Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z namestitvijo in uporabo SIM kartic.

Več informacij
  1. Kje najdem kodi PIN in PUK?

    Kodi se nahajata pod premazom na zadnji strani kartice, kamor je vpeta tudi kartica SIM, ki jo prejmete ob sklenitvi naročniškega razmerja.

  2. Kako lahko ponovno pridobim kodi PIN in PUK?

    Kodi lahko ponovno prejmete preko naročniškega portala Telemach ali na Telemachovem prodajnem mestu.

  3. Kaj naj storim, če napačno vnesem kodo PIN?

    Koda PIN zagotavlja varnost vaše kartice SIM. Kodo lahko vnesete trikrat. Po tretjem napačnem vnosu se kartica SIM zaradi varnostnih razlogov zaklene in vnesti morate kodo PUK. S to kodo odklenete kartico SIM in ponovno nastavite kodo PIN.

  4. Kako lahko spremenim kodo PIN?

    Kodo PIN lahko spremenite prek nastavitev svoje mobilne naprave ali prek ukaznega niza **04*stara koda PIN*nova koda PIN*nova koda PIN# in pritiskom na tipko za klic.

    Primer: če je vaša stara koda PIN 4321, želite pa jo spremeniti na 1234, to storite z ukaznim nizom:

    **04*4321*1234*1234# in pritiskom na tipko za klic.

  5. Kje se nahaja serijska številka kartice SIM?

    Serijska številka kartice SIM (12-mestna številka) se nahaja na hrbtni strani kartice SIM (na hrbtni strani plastičnega ovoja pod črtno kodo).

  6. Koliko stikov lahko shranim na kartico SIM?

    Telemach ponuja kartice SIM, na katere je mogoče shraniti do 250 stikov.

  7. Ali lahko podatke z ene kartice SIM kopiram na drugo?

    Uporabnikom Telemacha omogočamo, da na poslovnih enotah podatke s svoje kartice SIM prekopirajo na drugo (prenesejo se stiki, shranjeni na kartici SIM). Poleg tega omogočamo tudi prenos uporabniških podatkov iz telefona na telefon (slike, glasba itd.) in varnostno kopiranje podatkov iz telefona na USB ključek.

  8. Ali lahko v primeru izgube/kraje naprave ohranim mobilno številko?

    Na prodajnem mestu lahko naročnik prevzame novo kartico SIM, na katero se aktivira vaša obstoječa mobilna številka. Stara kartica SIM ob tem preneha delovati.

  9. Številko sem že blokiral, vendar sem napravo ponovno našel. Kaj naj storim?

    Če ste napravo našli, lahko to sporočite na številko 070 700 700, kjer po preverbi številko ponovno aktivirajo.

  10. Kako lahko zamenjam kartico SIM?

    Vlogo za novo kartico SIM lahko uporabnik izpolni na prodajni enoti Telemacha. Če kartico izgubi predplačnik, mora izpolniti še obrazec za uporabo telefonske številke.

  11. Katere vrste kartic SIM so na voljo?

    Pri Telemachu kartice SIM ponujamo v 3 velikostih: Regular/Mini SIM, Micro SIM in Nano SIM. Velikost kartice SIM, ki jo boste potrebovali, je odvisna od vašega mobilnega aparata.