Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi s predplačniškimi mobilnimi storitvami. 

Več informacij
  1. Ali je možen prehod iz predplačniškega na naročniški paket?

    Če bi radi prešli iz predplačniškega paketa na naročniško razmerje, obiščite eno od Telemachovih poslovalnic, pokličite številko 070 700 700 ali pa prehod opravite na naši spletni strani (izberite naročniški paket in v nadaljevanju naročila pri koraku izobra številke označite, da želite prenesti telefonsko številko –  izberite da imate trenutno Telemachovo predplačniško razmerje).

    Poleg običajno zahtevanih dokumentov za sklenitev naročniškega razmerja morate predložiti tudi kodo PUK za svojo kartico SIM. Če želite, lahko obdržite svojo trenutno številko.

  2. Kaj je LTE?

    LTE je oznaka za četrto generacijo mobilnega omrežja, ki omogoča višje hitrosti pri prenosu podatkov. Pri Telemachu uporabljamo frekvenco LTE 800 in 1800 Mhz. Za delovanje mora vaš aparat omogočati povezovanje na to frekvenco. Za preverbo združljivosti in vklop storitve morate na številko 7070 poslati sporočilo SMS s ključno besedo LTE.

  3. Kaj je UNIFI?

    UNIFI je Telemachovo brezplačno WiFi omrežje z več kot 650.000 točkami v Sloveniji, Srbiji, Makedoniji ter Bosni in Hercegovini. Prednost omrežja UNIFI je, da se boste z njim samodejno povezali vsakič, ko bo telefon zaznal, da ste v bližini točke UNIFI. V Sloveniji je WiFi točk UNIFI več kot 66.000. Najdete jih v lokalih, čakalnicah, na določenih avtobusnih postajah, v živalskem vrtu ipd.

  4. Kupil sem paket Free2go. Kako aktiviram predplačniški račun?

    Aktivacija predplačniškega računa je opravljena samodejno ob prvi uporabi storitve.

  5. Polnjenje predplačniškega računa

    Svoj predplačniški račun lahko polnite z vrednostnimi karticami za 5, 10 ali 20 EUR. Doma in v tujini lahko račun napolnite prek ukaznega niza *123*12-mestna koda za polnjenje# in pritiskom na tipko za klic.

  6. Storitev Pokliči nazaj

    Storitev Pokliči nazaj vam omogoča, da želenemu naslovniku, ki je Telemachov uporabnik, pošljete brezplačno sporočilo SMS z vsebino “Prosim, pokliči me!”

    Sporočilo SMS lahko pošljete na dva načina:

    • Vpišite kodo *124# in pritisnite tipko za klicanje. Po prejetem povratnem obvestilu vpišite številko naslovnika, ki mu želite poslati sporočilo SMS.

    • Vpišite kodo *124*telefonska številka želenega naslovnika#.

    Primer: če želite sporočilo “Prosim pokliči me!” poslati uporabniku s telefonsko številko 070 123 456, vpišite ukazni niz *124*070123456# in pritisnite tipko za klicanje. Uporabnik bo prejel sporočilo SMS “Prosim pokliči me!”.

    VKLOP BLOKADE STORITVE POKLIČI NAZAJ

    Prejemanje sporočil z vsebino Pokliči nazaj lahko onemogočite z naslednjimi koraki:

    • Vtipkajte ukazni niz USSD *122# in pritisnite tipko za klicanje oz. pošiljanje.

    • V prikazanem meniju izberite kategorijo 1: Sporočila SMS. Nato pritisnite tipko za klicanje oz. pošiljanje.

    • Nato v prikazanem meniju izberite kategorijo 1: Pokliči nazaj in pritisnite tipko za klicanje oz. pošiljanje.

    • V zadnjem meniju za vklop blokade izberite kategorijo 1: Vklop. Če želite ponovno vklopiti storitev Pokliči nazaj, izberite kategorijo 2: Izklop in pritisnite tipko za klicanje oz. pošiljanje.

  7. Kaj pomeni storitev Polni zame?

    Polni zame je Telemachova storitev, s katero lahko Telemachovi naročniki Telemachovim predplačniškim uporabnikom napolnite račun v višini 5, 10 ali 20 EUR. Uporaba storitve med dvema predplačniškima uporabnikoma ni mogoča.

