Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

Nazaj na Spremembe pogojev

| 29.09.2023. 14:08:00

Obvestilo o spremembah starih naročniških paketov fiksnih storitev

Pozdravljeni,

pri Telemachu želimo izpolniti pričakovanja naših zvestih uporabnikov in zagotavljati najboljšo uporabniško izkušnjo, zato redno izboljšujemo in nadgrajujemo pakete.

S 1. 11. 2023 bomo tako naročnikom nekaterih starejših fiksnih paketov za še boljšo uporabniško izkušnjo brez dodatnih stroškov nadomestili obstoječi paket s primerljivim paketom EON, saj nekatere starejše pakete ukinjamo. Zamenjava velja za vse, ki nimajo pogojev paketa določenih s poslovno pogodbo ali ne doplačujejo za dodatno telefonsko številko. Novi paketi ponujajo več vsebine in občutno višje internetne hitrosti.

Mesečna naročnina na novo dodeljeni paket se pri tem ne bo spremenila, v nekaterih primerih bo celo nekoliko nižja.

Novi paketi EON v vaš dom prinašajo številne prednosti:

zanesljiv internet s hitrostmi tudi do 1 Gbps,

najbogatejši Video klub v Sloveniji z več kot 24.500 vsebinami,

aplikacijo EON Smart TV za ogled televizije na pametnih televizorjih,

ogled vsebin za nazaj do 3 dni z obstoječim sprejemnikom in do 7 dni z aplikacijo EON Smart TV.

Spremembe paketov si oglejte na povezavi.

 

Brez doplačila za funkcijo Ogled nazaj ali višjo hitrost

Paketi EON že vključujejo funkcijo Ogled nazaj in višje hitrosti, zato bomo naročnikom po spremembi paketa le-to prenehali zaračunavati.

Vse dodatne naročene storitve se ob menjavi paketa ohranijo, prav tako morebitni popusti in vezave, ki se prenesejo na novi paket.

Z novim paketom menjava TV-opreme ne bo potrebna, vendar predlagamo, da naročniki obstoječi sprejemnik zamenjajo za novejši sprejemnik EON Smart Box z dodatnimi funkcionalnostmi. Kjer bo potrebno, bomo uredili tudi zamenjavo modema.

Pokličite za menjavo!

Za dodatne informacije smo na voljo na številki 070 700 700 ter na prodajnih mestih Telemacha.

Telemach Slovenija d. o. o.

Ljubljana, 29. 9. 2023

 

Spremembe pogodbenih pogojev začnejo veljati dne 1.11.2023. Skladno z drugim odstavkom 192. člena ZEKom-2 naročniki nimajo pravice odstopa od pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo, saj gre za spremembe, ki  i) so izključno v korist končnega uporabnika ali ii) so zgolj administrativne narave in nimajo negativnih posledic za končnega uporabnika ali iii) so potrebne zaradi uskladitve z ZEKom-2 oz. na njegovi podlagi sprejetimi predpisi, drugimi predpisi in predpisi EU, ki se uporabljajo neposredno.

Za dodatne informacije in pojasnila v zvezi z najavljenimi spremembami naročniških pogojev lahko naročniki pokličejo na operaterjevo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 070 700 700 ali se obrnejo na zaposlene v poslovnih enotah operaterja