Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z namestitvijo internetne povezave.

Več informacij
  1. Ali imam na internetno omrežje lahko priključenih več računalnikov ali drugih naprav?

    Na omrežje ima stranka lahko priklopljenih več računalnikov ali drugih naprav, vendar za to potrebuje ustrezno opremo. Večina naših modemov to omogoča, saj imajo že vgrajen ali dodan WIFI usmerjevalnik (router).

  2. Računalnik ne odpira spletnih strani. Kje nastavim strežnike DNS?

    V primeru, da računalnik strežnikov DNS ne dodeli samodejno, jih lahko v svoj računalnik (mrežno kartico) ali WIFI usmerjevalnik vpišete ročno. Za dodatno pomoč pokličite na 070 700 700.

  3. Kje na modemu najdem geslo za povezavo Wi-Fi?

    Podatki za povezavo Wi-Fi so navedeni na nalepki, ki jo najdete na spodnji strani modema/usmerjevalnika. Za več informacij lahko preverite navodila svoje naprave.

  4. Ali za delovanje interneta potrebujem modem in kje ga lahko kupim?

    Za delovanje interneta potrebujete modem. Vso potrebno opremo vam ob priklopu zagotovi Telemach.

  5. Ali lahko na modem priklopim svoj WIFI usmerjevalnik (router)?

    Da. Za priklop usmerjevalnika potrebujete modem, ki nima vgrajenega WIFI usmerjevalnika. V primeru, da imate modem z usmerjevalnikom, vam ga brezplačno zamenjamo.

  6. Kako vzpostavim brezžično povezavo na računalniku z operacijskim sistemom Windows 7?

    1. Odprite meni Start.
    2. Kliknite Nadzorna plošča (Control panel) > Središče za omrežje in skupno rabo (Network and Sharing Center).
    3. Izberite možnost na levi strani Spreminjanje nastavitev kartice (Change adapter settings).
    4. Z desnim klikom izberite Brezžična omrežna povezava (Wireless Network Connection) > Vzpostavi/prekini povezavo (Connect/Disconnect).
    5. Izberite ime brezžične povezave, nastavljene na vašem usmerjevalniku, v polje Varnostni ključ omrežja (Security key) vnesite geslo in potrdite z OK.
    6. Uspešno ste povezani v svoje brezžično omrežje.

  7. Kako vzpostavim brezžično povezavo na računalniku z operacijskim sistemom Windows XP?
    • Odprite meni Start.
    • Izberite Nadzorna plošča (Control Panel)
    • Izberite Omrežne povezave (Network Connections) 
    • V oknu, ki se odpre izberite povezava brezžičnega omrežja (Wireless Network Connection).
    • Izberite ime brezžične povezave, nastavljene na vašem usmerjevalniku, v polje Omrežni ključ (Network key) vnesite geslo in kliknite Vzpostavi povezavo (Connect).
    • Uspešno ste povezani v svoje brezžično omrežje.
  8. Računalnik ne odpira spletnih strani. Kje nastavim strežnike DNS?

    V primeru, da računalnik strežnikov DNS ne dodeli samodejno, jih lahko v svoj računalnik (mrežno kartico) ali WIFI usmerjevalnik vpišete ročno. Za dodatno pomoč pokličite na 070 700 700.

  9. Kje na modemu najdem geslo za povezavo Wi-Fi?

    Podatki za povezavo Wi-Fi so navedeni na nalepki, ki jo najdete na spodnji strani modema/usmerjevalnika. Za več informacij lahko preverite navodila svoje naprave.

  10. Kakšne so splošne nastavitve za elektronsko pošto?

    Domena telemach.net:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.telemach.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.telemach.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 25
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 110

    Domena telemach.net, če ste na tujem omrežju:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.telemach.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.telemach.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 587
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 995

    Odhodni strežnik: dodatno označite preverjanje avtentikacije in protokola TLS

    Dohodni strežnik: dodatno označite varno povezavo SSL

    Domene masicom.net, sedmica.net, cultos.net, donazga.net, lj-kabel.net:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.lj-kabel.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.lj-kabel.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 25
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 110

    Domena t-1.si:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): mail.t-1.si
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.t-1.si
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 587
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 110

    Domena triera.net:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.triera.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.triera.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 25
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 110

