Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

ENOSTAVNO PLAČEVANJE V TRGOVINI GOOGLE PLAY

Poenostavite svoje nakupovanje v trgovini Google Play in poravnajte svoje nakupe kar prek vašega mesečnega računa za mobilne storitve!

Svoje najljubše aplikacije, filme, glasbo, igre in ostalo iz trgovino Google Play lahko enostavno plačujete prek Telemach mesečnega računa za mobilne storitve. V trgovini kot način plačila izberite »Mobilni telefon« in preprosto poravnajte svoje nakupe brez skrbi in vnašanja podatkov s plačilne kartice. Zakaj? 

Ker je pregledno.

Vse svoje nakupe imate zbrane na enem mestu, na svojem mesečnem računu za mobilne storitve.

Ker je varno.

Za nakup vam ni potrebno vnašati občutljivih podatkov s plačilne kartice.

Ker je enostavno.

Nastavitev plačevanja prek mesečnega računa je povsem preprosta. Postopek v le nekaj korakih si lahko ogledate spodaj.

  1. V meniju Google Play izberite Plačila in naročnine / Payments and subscriptions.
  2. Kliknite na Plačilna sredstva / Payment methods.
  3. Izberite Dodaj obračunavanje operaterja Telemach Slovenija / Add Telemach Slovenija billing.
  4. Sledite navodilom in uživajte v enostavnem nakupovanju.
Več informacij
  1. Kaj je Google Play nakup prek operaterja?

    Naročniškim in predplačniškim uporabnikom omogoča plačevanje digitalnih vsebin na spletni trgovini Google Play. Način nakupa se uporablja namesto plačilnih kartic za nakupe oz. plačila v trgovini Google Play in v aplikacijah, ki omogočajo uporabo plačilnega sredstva prek operaterja preko trgovine Google Play.

  2. Kako pa si omogočimo storitve v Trgovini Google Play pri Telemachu?

    Postopek zahteva aktivno mobilno povezavo, zato mora biti naprava prijavljena v mobilno omrežje Telemach Slovenija.

    V trgovini Google Play ali celo v aplikaciji oz. igri izberemo plačljiv izdelek ali dodatek, nato:

    • Izberemo "Add payment method ".
    • Izberemo "Enable Telemach Slovenija billing".
    • Potrdimo z izbiro gumba "Enable".
    • Preverimo podatke in izberemo "Save".
    • Vpišemo geslo za svoj Google (Gmail) uporabniški račun in izberemo "Verify".

    Ob zaključku postopka prejmemo obvestilo s pogoji uporabe storitve. Podatki o nakupu se nahajajo na računu, ki ga dobimo na svoj e-naslov s katerim smo prijavljeni v trgovino Google Play. Podatki o nakupu se nahajajo na računu, ki ga uporabniki dobijo na svoj e-naslov s katerim so prijavljeni v Trgovino Play.

  3. Kako si lahko onemogočimo storitve v Trgovini Google Play pri Telemachu?

    Uporabnik si lahko uporabo storitev Google Play storitev oziroma Google DVB tudi blokirajo ter tako onemogočijo nakupe preko trgovine Google Play. Storitev onemogočimo tako, da pošljemo ukazni niz USSD *121*4*10*1# ali omogočimo nazaj z *121*4*10*2#

  4. Kaj vse je na razpolago preko trgovine Google Play?

    Uporabnik lahko opravlja nakupe ali plačuje za naročnine, ki so dostopne preko trgovine Google Play:

    • plačljive aplikacije
    • plačljive igre
    • plačljive vsebine (filmi, glasba, eknjige…)
    • nakupi v igrah in aplikacijah
    • mesečne naročnine (npr. Google Play Pass)
  5. Koliko pa lahko uporabniki porabijo za nakupe v trgovini Google Play?

    Poraba v trgovini Google Play je omejena na 50€/mesec. Privzeti limit se lahko dvigne tudi na 100€/mesec, vendar je za to potrebna odobritev zalednega oddelka (izda se "Zahtevek stranke" in se izda ticket na Backoffice).

    Plačila in naročnine v trgovini Google Play se bodo tako poravnala z mesečnim računom ali z neposrednim odtegljajem iz dobroimetja predplačnikov.

    Če želite povečati svoj limit, se obrnite na [email protected]

  6. Lahko uporabniki nakupe in naročnine prekličejo?

    Preklici in reklamacije se v celoti opravljajo skozi trgovino Google Play in v skladu s postopki reklamacij predvidenih v trgovini Google Play. (Pogoji uporabe Google Play Pogoji plačil Google Play). V dveh (2) urah od nakupa se lahko zahteva vračilo denarja na mobilni napravi oz. preko računa (ne velja za nakupe znotraj aplikacij in iger)

    Telemach Slovenija kot operater sicer omogoča nakup, nima pa neposrednega vpliva na zaračunavanje nakupov, opravljenih skozi trgovino Google Play. Telemach Slovenija je v tem pogledu samo posrednik.

  7. Je nakup v trgovini Google Play možen tudi za predplačnike?

    Tudi predplačniki lahko opravljajo nakupe skozi trgovino Google Play. Plačilo se izvede z odtegljajem iz dobroimetja. Poraba za neposredno bremenitev je tudi za predplačnike omejena na največ 50€/mesec in se lahko dvigne na največ 100€/mesec. Obenem pa je poraba pri predplačnikih omejena s količino dobroimetja (t.i. "Loyalty bonus" se ne more koristiti za nakupe z neposredno bremenitvijo).

    Če želite povečati svoj limit, se obrnite na [email protected]

  8. Se uporabniki lahko zaščitijo pred zlorabo?

    Sam postopek aktivacije zahteva preverjanje registriranega uporabnika Google računa. Za nakupe pa se lahko določi tudi preverjanje s pomočjo biometričnih podatkov - običajno s pomočjo prstnega odtisa, glede na zmogljivosti naprave pa tudi s pomočjo preverjanja obraza in drugih biometričnih senzorjev. Varnostno preverjanje se omogoči med postopkom aktivacije ali naknadno v nastavitvah trgovine Google Play.

  9. Kako lahko skrbniki/starši upravljajo z računom otroka?

    Skrbniki/starši lahko z računom otroka upravljajo tako, da nastavijo dodatne omejitve dostopa do vsebin. Možnosti in navodila za nastavitev omejitev do vsebin so dostopna tukaj.

  10. Kako pa lahko preverimo porabo v trgovini Google Play?

    Porabo lahko preverimo v naročniškem portalu Telemach, s pomočjo in s pošiljanjem SMS zahtevka "PORABA GOOGLE" na 7070. Uporabniki si lahko storitev izključijo sami in sicer neposredno v nastavitvah trgovine Google Play. Pretekle nakupe oz. vračila v trgovini Google Play lahko najdemo v trgovini Google Play znotraj sklopa Račun/Zgodovina nakupov.

  11. Kaj pa če se je vsebina zaračunala, uporabnik pa te vsebine ni prejel?

    Če vsebine niste kupili vi ali kateri od vaših bližnjih ki bi lahko opravil nakup, lahko vložite reklamacijo na spletni strani. Reklamacijo lahko vloži le dejanski lastnik računa Google, s katerim je bil opravljen nakup. Več si lahko preberemo na podpori za Google tukaj.

  12. Zakaj je bil moj nakup zavrnjen?

    V tem primeru svetujemo preverbo mesečnega limita za nakupe v trgovini Google Play, portalu Telemach ali s pošiljanjem SMS zahtevka »PORABA GOOGLE« na 7070. Če želite povečati svoj limit, se obrnite na [email protected]