni naročniški paket, ki vključuje programa HBO 1 in HBO 2.

    Paket PINK: Dodatni paket, ki vključuje 33 televizijskih programov.

    ŠE VEČ/NAJVEČ dodatna kartica SIM: Dodatna kartica SIM z novo številko v paketu ŠE VEČ ali NAJVEČ. Primarna in dodatna številka si delita zakupljene enote v paketu.

    ZDA neomejeno mesečno: Dodatni mobilni naročniški paket, ki vključuje neomejene klice, sporočila SMS ter 1 GB prenosa podatkov. Pogoj je, da je naročnik dodatnega paketa registriran v partnersko omrežje v ZDA. Paket aktiviramo s pomočjo ukaznega niza in se začne obračunavati ob prvi opravljeni storitvi.

    Balkan 500 MB: Dodatni mobilni naročniški paket, ki ga uporabniki uporabljajo, ko gostujejo v Črni gori, Albaniji, Srbiji, Makedoniji ali Bosni in Hercegovini.

    Cenik vseh dodatnih paketov najdete tukaj.

    Cenik mobilnih storitev najdete tukaj.

    Ostalo:

    Donacija 090: Plačljive slovenske številke, kjer uporabniki donirajo zneske v različne namene (Karitas, Vesele nogice,…)

    Klici v mobilna omrežja: Če je zaračunan znesek za klice, to pomeni, da je uporabnik prekoračil zakupljeno količino minut v paketu VEČ.

    Komercialno sporočilo: V večini primerov gre za plačljive številke, na katerih se uporabnik s svojo telefonsko številko prijavi za različne namene (vedeževanje, nagradne igre, glasovanja,…).

    Dodatni sprejemnik 1 ali 2: Dodatni digitalni sprejemnik ali kartica CONAX, ki se zaračuna mesečno.

    Klici na plačljive številke (090): Plačljive komercialne številke, ki ponujajo razne storitve (donacije, vedeževanje, vsebine za odrasle, …).

    Razčlenjen račun: Podrobna specifikacija vseh opravljenih storitev, ki se dodatno zaračuna v skladu z veljavnim cenikom. V podrobni specifikaciji so prikazane vse opravljene storitve (sporočila SMS, klici, prenos podatkov, …).

    Mednarodni klici v cono 2: Klici iz Slovenije v tujino na tujo številko. Cona 2 zajema 23 držav, med katerimi so Bosna in Hercegovina, Srbija, Albanija, … Minuta klica se zaračuna po veljavnem ceniku.

    Gostovanje v tujini – prenos podatkov v coni 2: Poraba prenosa podatkov med gostovanjem v coni 2. Obračunski interval se zaračuna po veljavnem ceniku.

    Gostovanje v tujini – odhodni SMS v coni 2: Primer gostovanja v tujini in pošiljanja sporočil v cono 2.