Februar je tu! Najkrajši mesec v letu pa je hkrati mesec varne rabe interneta. Ta je še posebej pomembna v času, ko se številna opravila selijo na splet. Na internetu preživimo ogromno količino časa – pa naj bo to zaradi službe, šole ali zabave. Vendar pa tu na nas prežijo tudi številne pasti!
Spoznajmo najpogostejše prevare, s katerimi se soočajo spletni uporabniki.
– Neobičajni telefonski klici »tehnične podpore«
Poleg teh se dogajajo še številne druge spletne prevare, saj goljufi postajajo vedno bolj premeteni in kreativni.
Ne smemo pa pozabiti tudi na različne vrste prevar na področju mobilne telefonije, kot so t. i. klici wangiri (klici z neznanih mednarodnih številk z namenom zlorabe), neželena sporočila, zlonamerna koda (virus), ki samodejno pošilja SMS-sporočila, zlonamerne aplikacije, prijava na komercialna sporočila in podobno.
Najboljše orodje za zaščito pa vedno ostaja znanje in ozaveščenost uporabnikov. Za to skrbimo tudi mi: vsakič, ko zaznamo povečano količino prevar, to objavimo na svoji spletni strani, pod sekcijo z obvestili, najpogostejše zlorabe in navodila, kako ukrepati v nezaželenih situacijah, pa imamo zbrane na povezavi.
Poleg tega smo za vas pripravili poseben priročnik, kjer so številni koristni napotki za internetno varnost. Preberete ga lahko na povezavi, enostavno pa ga lahko tudi shranite, natisnete ali posredujete svojim najbližjim. Prav bo prišel tudi staršem z mlajšimi otroki, ki bodo z veseljem reševali številne zanimive in interaktivne naloge, ki jih čakajo v priročniku.
Ostanite varni!