Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi s televizijskimi programi.

Več informacij
  1. Zatemnitve programov

    Želim si ogledati tekmo ali serijo na priljubljenem programu, vendar je slika zatemnjena. Kaj je vzrok za to?

    Vzrok je povezan z zakupom avtorskih pravic za prenos določene vsebine. Če programski dobavitelj ali ponudnik TV programa za določeno območje nima avtorskih pravic za predvajanje, smo operaterji dolžni to vsebino zatemniti.

    Kdo ima zakupljene avtorske pravice za predvajanje vsebine?

    Avtorske pravice za predvajanje vsebine ima TV hiša (ORF, HRT, TVSLO, PINK,…), lahko tudi več, ne le ena.

    Ali je možno vsebino predvajati v katerikoli državi?

    Zakupljene pravice za predvajanje določene vsebine se lahko nanašajo na zgolj določeno območje (prenos določene tekme samo na območju ene države).

    V praksi to pomeni: če zakupi HRT pravice za prenos svetovnega nogometnega prvenstva samo za predvajanje na območju Republike Hrvaške, mora biti program HRT v času predvajanja tekem zatemnjen na vseh območjih izven ozemlja Republike Hrvaške. Prav tako recimo TVSLO ne sme predvajati določenih tekem na Hrvaškem, v Italiji, Avstriji, oziroma povsod, kjer imajo operaterji vključen program TVSLO, če ima pravice le za predvajanje na območju Republike Slovenije. Drugod morajo biti tekme zatemnjene.

    Ali zatemnitev programov velja le za posamezne kabelske operaterje ali za vse?

    Vsi operaterji prejmemo uradno zahtevo televizijske hiše, na podlagi katere smo dolžni program zatemniti.

    Zakaj je včasih slika zatemnjena že pred začetkom tekme ali še tudi po koncu?

    Kot omenjeno, nam programski dobavitelj oziroma ponudnik TV programa, ki ima pravice za predvajanje, vnaprej pošlje vsebine, ki jih moramo zatemniti ter natančne termine. Glede na prejeto zahtevo zatemnitve sistemsko nastavimo. Ker pa občasno pride do zamika med napovedanim terminom predvajanja in dejanskim predvajanjem na strani ponudnika TV vsebine, lahko pride do zatemnitve predčasno ali pa je program zatemnjen še kasneje.

    Pri nekaterih vsebinah pa so že same omejitve po zatemnitvi obsežnejše in moramo zatemniti tudi oddajo pred dogodkom, saj lahko vključuje vsebino, ki je podvržena avtorskim pravicam. Ponudniki TV vsebin (telekomunikacijski  operaterji) nimamo vpliva na vsebino in spored določenega programa.

    Pri Telemachu nam je uporabniška izkušnja zelo pomembna in zavedamo se, da zatemnitve predstavljajo slabšo izkušnjo, vendar pa na le te nimamo vpliva, zato se zahvaljujemo za razumevanje.

  2. Zakaj so nekateri programi kodirani?

    Programi so kodirani glede na pakete, na katere ste naročeni. Kodirani bodo programi, na katere niste naročeni. Praviloma morajo delovati vsi naročeni programi, saj sistem to preverja in jih samodejno aktivira. Če so kodirani programi, na katere ste naročeni, nas pokličite na telefonsko številko 070 700 700.

  3. Ali lahko zaustavim ali prevertim trenutno gledano vsebino?

    Da, če Vaš paket in sprejemnik omogočata ogled za nazaj.

  4. Kako se uporablja funkcija Ogled nazaj?

    Če zamudite svojo najljubšo oddajo, film ali serijo, vam storitev časovnega zamika Ogled nazaj omogoča ponovni ogled.

     Programi, na katerih lahko uporabite to možnost, so v elektronskem programskem vodiču (EPG) označeni s krožno puščico in modro črto.

    Če želite uporabiti možnost časovnega zamika:

    1. Izberite program, na katerem si želite ogledati zamujeno vsebino.

    2. Pritisnite gumb EPG na daljinskem upravljalniku in na zaslonu se bo pokazal vodič z informacijami o vsebinah.

    3. Z levo puščico se premikate do zamujene vsebine, ki si jo želite ogledati.

    4. Nato pritisnite tipko OK in izberite možnost GLEJ OD ZAČETKA.

    Po vsebinah se lahko po želji premikate naprej in nazaj. Vsebine ni mogoče posneti.

