V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z naprednimi funkcijami stacionarne telefonije.
Lahko. V primeru, da klice preusmerite na mobilno telefonsko številko, se storitev zaračunava po veljavnem ceniku za storitev fiksne telefonije.
Postopek za preusmeritev je:
Možnost | Koda za aktivacijo | Koda za umik | Primer |
Stalna prevezava klica na številko | 72*telefonska številka* | 72** | 72*041111222* |
Prevezava klica, če je zasedeno ali ni odgovora | 73*telefonska številka* | 73** | 73*041111222* |
UniFon je aplikacija za mobilni telefon (Android ali iOS), ki vaš mobilni telefon “pretvori” v fiksnega.
Aplikacija UniFon je primerljiva z aplikacijami, kot sta Viber ali Skype. Vsi uporabniki, ki imate nameščeno aplikacijo UniFon, lahko brezplačno telefonirate med seboj. Lahko pa seveda tudi kličete na fiksne in mobilne številke. Klici iz aplikacije UniFon porabljajo minute iz fiksnega omrežja. Cena klicev so enake ceniku fiksne telefonije.
Primer: Iz aplikacije pokličete številko v Sloveniji, ob čemer se vam obračunajo minute za klic iz fiksne številke (če gre za Telemachovo fiksno številko, je to brezplačno, če gre za ostala omrežja, pa se klic obračuna po veljavnem ceniku fiksne telefonije. Aplikacijo lahko uporabljate po celem svetu, pomembno je le, da imate internetno povezavo. Priporočljivo je uporabljati brezžično omrežje, da se izognete nepotrebnim stroškom s prenosom podatkov preko mobilnega omrežja (predvsem v tujini).
Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in aktivirano aplikacijo UniFon.
Kako lahko začnete pošiljati sporočila?
Kliknite ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona, poiščite želeni stik in se prepričajte, da ima na desni strani poleg imena in priimka ikono UniFon. Kliknite na gumb Brezplačno sporočilo in pošljite želeno besedilo sporočila ali fotografijo ter video ali zvočni posnetek.
Drugi način je, da na zaslonu sporočila kliknete tri pike (meni Android) in izberete možnost Novo sporočilo.
Blokada izhodnih klicev je možna za klice v omrežje 090, tujino in mobilna omrežja. Za blokado klicev morate izpolniti obrazec, ki ga najdete tukaj. Ustrezno izpolnjen in podpisan obrazec pošljite na naslov Telemach d.o.o., Brnčičeva ulica 49A, 1231 Ljubljana – Črnuče, ali na [email protected].
Da. Vsi uporabniki imajo to funkcijo privzeto vklopljeno.
Vsi naročniki Telemachove fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestite na 5 različnih naprav.
Storitev UniFon vam omogoča uporabo stacionarne števike prek vaše mobilne naprave, kar pomeni, da boste na domačo številko dosegljivi tudi, ko vas ni doma. UniFon vam omogoča še:
Več o storitvi UniFon si lahko ogledate tukaj.
S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.
Stiki so razdeljeni v tri poglede:
Odhodni klic opravite prek aplikacije UniFon s katere kličete na enak način kot pri običajni rabi pametnega mobilnega telefona.
Na primer:
Za delovanje aplikacije UniFon morate imeti: