Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z uporabo internetne povezave.

Več informacij
  1. Ali imam na internetno omrežje lahko priključenih več računalnikov ali drugih naprav?

    Na omrežje ima stranka lahko priklopljenih več računalnikov ali drugih naprav, vendar za to potrebuje ustrezno opremo. Večina naših modemov to omogoča, saj imajo že vgrajen ali dodan WIFI usmerjevalnik (router).

  2. Katere ukrepe za varnost omrežja in uporabnikov izvaja Telemach?

    Telemach poleg drugih postopkov za zagotavljanje varnosti in neprekinjenega poslovanja uporabnike varuje z aktivnim preprečevanjem najpogostejših spletnih napadov in virusov, tako da preprečuje promet prek vrat 19, 53 (v smeri proti uporabniku), 135-139, 455, 593 (vse TCP/UDP). Uporabnike mobilne telefonije poleg navedenega varuje tako, da preprečuje podatkovne prenose v smeri iz odprtega interneta, ki ne izvirajo iz zahtevka sproženega s strani terminalske opreme uporabnika in tako ne omogoča povezovanja oz. dostopanja do naprav v smeri iz odprtega interneta proti uporabniku. Navedeno na mobilnem delu pomeni, da je preprečena situacija, kjer bi se zakupljena količina prenosa podatkov zmanjševala v primeru napada, ki bi sicer pomenil prenos podatkov. Za dodatne informacije oz. prilagoditve lastnosti internetne povezave glede na posebne potrebe uporabnikov smo vam na voljo na kontaktnih naslovih Telemacha.

  3. Kako vzpostavim brezžično povezavo na računalniku z operacijskim sistemom Windows XP?
    • Odprite meni Start.
    • Izberite Nadzorna plošča (Control Panel).
    • Izberite Omrežne povezave (Network Connections).
    • V oknu, ki se odpre izberite povezava brezžičnega omrežja (Wireless Network Connection).
    • Izberite ime brezžične povezave, nastavljene na vašem usmerjevalniku, v polje Omrežni ključ (Network key) vnesite geslo in kliknite Vzpostavi povezavo (Connect).
    • Uspešno ste povezani v svoje brezžično omrežje.
  4. Kaj je naslov IP?

    IP je kratica za Internet Protocol; številka IP je unikatna številka, s katero se vsak računalnik izkazuje v mreži internet. Računalnik jo mora nujno imeti za dostop do interneta. Ob prijavi jo računalniku strežnik dodeli samodejno.

  5. Kakšen naslov IP pridobim ob sklenitvi naročniškega razmerja?

    Ob sklenitvi naročniškega razmerja se vam dodeli dinamični naslov IP. Dinamični naslov IP pomeni, da se vaš naslov IP lahko menja.

  6. Kaj je DNS in kakšna je njegova funkcija?

    DNS je kratica za Domain Name System (sistem domenskih imen). Strežniki DNS skrbijo za pretvorbo spletnega naslova (npr. www.telemach.si) v naslov IP in obratno.

  7. Kako se povežem z omrežjem Wi-Fi?

    Na svoji napravi morate poiskati omrežje Wi-Fi svojega modema/usmerjevalnika in se povezati z njim. Vsi naši modemi/usmerjevalniki so privzeto zaščiteni z geslom.

     

  8. Kako veliko je območje brezžičnega omrežja Wi-Fi, v katerem internet nemoteno deluje?

    Območje brezžičnega omrežja je težko določiti, saj nanj vpliva veliko dejavnikov. Med večjimi ovirami so steklo, železo v zidovih stanovanja itd. Lahko pa bi rekli, da brezžično omrežje običajno pokriva povprečno veliko stanovanje.

  9. Ali ponujate protivirusno zaščito oz. varnostni paket?

    Da. SmartGuard je celostna varnostna zaščita, na voljo za en ali tri računalnike. Protivirusni paket SmartGuard vključuje: protivirusno zaščito, požarno pregrado (internetni ščit), zaščito pred vohunskimi programi, zaščito pred neželeno pošto (spam) in starševski nadzor. Za več informacij nas pokličite na telefonsko številko 070 700 700.