  5. Ali je možno spremljati vsebine Voyo v živo?

    Ne, VOYO vsebine lahko spremljate zgolj preko Video kluba oz. VOYO aplikacije.

  6. Kakšna je privzeta koda PIN za sprejemnike CISCO?

    Pri modelih 4682, PDS2120 in PDS 3121 je privzeta koda PIN 1234, pri starejših modelih pa je privzeta koda 4321.

  7. Kakšna je privzeta koda PIN za modul D3 CAM?

    Privzeta koda PIN za D3 CAM modul je 1234.

  8. Ali za spremljanje digitalnih programov potrebujem nov televizor?

    Za spremljanje digitalnih programov ne potrebujete novega televizorja, potrebujete pa digitalni sprejemnik. Če ima vaš televizor vgrajen sprejemnik DVB-C, pa lahko uporabljate tudi naš modul D3 CAM.

  9. Ali lahko gledam vse programe v visoki ločljivosti HD?

    Ne, v ločljivosti HD imamo samo določeno število programov, ki jih lahko najdete v elektronskem programskem vodiču in v programski shemi objavljeni tukaj.

  10. Kako lahko poslušam radio preko digitalnega sprejemnika?

    Preko digitalnega sprejemnika lahko poslušate radijske postaje, ki so del vašega televizijskega paketa.

    Preklop na radijske postaje je zelo enostaven, s pritiskom na gumb RADIO na daljinskem upravljalniku.

    Želeno radijsko postajo izberite s pomočjo puščic na daljinskem upravljalniku. Ko najdete radijsko postajo, s klikom na gumb OK na daljinskem upravljalniku začnete predvajanje.

    Na televizijski program se vrnete z izbiro številke programa preko daljinskega upravljalnika.

  11. Kako zaklenem program?

    Vaš digitalni sprejemnik omogoča zaklepanje televizijskih programov, ko menite, da vsebina ni primerna za vaše gospodinjstvo. Program lahko zaklenete preko menija Nastavitve > Uporabniške nastavitve > Zaklepanje programov.Na isti način lahko program odklenete. Za dostop je potrebna privzeta koda PIN (1234).
    Če je program zaklenjen, se odpre okno za vnos kode PIN.
    Program je možno zakleniti tudi preko gumba OPT, ko je ta program izbran.
    Na televizorjih z vgrajenim DVB-C sprejemnikom in modulom D3 CAM pa sledite navodilom vašega televizorja.

  12. V kakšni ločljivosti se oddajajo digitalni programi?

    Digitalne programe oddajamo v treh ločljivostih, SD (standardna ločljivost), HD (visoka ločljivost) in UHD (ultra visoka ločljivost oz. 4K)

    • SDTV je privzeta ločljivost. Predstavlja osnovno raven kakovosti slike. Slika je lahko standardna (4 : 3) ali široka (16 : 9), ločljivost je lahko 576i ali 576p.
    • HDTV je visoka ločljivost 720p ali 1080i.
    • UHD je ultra visoka ločljivost 4K (4320p)

  13. Kaj je HBO OD?

    HBO OD (HBO on demand) je videoteka na zahtevo na vašem digitalnem sprejemniku. Na voljo je naročnikom, ki imajo v paketih vključen HBO Premium ali pa paket HBO Premium aktivirajo kot samostojni dodatni paket.

  14. Ali lahko spremljam programe v visoki ločljivosti, če ima televizijski sprejemnik oznako HD Ready?

    Na HD Ready televizijskem sprejemniku lahko spremljate programe HD samo z uporabo digitalnega sprejemnika CISCO HD.

  15. Kakšne so prednosti digitalne televizije?

    Slika in zvok sta bolj čista kot pri analogni televiziji. Višje ločljivosti omogočajo še boljšo sliko z več podrobnostmi.