    Naročniki lahko predplačnikom račun napolnite na naslednje načine:

    1. Polnjenje z ukazom USSD

    V mobilni telefon vtipkajte: *123*vrednost polnitve*telefonska številka, ki jo želite polniti# in pritisnite tipko za klicanje.

    Na primer: za polnjenje v višini 5 EUR vtipkajte: *123*5*070xxxxxx# in pritisnite tipko za klicanje.

    2. Polnjenje s sporočilom SMS

    Na številko 7070 pošljite ključne besede: polni, vrednost polnitve, telefonsko številko, ki jo želite polniti, in poljubno besedilo, ki se bo prejemniku prikazalo ob polnitvi.
    Na primer: “Polni 5 070xxxxxx Vse najboljše!”.

    3. Polnjenje prek naročniškega portala Telemach

    Obiščite spletni naslov Telemach in sledite navodilom.

    Pogoji ponudbe
    Polni zame je storitev družbe Telemach, ki svojim naročnikom nudi polnitev predplačniškega računa drugega uporabnika. Tako polnitev naročnik izvede prek mobilnega portala WAP Portal Telemach, naročniškega portala Telemach, ukaza USSD ali sporočila SMS, pri čemer bo znesek, uporabljen za polnitev, prištet k mesečnemu računu naročnika, ki izvaja polnitev. Predplačniškim uporabnikom preko storitve Polni zame ni omogočena polnitev drugemu predplačniškemu uporabniku. Telemach omogoča zaporo storitve Polni zame v petih dneh od prejetega zahtevka za blokado, ki ga naročnik odda na brezplačni tel. št. 070 700 700. Vse stroške polnitev do trenutka blokade bremenijo naročnika MSISDN, s katerega je bila opravljena polnitev. Telemach lahko kadarkoli spremeni ali dopolni te pogoje oz. storitev oz. jo lahko z ustreznim obvestilom omeji ali ukine.

  8. Kaj je storitev Brezplačni klici med prijatelji?

    Prijatelji se pri Telemachu kličejo brezplačno!

    KDO SE LAHKO VKLJUČI V SKUPINO PRIJATELJEV

    Brezplačni klici so namenjeni vsem Telemachovim uporabnikom, predplačnikom in naročnikom. V skupino so lahko vključeni največ 4 uporabniki, ki skupino ustvarijo po lastnih željah.

    KAKO USTVARITE SVOJO SKUPINO PRIJATELJEV

    Določite nosilca svoje skupine. Za vključitev v skupino vsi člani, vključno z nosilcem skupine, v telefon vtipkajte *127*tel. št. nosilca skupine v formatu 070XXXXXX*1# in pritisnite tipko za klic.

    Če želite iz svoje skupine izstopiti, v telefon vtipkajte *127*2# in pritisnite tipko za klic. Kadarkoli lahko tudi preverite, kateri uporabniki so vključeni v vašo skupino. V telefon vtipkajte *127*3# in pritisnite tipko za klic.

    Želimo vam veliko prijetnih in dolgih pogovorov!

  9. Kot predplačnika me zanima, katere storitve lahko uporabljam v tujini?

    Svetujemo vam, da na naši spletni strani preverite možnosti uporabe storitev za državo, v kateri gostujete. Na strani Gostovanje v tujini  lahko v ceniku gostovanja (na dnu strani te povezave kliknite na CENIK STORITEV V GOSTOVANJU) preverite seznam držav, operaterjev in cen tudi za predplačniške pakete (od strani 7 dalje).

     

  10. Kje lahko kupim predplačniški paket Free2Go?

    Predplačniški paket Free2go lahko kupite na naslednjih prodajnih mestih:

    • Prodajna mesta Telemach
    • Trgovine Tuš
    • Hofer trgovine
    • Bencinski servisi Petrol, OMV, MOL, LOGO
    • Kioski Delo Prodaja
    • Trafike Tobačna 3DVA
    • Pošta Slovenije
    • Big Bang
    • Harvey Norman
    • Leclerc
    • Shoppster.com
    • Mercator
    • Mercator Tehnika
    • Bančni avtomati (le vrednostnice)
    • Links, specializirana računalniška trgovina
    • Autogrill
    • Pekarna Kaučič