Zavarujte svojo novo napravo že od 1,30 EUR na mesec!
Bodite brez skrbi tudi v primeru nenamerne poškodbe, vlomske tatvine ali padca.
Vrednost naprave | Mesečna premija | Soudeležba pri škodi |
do 150,00 € | 1,20 € | 20,00 € |
150,01 - 250,00 € | 2,70 € | 30,00 € |
250,01 - 500,00 € | 4,60 € | 50,00 € |
500,01 - 1000,00 € | 5,70 € | 100,00 € |
1000,01 - 1500,00 € | 7,60 € | 150,00 € |
1500,01 - 1750,00 € | 8,90 € | 200,00 € |
Kaj zavarovanje vključuje?
Zavarovanje zagotavlja zavarovalnica Allianz. V času veljavnosti storitve bo zavarovalnica v skladu s splošnimi pogoji za zavarovanje mobilnih in večpredstavnostnih naprav, kjer so navedene vse zavarovalne nevarnosti, krila strošek nadomestitve vrednosti zavarovane mobilne naprave oziroma njenega popravila.
Kako do zavarovanja?
Polno zavarovanje svoje naprave lahko sklenete vsi obstoječi in novi naročniki Telemacha ob vezavi za 24 mesecev z nakupom nove subvencionirane naprave. Zavarovanje lahko sklenete ob nakupu nove naprave. Zavarovanje traja največ 24 mesecev in je sestavljeno iz osnovne premije, ki jo plačujete mesečno, in soudeležbe pri morebitni škodi, ki jo plačate pred prevzemom popravljene ali nove naprave. Splošne pogoje za zavarovanje naprav si lahko ogledate tukaj.
Z dodatnimi vprašanji se obrnite na klicni center Telemach na brezplačno telefonsko številko 070 700 700.
Če popravilo pri pooblaščenem servisu ni bilo izvedeno pravilno ali v celoti oz. okvara ali poškodba ni bila odpravljena ali je bila odpravljena le delno oz. so zaradi popravila na napravi nastale nove napake, zavarovalnica ni dolžna na svoje stroške zagotoviti ponovnega popravila, temveč mora zavarovanec dodatno ali ponovno popravilo zahtevati od pooblaščenega servisa, ki je izvajal prvotno popravilo.
Če zavarovalec skladno z zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, prekine zavarovanje zaradi vračila zavarovane naprave kot posledice stvarne napake in skladno z zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, zavarovanje preneha 24. uro dne, ko je bila stvarna napaka potrjena – v tem primeru se prekine tudi zavarovanje. Zavarovanec ima pravico do popolnega vračila premije v denarni obliki, ki jo izplača zavarovalec.
Lastni delež je treba plačati in je predpogoj za prevzem popravljene ali nove naprave ob vsaki škodi.
Lastni delež zavarovanec poravna pri serviserju, ki je obravnaval njegov škodni primer, pri čemer ga o plačilu in njegovem načinu predhodno obvesti klicni center zavarovalnice.
Lastni delež je soudeležba zavarovanca pri vsakršni škodi (delni ali popolni), ki se spreminja glede na cenovno kategorijo naprave, njegovo plačilo pa je predpogoj za prevzem popravljene ali nove naprave.
Pri izračunu premije za zavarovanje se kot osnova upošteva maloprodajna cena naprave brez subvencije operaterja ali proizvajalca naprave.
Zavarovancu je zagotovljeno kritje dveh delnih škod (možno popravilo naprave, kot npr. počen zaslon) ali dveh delnih škod in ene popolne škode.
Zavarovalno kritje velja na ozemlju celega sveta, vse storitve iz naslova zavarovanja pa se nudijo izključno v Sloveniji – do škode torej lahko pride kjerkoli, zavarovanje se pa lahko uveljavlja samo v Sloveniji.
Zavarovanje zagotavlja kritje vlomske tatvine in ropa, kritje kraje pa je izključeno.
Zavarovalno kritje za vsako napravo lahko traja največ 24 mesecev od dneva sklenitve, samodejno pa ugasne v primeru popolne škode na predmetu zavarovanja, v primeru prekinitve naročniškega razmerja, v primeru stvarne napake, v primeru zamrznitve naročniškega razmerja (ali neplačila), menjave aparata, odplačila aneksa, kraje naprave in/ali na željo zavarovanca.
Zavarovalno kritje se za vsako posamezno zavarovano napravo zagotovi z naslednjim dnem od dneva sklenitve Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti. Zavarovanec lahko sklene zavarovanje za napravo neposredno ob nakupu naprave in sklenitvi Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti, kasnejša oz. naknadna sklenitev zavarovanja pa ni mogoča.
K zavarovanju se pristopi s podpisom pristopnice na prodajnem mestu Telemach ob sklenitvi aneksa za 24 mesecev.
V primeru okvare ali poškodbe naprave, ki zahteva popravilo, bo zavarovalnica na podlagi upravičenega zahtevka za v pogojih navedena kritja zagotovila kritje stroškov popravila naprave pri pooblaščenem proizvajalčevem servisu, ki ga določi zavarovalnica (v nadaljevanju: pooblaščeni servis), zmanjšane za dogovorjeni lastni delež.
Če popravilo naprave tehnično ni mogoče ali pa ni gospodarno oziroma ekonomično (npr.: popolno uničenje naprave), bo zavarovalnica zavarovancu zagotovila novo napravo istega modela, kakovosti in vrednosti, ki v času poravnave škode ne presega vrednosti zavarovane naprave, kolikor je znašala ob sklenitvi zavarovanja.
Izključene so poškodbe, uničenje ali izgube naprave, ki so posledica:
Zavarovanje zagotavlja kritje naključnih škod, torej fizičnih poškodb ali uničenja naprav zaradi takojšnjih, nenadnih in od človekove volje nepredvidljivih dogodkov ter kritje v primeru vlomske tatvine in ropa ter posledične nepooblaščene uporabe naprave.
Zavarovalnica krije naslednje poškodbe, uničenje ali izgubo naprav:
Zavarujete lahko mobilne telefone in tablične računalnike.