V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z namestitvijo internetne povezave.
Na omrežje ima stranka lahko priklopljenih več računalnikov ali drugih naprav, vendar za to potrebuje ustrezno opremo. Večina naših modemov to omogoča, saj imajo že vgrajen ali dodan WIFI usmerjevalnik (router).
V primeru, da računalnik strežnikov DNS ne dodeli samodejno, jih lahko v svoj računalnik (mrežno kartico) ali WIFI usmerjevalnik vpišete ročno. Za dodatno pomoč pokličite na 070 700 700.
Podatki za povezavo Wi-Fi so navedeni na nalepki, ki jo najdete na spodnji strani modema/usmerjevalnika. Za več informacij lahko preverite navodila svoje naprave.
Za delovanje interneta potrebujete modem. Vso potrebno opremo vam ob priklopu zagotovi Telemach.
Da. Za priklop usmerjevalnika potrebujete modem, ki nima vgrajenega WIFI usmerjevalnika. V primeru, da imate modem z usmerjevalnikom, vam ga brezplačno zamenjamo.
1. Odprite meni Start.
2. Kliknite Nadzorna plošča (Control panel) > Središče za omrežje in skupno rabo (Network and Sharing Center).
3. Izberite možnost na levi strani Spreminjanje nastavitev kartice (Change adapter settings).
4. Z desnim klikom izberite Brezžična omrežna povezava (Wireless Network Connection) > Vzpostavi/prekini povezavo (Connect/Disconnect).
5. Izberite ime brezžične povezave, nastavljene na vašem usmerjevalniku, v polje Varnostni ključ omrežja (Security key) vnesite geslo in potrdite z OK.
6. Uspešno ste povezani v svoje brezžično omrežje.
V primeru, da računalnik strežnikov DNS ne dodeli samodejno, jih lahko v svoj računalnik (mrežno kartico) ali WIFI usmerjevalnik vpišete ročno. Za dodatno pomoč pokličite na 070 700 700.
Podatki za povezavo Wi-Fi so navedeni na nalepki, ki jo najdete na spodnji strani modema/usmerjevalnika. Za več informacij lahko preverite navodila svoje naprave.
Domena telemach.net:
Domene masicom.net, sedmica.net, cultos.net, donazga.net, lj-kabel.net:
Domena t-1.si:
Domena triera.net:
Domena slo-kabel.si
Domena evj-kabel.net
Spletni vmesnik za pregled pošte: https://webmail.evj.si
Lastna domena (CPANEL webhosting)
SECURE SSL/TLS:
NON SSL:
Uporabniki Telemachovih fiksnih storitev, ki vključujejo internet, lahko storitev UNIFI aktivirajo na naročniškem portalu ali mobilni aplikaciji Telemach. Ko to naredijo, se s svojimi uporabniškimi podatki za naročniški portal Telemach prijavijo v omrežje UNIFI. Več informacij najdete tukaj.
Mobilni uporabniki lahko storitev UNIFI aktivirajo tako, da se v omrežje povežejo prek avtentikacije EAP SIM, če imajo v svoji mobilni napravi vstavljeno Telemachovo kartico SIM. Več informacij najdete tudi tukaj.
Osnovne nastavitve v vaši mrežni kartici morajo biti nastavljene na samodejno pridobivanje naslova IP preko protokola DHCP. Če potrebujete dodatne informacije, nas pokličite na telefonsko številko 070 700 700, kjer vam bomo z veseljem pomagali.
Za vzpostavitev internetne povezave potrebujete računalnik, ki vsebuje mrežno kartico in ima nameščen operacijski sistem.
1. Odprite meni Start.
2. Izberite Nadzorna plošča (Control panel) > Središče za omrežje in skupno rabo (Network and Sharing Center).
3. Izberite možnost na levi strani Spreminjanje nastavitev kartice (Change adapter settings).
4. Z desnim klikom izberite Brezžična omrežna povezava (Wireless Network Connection) > Vzpostavi/prekini povezavo (Connect/Disconnect).
5. Izberite ime brezžične povezave, nastavljene na vašem usmerjevalniku, v polje Varnostni ključ omrežja (Security key) vnesite geslo in potrdite z OK.
6. Uspešno ste povezani v svoje brezžično omrežje.
Primarni strežnik DNS:
ns1.clients.telemach.net
77.111.1.1
Sekundarni strežnik DNS:
ns2.clients.telemach.net
77.111.1.77
Na svoji napravi morate poiskati omrežje Wi-Fi svojega modema/usmerjevalnika in se povezati z njim. Vsi naši modemi/usmerjevalniki so privzeto zaščiteni z geslom.
Če ste imeli e-poštni račun odprt pri predhodnem operaterju in ga niste obdržali, vam ne deluje iz tega razloga.
Če pa ste obdržali storitev e-pošte, so nastavitve odvisne od operaterja. Za dodatne informacije nas lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko 070 700 700 ali nam pišete na [email protected].
Sicer pa vam e-poštne storitve omogoča tudi Telemach.
V primeru, da ne želite uporabljati omrežja UNIFI in ga želite izključiti na svojem modemu, lahko to storite tako, da storitev izklopite na naročniškem portalu Telemach ali pa nam zahtevo posredujete po pošti, telefonu 070 700 700 ali elektronski pošti [email protected]