  10. Ali televizijski signal vpliva na internetno hitrost na kabelskem omrežju?

    Ker je internetna povezava ločena od televizijskega signala, lahko po spletu brskate, ne da bi se zato poslabšala televizijska slika. Izjema so paketi D3i, ki jih ponujamo preko najetega optičnega omrežja. V tem primeru se hitrost interneta zmanjša, če hkrati uporabljate televizijo, telefonijo in internet.

    Hitrost internetne povezave je pogojena s številom digitalnih sprejemnikov in številom naprav, ki jih imate sočasno priključenih na internet.

  11. Kje lahko preverim lokacije omrežja UNIFI?

    Lokacije omrežja UNIFI lahko preverite tukaj ali v aplikaciji UNIFI, ki si jo lahko prenesete iz trgovine Google Play (Android) ali App Store (iOS).

  12. Ali se moram na vsaki novi lokaciji UNIFI ponovno prijaviti?

    V primeru, da ste ob prvi povezavi v omrežje UNIFI shranili podatke, se bo vaša naprava na drugih lokacijah povezala samodejno.

  13. Kaj se zgodi s povezavo UNIFI, če se prekine signal na naši lokaciji – izpad omrežja?

    Signal UNIFI bo prenehal delovati. Takoj ko se omrežje ponovno vzpostavi, se bo vzpostavila tudi povezava UNIFI.

  14. Ali lahko na modem priklopim svoj WIFI usmerjevalnik (router)?

    Da. Za priklop usmerjevalnika potrebujete modem, ki nima vgrajenega WIFI usmerjevalnika. V primeru, da imate modem z usmerjevalnikom, vam ga brezplačno zamenjamo.

     

  15. Kako vzpostavim brezžično povezavo na računalniku z operacijskim sistemom Windows 7?

    1. Odprite meni Start.
    2. Kliknite Nadzorna plošča (Control panel) > Središče za omrežje in skupno rabo (Network and Sharing Center).
    3. Izberite možnost na levi strani Spreminjanje nastavitev kartice (Change adapter settings).
    4. Z desnim klikom izberite Brezžična omrežna povezava (Wireless Network Connection) > Vzpostavi/prekini povezavo (Connect/Disconnect).
    5. Izberite ime brezžične povezave, nastavljene na vašem usmerjevalniku, v polje Varnostni ključ omrežja (Security key) vnesite geslo in potrdite z OK.
    6. Uspešno ste povezani v svoje brezžično omrežje.

  16. Ali imam na internetno omrežje lahko priključenih več računalnikov ali drugih naprav?

    Na omrežje ima stranka lahko priklopljenih več računalnikov ali drugih naprav, vendar za to potrebuje ustrezno opremo. Večina naših modemov to omogoča, saj imajo že vgrajen ali dodan WIFI usmerjevalnik (router).

  17. Kaj naj storim v primeru nedelovanja internetne povezave?

    Ponovno zaženite modem in računalnik. Modem ponovno zaženete tako, da ga izklopite iz elektrike in po 10 sekundah znova priklopite. V primeru, da je priklopljen tudi WIFI usmerjevalnik (router), uporabite enak postopek še za usmerjevalnik.
    Če internet še vedno ne deluje, nas pokličite na telefonsko številko 070 700 700. Pri klicu boste potrebovali naslednje podatke:

    Ime in priimek naročnika oziroma podjetja
    Naslov
    Tip modema/način povezave (optika, kabelski internet)
    Tip operacijskega sistema na vašem računalniku (Windows, Linux, MacOS, …)
    Datum in (okvirna) ura, ko se je problem pojavil
    Telefonska številka, na kateri ste dosegljivi

    Če ste naročnik naše fiksne telefonije, prosimo, uporabite mobilni telefon, ker je v večini primerov treba ponovno zagnati modem in bi se v primeru klica preko naše fiksne telefonije klic prekinil.

  18. Kako preverim svoj zunanji naslov IP?

    Obstaja več načinov, kako preveriti naslov IP. Enostavno lahko naslov IP preverite prek spletnega mesta https://www.whatismyip.com/, možno pa ga je preveriti tudi v nastavitvah vašega modema/usmerjevalnika ali mrežne kartice.

