Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi s storitvami stacionarne telefonije.

Več informacij
  1. Ali lahko nastavim preusmeritev klicev s stacionarnega telefona na mobilno telefonsko številko? Kako se to izvede?

    Lahko. V primeru, da klice preusmerite na mobilno telefonsko številko, se storitev zaračunava po veljavnem ceniku za storitev fiksne telefonije.

    Postopek za preusmeritev je:

    Možnost Koda za aktivacijo Koda za umik Primer
    Stalna prevezava klica na številko 72*telefonska številka* 72** 72*041111222*
    Prevezava klica, če je zasedeno ali ni odgovora 73*telefonska številka* 73** 73*041111222*
  2. Ali je možno priklopiti alarm?

    Priklop alarmne naprave je možen, vendar ga odsvetujemo zaradi tehničnih specifikacij in odvisnosti delovanja od električne energije. Več informacij lahko dobite pri svojem ponudniku alarmne naprave ali alarmnega sistema.

  3. Kaj je Telemachova digitalna telefonija?

    Gre za sodobno komunikacijsko storitev, kjer se za prenos govora uporablja širokopasovno kabelsko omrežje, uporaba je enaka kot pri klasični telefoniji, ki ste je že vajeni. Telemachove telefonske storitve omogočajo enostavno opravljanje telefonskih pogovorov v vsa telefonska omrežja po Sloveniji in svetu, po izjemno privlačnih cenah. Na voljo so vam vse možnosti in prednosti fiksnega telefonskega priključka, vključno z lastno telefonsko številko, s katere lahko kličete oziroma vas pokličejo s telefonskih priključkov po Sloveniji ali svetu.

  4. Ne morem klicati stacionarnih številk, lahko pa kličem v mobilna omrežja. Kje bi lahko bil problem?

    Svetujemo, da preverite, ali ste vtipkali omrežno številko klicanega in njegovo številko.

  5. Ali lahko dobim dodatno telefonsko številko?

    Da. Pri Telemachu omogočamo uporabo dveh telefonskih številk. Uporaba dodatne številke se obračuna po ceniku Telemachovih storitev.

  6. Kakšen je obračunski interval pri stacionarni telefoniji?

    Obračunska enota ja 60/1, kar pomeni, da se obračuna prvih 60 sekund klica, nato je obračunski interval sekundni.

  7. Ali lahko naročim dodatni paket zakupljenih minut za Slovenijo in tujino?

    Lahko naročite dodatni paket zakupljenih minut, ki pa so zaračunane po trenutno veljavnem ceniku objavljenem na spletni strani www.telemach.si.

    Z dodatnimi paketi stacionarne telefonije si lahko zagotovite brezskrbne pogovore vsak mesec.
    Dodatni paketi so:
    – Paket SLO 200 vključuje 200 minut klicev v slovenska stacionarna omrežja – Amis, Telekom Slovenije in T2.
    – Paket SLO 300 vključuje 300 minut klicev v slovenska stacionarna omrežja – Amis, Telekom in T2.
    – Paket BALKAN 100 vključuje 100 minut klicev v stacionarna omrežja Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije in Črne gore.

  8. Ali obstaja telefonski imenik naročnikov Telemachovih telefonskih storitev?

    Podatki o naročnikih telefonskih storitev so objavljeni v univerzalnem telefonskem imeniku Republike Slovenije. Objavljeni so uporabniki, ki ob aktivaciji storitve podajo ustrezno soglasje o objavi njihovih podatkov ali naknadno izpolnijo obrazec za objavo v telefonskem imeniku.

  9. Ali omogočate funkcijo za prikaz identitete klicatelja?

    Da. Vsi uporabniki imajo to funkcijo privzeto vklopljeno.

  10. Imam Telemachovo številko in bi rad prenesel še eno številko iz drugega omrežja v vaše?

    To je mogoče izvesti v primeru, da je številka aktivna. Treba je podati obrazec za prenos telefonske številke, ki ga dobite tukaj in podpisati aneks za dodatno telefonsko številko. Uporaba dodatne telefonske številke se zaračuna po veljavnem ceniku objavljenem na www.telemach.si.

  11. Lahko uporabljam storitev z vsako telefonsko napravo?

    Uporabite lahko že obstoječo analogno telefonsko napravo s tonskim izbiranjem ali pridobite nov telefonski aparat z istimi lastnostmi. Telefonski aparat ISDN v Telemachovem omrežju ne deluje.

  12. Ali lahko obdržim obstoječo telefonsko številko trenutnega telefonskega operaterja?

    Da, svojo obstoječo telefonsko številko lahko obdržite. Na omrežje Telemach jo prenesete s postopkom prenosa telefonske številke. Za ta postopek je potreben obrazec za prenos telefonske številke, ki ga dobite tukaj.

  13. Kje lahko spremljam porabo telefonskih klicev?

    Spremljate jo lahko s pomočjo naročniškega portala in mobilne aplikacije Telemach.

  14. Ali je možna blokada klicev?

    Blokada izhodnih klicev je možna za klice v omrežje 090, tujino in mobilna omrežja. Blokade lahko urejate na naročniškem portalu Telemach, preko klicnega centra za pomoč uporabnikom na telefonski številki 070 700 700, oziroma na [email protected].