Obvestilo o spremembah naročniških paketov fiksnih storitev
Obvestilo o spremembah naročniških paketov fiksnih storitev
Naročnike fiksnih komunikacijskih storitev obveščamo, da se na podlagi določil 2. odst. 129. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter v skladu z določili Splošnega akta o obliki in načinu objave obvestila o spremembi pogojev iz naročniške pogodbe uveljavijo naslednje spremembe:
- ZVIŠUJEMO HITROSTI INTERNETA
Paketi EON, paketi NET in poslovni paketi Biznis že v
mesecu septembru prinašajo občutno višje internetne hitrosti, saj bomo povišali hitrosti prenosa podatkov od in do uporabnika (upload in download).
Paketi za fizične uporabnike:
PAKET |
HITROST PRENOSA PODATKOV |
OBSTOJEČA |
NOVA |
EON Light |
do 100/5 Mbps |
do 150/15 Mbps |
EON Full |
do 250/10 Mbps |
do 300/30 Mbps |
EON Premium |
do 500/15 Mbps |
do 600/60 Mbps |
NET Light |
do 150/10 Mbps |
do 150/15 Mbps |
NET Full |
do 500/15 Mbps |
do 500/50 Mbps |
NET Premium |
do 1000/50 Mbps |
do 1000/100 Mbps |
1Gbps GIGA paket |
do 1000/50 Mbps |
do 1000/100 Mbps |
Paketi za poslovne uporabnike:
PAKET |
HITROST PRENOSA PODATKOV |
OBSTOJEČA |
NOVA |
Biznis 1 |
do 150/8 Mbps |
do 200/15 Mbps |
Biznis 2 |
do 350/10 Mbps |
do 400/30 Mbps |
Biznis 3 |
do 600/15 Mbps |
do 700 /60 Mbps |
BIZ NET Giga |
do 1000/50 Mbps |
do 1000/100 Mbps |
Biz DUO Giga |
do 1000/50 Mbps |
do 1000/100 Mbps |
Hitrejši BizNet do 1 GB |
do 1000/50 Mbps |
do 1000/100 Mbps |
- ZNIŽANJE MESEČNE NAROČNINE S PREHODOM NA E-RAČUN
S 1. oktobrom 2020 uvajamo novo ugodnost za naročnike določenih paketov fiksnih storitev Telemacha, in sicer na način, da boste tisti, ki uporabljate e-Račun, prejeli nižjo mesečno naročnino za 1 EUR z DDV.
Kdo je deležen ugodnosti?Ugodnost se nanaša na naročnike določenih paketov fiksnih storitev, ki račune namesto v papirnati obliki prejemajo na e-naslov, v spletno banko, v aplikacijo mBills ali v portal Moj Telemach. Ugodnost ne velja za proračunske uporabnike, ki za prejem e-računa uporabljajo portal UJP.
Vklop e-Računa je hiter in enostaven, uredite pa ga lahko kar iz udobja svojega doma. Vse možne načine za vklop e-Računa si oglejte na naslovu
https://telemach.si//eRacun.
Celoten seznam paketov, pri katerih velja ugodnost za e-Račun, je dostopen na
povezavi. Vsem, ki že imate e-Račun in ste uporabniki paketa iz seznama, bo ugodnost samodejno upoštevana pri računu za mesec oktober 2020, ki ga boste prejeli novembra.
- SPREMEMBA CEN MESEČNE NAROČNINE
S 1. oktobrom 2020 se bo spremenila cena nekaterim fiksnim paketom in sicer :
- Določenim paketom enojček, dvojček, trojček in četverček za fizične uporabnike se bo cena dvignila za 1,00 EUR z DDV.
- Televizijskim paketom Total TV se bo cena dvignila za 1,50 EUR z DDV
- Nekaterim paketom, namenjenim poslovnim uporabnikom, se bo cena dvignila za 1,00 EUR brez DDV. Cene se ne spremeni paketom iz aktualne ponudbe Biznis 1, Biznis 2 in Biznis3, servisnim storitvam in pogodbeno določenim paketom.
Celoten seznam paketov, pri katerih se spremeni naročnina je dostopen na
povezavi.
Nove cenike z veljavnostjo 1.10.2020 najdete na spletni strani:
Cenik storitev Total TRIO LTECenik fiksnih storitev aktualnih paketovCenik Telemach SolutionsCenik Telemach Solutions-niso v prodajiCenik fiksnih storitev in paketov, ki niso več v prodajiCenik Telemachovih starih paketov KTV in NET, ki niso v prodaji
- MIROVANJE PRIKLJUČKA
V Ceniku fiksnih storitev aktualnih paketov z dne 2. 6. 2020 s 1. 10. 2020 ukinjamo postavki »Začasna izključitev na željo naročnika« in »Ponovna vključitev na željo naročnika« ter ju nadomeščamo s postavko »Mirovanje priključka«, katere mesečna cena znaša 19,90 EUR z DDV, ter spreminjamo dodatne pogoje za vklop mirovanja priključka. Spremenjeni Cenik fiksnih storitev aktualnih paketov z dne 1. 10. 2020 je dostopen na
povezavi.
Splošne pogoje uporabe storitev družb skupine Telemach z dne 1. 4. 2020 spreminjamo tako, da se besedilo točke 11.2. nadomesti z: »Naročnik lahko zahteva začasno mirovanje naročniškega razmerja, vendar največ enkrat letno za največ šest (6) mesecev v koledarskem letu. Naročniško razmerje v tem obdobju miruje. Zamrznitve ni mogoče zahtevati pred potekom šest (6) mesecev od dne sklenitve pogodbe za naročniško razmerje, za katerega je podana zahteva za mirovanje. Stroški mirovanja, dodatni pogoji in omejitve so določeni v Ceniku. O zahtevi po začasnem odklopu in priklopu je naročnik dolžan pisno obvestiti izvajalca najmanj štirinajst (14) dni pred odklopom/priklopom. Pred vklopom mirovanja je naročnik dolžan poravnati vse obveznosti do Telemacha.«
Spremenjeni Splošni pogoji uporabe storitev družb skupine Telemach z dne 1. 10. 2020 so na voljo na
povezavi.
Za vse informacije smo vam z veseljem na voljo tudi na telefonski številki 070 700 700 in 080 820 002 za poslovne uporabnike, v spletnem klepetu ali na naših prodajnih mestih.
Vaš Telemach.
Ljubljana, 31.8.2020
Od objave obvestila o spremembah do njihove uveljavitve dne 1. 10. 2020 imajo naročniki-potrošniki, druge osebe pa, če ravnajo v skladu s 129. členom ZEKom-1, v skladu z določili 2. odst. 129. člena ZEKom-1 pravico brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Naročnik, ki to pravico uveljavlja in je ob sklenitvi naročniškega razmerja prejel terminalsko opremo po akcijski ceni, lahko pri odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave izbira, ali bo operaterju povrnil znesek, ki ustreza sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme, in prejeto terminalsko opremo obdržal, ali pa bo vrnil terminalsko opremo v stanju, v kakršnem mu je bila izročena, in plačal uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, operater pa mu bo vrnil kupnino. Pravica do odstopa ne vpliva na zapadle in neplačane obveznosti naročnikov ter na izpolnitev drugih pogodbeno dogovorjenih obveznosti naročnikov.