• OSEBNI PROFIL
  • PERSONALIZIRANA VSEBINA
  • TEMNO OZADJE
  • EON KIDS

EON vključuje tudi druge izjemne funkcionalnosti

  • OGLED 7 DNI NAZAJ
  • VIDEO KLUB
  • USTAVITE OGLED IN NADALJUJTE NA DRUGI NAPRAVI
  • GLEJTE NA KATERIKOLI NAPRAVI

Najpogostejša vprašanja

Da, možnost je na voljo brezplačno. Na voljo je vsem naročnikom paketov EON in EON TV ter tistim, ki aplikacijo EON uporabljajo v okviru svojega paketa Telemach ali Total TV.

Prilagoditev aplikacije EON je na voljo na vseh napravah, kjer uporabljate aplikacijo EON – na telefonu, tablici, računalniku ali pametnem televizorju ter na televizorju, na katerega je priklopljen sprejemnik EON Smart Box.

Profil EON lahko spreminjate tudi kasneje. V razdelku Nastavitve/Moj Profil lahko spremenite ime, starostno skupino, leto rojstva in profilno sliko, lahko pa tudi izbrišete izbrani profil.

Pri družinskem profilu ni mogoče spremeniti imena ali slike, prav tako pa tega profila ni mogoče izbrisati.

Da, kadarkoli lahko po želji spremenite ozadje, tako da odprete razdelek Nastavitve/Videz vmesnika.

Ne, profilov trenutno ne morete upravljati na portalu ali v aplikaciji Moj Telemach.

EON se uči, kaj radi gledate, zaradi česar morate določen profil EON nekaj časa uporabljati, da lahko sistem bolje spozna vsebine, ki vas najbolj zanimajo. EON vas bo hitro spoznal in kmalu boste lahko s pomočjo priporočil EON hitreje dostopali do svojih najljubših vsebin.