  19. Ali lahko pridobim statični naslov IP in kako zaprosim zanj?

    Strankam omogočamo tudi pridobitev statičnega naslova IP. Uporabnik lahko proti plačilu statični naslov IP naroči z dopisom, poslanim na naš naslov ali elektronski naslov [email protected]

  20. Kaj je Wi-Fi?

    Wi-Fi je tehnologija, ki omogoča brezžično povezavo različnih naprav (računalniki, telefoni, tablice, …) v omrežje.

  21. Kje na modemu najdem geslo za povezavo Wi-Fi?

    Podatki za povezavo Wi-Fi so navedeni na nalepki, ki jo najdete na spodnji strani modema/usmerjevalnika. Za več informacij lahko preverite navodila svoje naprave.

  22. Ali ponujate brezžični usmerjevalnik oz. povezavo Wi-Fi?

    Ob sklenitvi naročniškega razmerja za izbrani paket, ki vključuje internetne storitve, vam v uporabo zagotovimo tudi brezžični usmerjevalnik oz. povezavo Wi-Fi. Za zahtevnejše uporabnike ponujamo možnost naročila zmogljivejšega brezžičnega usmerjevalnika.

  23. Kakšen je postopek za spremembo internetne hitrosti paketa?

    Spremembo paketa lahko uredite preko elektronske pošte [email protected] ali pa nas pokličite na telefonsko številko 070 700 700.

  24. Kateri so spletni pregledovalniki elektronske pošte?
    • Domena triera.net
    • Domene masicom.net, sedmica.net, cultos.net, donazga.net, lj-kabel.net: http://mailer.masicom.si/
    • Domena telemach.net
    • Domena t-1.si
  25. Koliko naprav imam lahko registriranih v omrežju UNIFI?

    Če ste naročnik Telemachovih fiksnih storitev, ki vključujejo internet, lahko v omrežju UNIFI povežete do 5 naprav. Če ste naročnik Telemachovih mobilnih storitev lahko dodatno povežete še napravo, v katero imate vstavljeno Telemachovo kartico SIM.

  26. Sem vaš naročnik fiksnih in mobilnih storitev. Kako se lahko registriram, povežem v omrežje UNIFI?

    Uporabniki Telemachovih fiksnih storitev, ki vključujejo internet, lahko storitev UNIFI aktivirajo na naročniškem portalu ali mobilni aplikaciji Telemach. Ko to naredijo, se s svojimi uporabniškimi podatki za naročniški portal Telemach prijavijo v omrežje UNIFI. Več informacij najdete tukaj.

    Mobilni uporabniki lahko storitev UNIFI aktivirajo tako, da se v omrežje povežejo prek avtentikacije EAP SIM, če imajo v svoji mobilni napravi vstavljeno Telemachovo kartico SIM. Več informacij najdete tudi tukaj.

  27. Ali za delovanje interneta potrebujem modem in kje ga lahko kupim?

    Za delovanje interneta potrebujete modem. Vso potrebno opremo vam ob priklopu zagotovi Telemach.

  28. Kaj potrebujem za vzpostavitev internetne povezave?

    Za vzpostavitev internetne povezave potrebujete računalnik, ki vsebuje mrežno kartico in ima nameščen operacijski sistem.

  29. Kako vzpostavim brezžično povezavo na računalniku z operacijskim sistemom Windows 8?

    1. Odprite meni Start.
    2. Izberite Nadzorna plošča (Control panel) > Središče za omrežje in skupno rabo (Network and Sharing Center).
    3. Izberite možnost na levi strani Spreminjanje nastavitev kartice (Change adapter settings).
    4. Z desnim klikom izberite Brezžična omrežna povezava (Wireless Network Connection) > Vzpostavi/prekini povezavo (Connect/Disconnect).
    5. Izberite ime brezžične povezave, nastavljene na vašem usmerjevalniku, v polje Varnostni ključ omrežja (Security key) vnesite geslo in potrdite z OK.
    6. Uspešno ste povezani v svoje brezžično omrežje.