Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z uporabo stacionarne telefonije.

Več informacij
  1. Lahko uporabljam storitev z vsako telefonsko napravo?

    Uporabite lahko že obstoječo analogno telefonsko napravo s tonskim izbiranjem ali pridobite nov telefonski aparat z istimi lastnostmi. Telefonski aparat ISDN v Telemachovem omrežju ne deluje.

  2. Ne morem klicati stacionarnih številk, lahko pa kličem v mobilna omrežja. Kje bi lahko bil problem?

    Svetujemo, da preverite, ali ste vtipkali omrežno številko klicanega in njegovo številko.

     

  3. Kdo lahko uporablja UniFon?

    Vsi naročniki Telemachove fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestite na 5 različnih naprav.

  4. Kaj omogoča UniFon?

    Storitev UniFon vam omogoča uporabo stacionarne števike prek vaše mobilne naprave, kar pomeni, da boste na domačo številko dosegljivi tudi, ko vas ni doma. UniFon vam omogoča še:

    • brezplačne klice v omrežju Telemach,
    • brezplačne klice znotraj skupine UNITED GROUP (Telemach Slovenija, Telemach Bosna in Hercegovina, Telemach Črna gora in SBB Srbija),
    • brezplačne klice med uporabniki aplikacije UniFon,
    • brezplačno besedilno komunikacijo med uporabniki aplikacije UniFon,
    • izmenjavo avdio in video vsebin med uporabniki aplikacije UniFon,
    • ugodne klice v tujino.

    Več o storitvi UniFon si lahko ogledate tukaj.

     

  5. Ali lahko v aplikaciji Unifon uporabljam svoje obstoječe stike na mobilnem telefonu?

    S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.

    Stiki so razdeljeni v tri poglede:

    • VSI – vsi dostopni stiki iz imenika na vašem telefonu
    • UNIFON – vsi vaši stiki, ki imajo nameščeno aplikacijo UniFon, s katerimi lahko izmenjujete brezplačne klice, sporočila ter video in zvočne posnetke
    • PRILJUBLJENI – stiki, ki ste jih označili kot priljubljene
  6. Kako lahko opravim odhodni klic v aplikaciji UniFon?

    Odhodni klic opravite prek aplikacije UniFon s katere kličete na enak način kot pri običajni rabi pametnega mobilnega telefona.
    Na primer:

    • Ko kličete številko v fiksnem telefonskem omrežju v Ljubljano: 01xxxxxxx
    • Ko kličete številko v Mariboru: 02xxxxxxx
    • Ko kličete mobilno številko v Sloveniji: 070xxxxxxx
    • Ko kličete v tujino, je izhodna koda za klice 00, nato pa vpišite klicno številko države, v katero kličete, in številko mobilnega ali fiksnega telefona: 00385xxxxxxxx.
  7. Ali je možno priklopiti alarm?

    Priklop alarmne naprave je možen, vendar ga odsvetujemo zaradi tehničnih specifikacij in odvisnosti delovanja od električne energije. Več informacij lahko dobite pri svojem ponudniku alarmne naprave ali alarmnega sistema.

  8. Kaj je aplikacija UniFon in kako deluje?

    UniFon je aplikacija za mobilni telefon (Android ali iOS), ki vaš mobilni telefon “pretvori” v fiksnega.

    Aplikacija UniFon je primerljiva z aplikacijami, kot sta Viber ali Skype. Vsi uporabniki, ki imate nameščeno aplikacijo UniFon, lahko brezplačno telefonirate med seboj. Lahko pa seveda tudi kličete na fiksne in mobilne številke. Klici iz aplikacije UniFon porabljajo minute iz fiksnega omrežja. Cena klicev so enake ceniku fiksne telefonije.

    Primer: Iz aplikacije pokličete številko v Sloveniji, ob čemer se vam obračunajo minute za klic iz fiksne številke (če gre za Telemachovo fiksno številko, je to brezplačno, če gre za ostala omrežja, pa se klic obračuna po veljavnem ceniku fiksne telefonije. Aplikacijo lahko uporabljate po celem svetu, pomembno je le, da imate internetno povezavo. Priporočljivo je uporabljati brezžično omrežje, da se izognete nepotrebnim stroškom s prenosom podatkov preko mobilnega omrežja (predvsem v tujini).

  9. Ali lahko z aplikacijo UniFon pošiljam sporočila?

    Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in aktivirano aplikacijo UniFon.
    Kako lahko začnete pošiljati sporočila?
    Kliknite ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona, poiščite želeni stik in se prepričajte, da ima na desni strani poleg imena in priimka ikono UniFon. Kliknite na gumb Brezplačno sporočilo in pošljite želeno besedilo sporočila ali fotografijo ter video ali zvočni posnetek.
    Drugi način je, da na zaslonu sporočila kliknete tri pike (meni Android) in izberete možnost Novo sporočilo.

  10. Kje lahko spremljam porabo telefonskih klicev?

    Spremljate jo lahko s pomočjo naročniškega portala in mobilne aplikacije Telemach.

  11. Kaj potrebujem za nemoteno delovanje aplikacije UniFon?

    Za delovanje aplikacije UniFon morate imeti:

    • Telemachovo storitev fiksne digitalne telefonije,
    • aktivni uporabniški račun na naročniškem portalu Telemach,
    • internetno povezavo Wi-Fi ali mobilno povezavo 3G/4G,
    • brezplačno aplikacijo UniFon, ki jo uporabnik namesti iz trgovine Google Play , App Store ali App Gallery,
    • aktivacijo storitve preko aplikacije UniFon.
  12. Zakaj ne morem klicati na stacionarne in mobilne številke nekaterih držav?

    Z namenom varstva naših naročnikov pred potencialnimi zlorabami, so klici v nekatere države možni na izrecno zahtevo naročnikov.

    V kolikor želite izvesti takšen klic, se obrnite na telefonsko številko 070 700 700 za pomoč uporabnikom, kjer vam bo željeni klic omogočen.

    Seznam držav, za katere obstaja nevarnost zlorab najdete tukaj.