  16. Kakšno opremo potrebujem za spremljanje programov v visoki ločljivosti HD?

    Televizor, ki podpira visoko ločljivost HD z vgrajenim DVB-C sprejemnikom ali pa televizor, ki podpira visoko ločljivost HD in ustrezen digitalni sprejemnik.

  17. Kako ustvarim seznam priljubljenih programov na digitalnem sprejemniku D3?

    Preko menija digitalnega sprejemnika Meni > Nastavitve > Uporabniške nastavitve lahko ustvarite seznam priljubljenih programov ali pa že ustvarjen seznam preimenujete, urejate ali izbrišete. Za dostop do menija Moji seznami morate vnesti privzeto kodo PIN (1234).

    1. Seznamu morate najprej določiti ime in ga potrditi s pritiskom na gumb OK na daljinskem upravljalniku.
    2. V naslednjem koraku izberite možnost Spremeni seznam, kjer lahko izberete programe, ki jih želite imeti na seznamu in jim določite vrstni red, ki vam ustreza.
    3. Ko končate s spremembami (dodaj/odstrani programe s seznama), pritisnite gumb IZHOD ali NAZAJ, nato se bodo vse spremembe shranile.
    Med gledanjem programa lahko s pritiskom na gumb OPT spremenite/izberete seznam priljubljenih pod možnostjo Sprememba seznama programov.
    OPOMBA: Z gumbom OPT lahko izberete že vnaprej pripravljen seznam programov, na primer: šport, film …

  18. Kako nastavim starševski nadzor?

    Starševski nadzor omogoča zaklepanje vsebin, ki niso primerne za določeno starost (nastavitve za 6, 10, 12, 16 ali 18 let). Te vsebine ne bodo dostopne, če ne boste vnesli kode PIN (privzeta koda PIN je 1234).

    Starševski nadzor nastavite na digitalnem sprejemniku v meniju Nastavitve > Uporabniške nastavitve > Uporabniki > Osnovni uporabnik.

    Na televizorjih z vgrajenim DVB-C sprejemnikom in modulom D3 CAM pa sledite navodilom vašega televizorja. Če ste ustvarili več profilov, lahko starševski nadzor prilagodite za vsak profil posebej.

    OPOMBA: Starševski nadzor je mogoče popolnoma izključiti z izbiro možnosti izključeno.

  19. Kaj mi omogoča elektronski programski vodič (EPG)?

    V elektronskem programskem vodiču (EPG) si lahko ogledate, katere vsebine bodo na sporedu v naslednjih dneh. Z digitalnimi sprejemniki Cisco, ki imajo to tehnično možnost, lahko uporabljate funkcijo Zamujeno 72 ur, pri čemer mora biti ta možnost vključena v vaš paket ali dokupljena ločeno kot dodatna možnost. Pri EON Smart Boxih je možnost ogleda za nazaj že privzeto vključena v paket, in sicer omogoča ogled za nazaj do 7 dni na vseh programih.

  20. Ali je funkcija Ogled nazaj na voljo na vseh programih?

    Funkcija Ogled nazaj je pri D3 sprejemnikih na voljo le za izbrane televizijske programe. Poiščite jih v programskem vodiču (na daljinskem upravljalcu pritisnite tipko EPG za dostop do programskega vodiča) in si oglejte zamujene vsebine. V programskem vodiču so programi, ki so na voljo s funkcijo Ogled nazaj, označeni z krožno puščico in modro črto. V kolikor imate EON Smart Box je ogled za nazaj do 7 dni možen na vseh programih.

    Za uporabo funkcije Ogled nazaj potrebujete ustrezen digitalni sprejemnik. Časovne funkcije niso možne z uporabo naprave D3 CAM – (PCMCIA kartica in modul).

  21. Zakaj vsebina, ki sem jo gledal za nazaj, ni bila dokončana?

    Vsebine so posnete po časovnici EPG (elektronski programski vodič), ki jo dobimo od programskih dobaviteljev. Pri predvajanju programa lahko pride do odstopanja, zato si v takšnem primeru želene vsebine ni možno ogledati do konca.

    Svetujemo vam, da za ogled nadaljevanja zaženete ogled naslednje vsebine (oddaje/filma,…) in si tako pogledate preostanek oz. zaključek vsebine.