    Domena slo-kabel.si

    • Strežnik za prihodno pošto (POP3):   pop3.slo-kabel.si
    • Strežnik za prihodno pošto(POP3):    110
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP):   smtp.slo-kabel.si
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP):   25

    Domena evj-kabel.net

    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.evj-kabel.net
    • Strežnik za prihodno pošto(POP3): 110
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.evj-kabel.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 25

    Spletni vmesnik za pregled pošte: https://webmail.evj.si

    Lastna domena (CPANEL webhosting)

    SECURE SSL/TLS:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): cp1.telemach.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): cp1.telemach.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 465
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): IMAP: 993 / POP3: 995

    NON SSL:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): mail.vasadomena
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): mail.vasadomena
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 584
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): IMAP: 143 / POP3: 110
  11. Sem vaš naročnik fiksnih in mobilnih storitev. Kako se lahko registriram, povežem v omrežje UNIFI?

    Uporabniki Telemachovih fiksnih storitev, ki vključujejo internet, lahko storitev UNIFI aktivirajo na naročniškem portalu ali mobilni aplikaciji Telemach. Ko to naredijo, se s svojimi uporabniškimi podatki za naročniški portal Telemach prijavijo v omrežje UNIFI. Več informacij najdete tukaj.

    Mobilni uporabniki lahko storitev UNIFI aktivirajo tako, da se v omrežje povežejo prek avtentikacije EAP SIM, če imajo v svoji mobilni napravi vstavljeno Telemachovo kartico SIM. Več informacij najdete tudi tukaj.

  12. Kakšne so osnovne nastavitve za delovanje interneta preko žične povezave?

    Osnovne nastavitve v vaši mrežni kartici morajo biti nastavljene na samodejno pridobivanje naslova IP preko protokola DHCP. Če potrebujete dodatne informacije, nas pokličite na telefonsko številko 070 700 700, kjer vam bomo z veseljem pomagali.

  13. Kaj potrebujem za vzpostavitev internetne povezave?

    Za vzpostavitev internetne povezave potrebujete računalnik, ki vsebuje mrežno kartico in ima nameščen operacijski sistem.

  14. Kako vzpostavim brezžično povezavo na računalniku z operacijskim sistemom Windows 8?

    1. Odprite meni Start.
    2. Izberite Nadzorna plošča (Control panel) > Središče za omrežje in skupno rabo (Network and Sharing Center).
    3. Izberite možnost na levi strani Spreminjanje nastavitev kartice (Change adapter settings).
    4. Z desnim klikom izberite Brezžična omrežna povezava (Wireless Network Connection) > Vzpostavi/prekini povezavo (Connect/Disconnect).
    5. Izberite ime brezžične povezave, nastavljene na vašem usmerjevalniku, v polje Varnostni ključ omrežja (Security key) vnesite geslo in potrdite z OK.
    6. Uspešno ste povezani v svoje brezžično omrežje.

  15. Kakšni so podatki Telemachovih strežnikov DNS?

    Primarni strežnik DNS:
    ns1.clients.telemach.net
    77.111.1.1

    Sekundarni strežnik DNS:
    ns2.clients.telemach.net
    77.111.1.77

  16. Kako se povežem z omrežjem Wi-Fi?

    Na svoji napravi morate poiskati omrežje Wi-Fi svojega modema/usmerjevalnika in se povezati z njim. Vsi naši modemi/usmerjevalniki so privzeto zaščiteni z geslom.

  17. Prestopil sem z drugega operaterja in mi sedaj ne dela e-pošta.

    Če ste imeli e-poštni račun odprt pri predhodnem operaterju in ga niste obdržali, vam ne deluje iz tega razloga.

    Če pa ste obdržali storitev e-pošte, so nastavitve odvisne od operaterja. Za dodatne informacije nas lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko 070 700 700 ali nam pišete na [email protected].

    Sicer pa vam e-poštne storitve omogoča tudi Telemach.

  18. Kaj moram narediti, če ne želim uporabljati omrežja UNIFI na svojem modemu?

    V primeru, da ne želite uporabljati omrežja UNIFI in ga želite izključiti na svojem modemu, lahko to storite tako, da storitev izklopite na naročniškem  portalu  Telemach ali pa nam zahtevo posredujete po pošti, telefonu 070 700 700 ali elektronski pošti [email protected]