V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z uporabo stacionarne telefonije.
Uporabite lahko že obstoječo analogno telefonsko napravo s tonskim izbiranjem ali pridobite nov telefonski aparat z istimi lastnostmi. Telefonski aparat ISDN v Telemachovem omrežju ne deluje.
Svetujemo, da preverite, ali ste vtipkali omrežno številko klicanega in njegovo številko.
Vsi naročniki Telemachove fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestite na 5 različnih naprav.
Storitev UniFon vam omogoča uporabo stacionarne števike prek vaše mobilne naprave, kar pomeni, da boste na domačo številko dosegljivi tudi, ko vas ni doma. UniFon vam omogoča še:
Več o storitvi UniFon si lahko ogledate tukaj.
S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.
Stiki so razdeljeni v tri poglede:
Odhodni klic opravite prek aplikacije UniFon s katere kličete na enak način kot pri običajni rabi pametnega mobilnega telefona.
Na primer:
Priklop alarmne naprave je možen, vendar ga odsvetujemo zaradi tehničnih specifikacij in odvisnosti delovanja od električne energije. Več informacij lahko dobite pri svojem ponudniku alarmne naprave ali alarmnega sistema.
UniFon je
aplikacija za mobilni telefon (Android ali iOS), ki vaš mobilni telefon
“pretvori” v fiksnega.
Aplikacija
UniFon je primerljiva z aplikacijami, kot sta Viber ali Skype. Vsi uporabniki,
ki imate nameščeno aplikacijo UniFon, lahko brezplačno telefonirate med seboj.
Lahko pa seveda tudi kličete na fiksne in mobilne številke. Klici iz aplikacije
UniFon porabljajo minute iz fiksnega omrežja. Cena klicev so enake ceniku
fiksne telefonije.
Primer: Iz
aplikacije pokličete številko v Sloveniji, ob čemer se vam obračunajo minute za
klic iz fiksne številke (če gre za Telemachovo fiksno številko, je to
brezplačno, če gre za ostala omrežja, pa se klic obračuna po veljavnem ceniku
fiksne telefonije. Aplikacijo lahko uporabljate po celem svetu, pomembno je le,
da imate internetno povezavo. Priporočljivo je uporabljati brezžično omrežje,
da se izognete nepotrebnim stroškom s prenosom podatkov preko mobilnega omrežja
(predvsem v tujini).
Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih
aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava
sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in
aktivirano aplikacijo UniFon.
Kako lahko začnete pošiljati sporočila?
Kliknite ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona, poiščite želeni stik in
se prepričajte, da ima na desni strani poleg imena in priimka ikono UniFon.
Kliknite na gumb Brezplačno sporočilo in pošljite želeno besedilo sporočila ali
fotografijo ter video ali zvočni posnetek.
Drugi način je, da na zaslonu sporočila kliknete tri pike (meni Android) in
izberete možnost Novo sporočilo.
Spremljate jo lahko s pomočjo naročniškega portala in mobilne aplikacije Telemach.
Za delovanje aplikacije UniFon morate imeti:
Z namenom varstva naših naročnikov pred potencialnimi zlorabami, so klici v nekatere države možni na izrecno zahtevo naročnikov.
V kolikor želite izvesti takšen klic, se obrnite na telefonsko številko 070 700 700 za pomoč uporabnikom, kjer vam bo željeni klic omogočen.
Seznam držav, za katere obstaja nevarnost zlorab najdete tukaj.