Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z e-poštnim naslovom.

Več informacij
  1. Ali je možno obdržati e-poštni naslov?

    Da. Če ste imeli poštni predal vključen v sklopu naročniškega paketa, za katerega ste odjavili naročniško razmerje, lahko obstoječi e-poštni predal obdržite.

     

  2. Koliko elektronskih predalov lahko uporabljam?

    V paketu vam pripada 5 poštnih predalov.

  3. Ali lahko spremenim svoj elektronski naslov?

    Sprememba elektronskega naslova je možna. Želeni naziv elektronskega naslova nam lahko sporočite na brezplačno telefonsko številko 070 700 700 ali nam pišite na [email protected].

  4. Kakšne so splošne nastavitve za elektronsko pošto?

    Domena telemach.net:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.telemach.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.telemach.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 25
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 110

    Domena telemach.net, če ste na tujem omrežju:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.telemach.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.telemach.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 587
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 995

    Odhodni strežnik: dodatno označite preverjanje avtentikacije in protokola TLS

    Dohodni strežnik: dodatno označite varno povezavo SSL

    Domene masicom.net, sedmica.net, cultos.net, donazga.net, lj-kabel.net:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.lj-kabel.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.lj-kabel.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 25
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 110

    Domena t-1.si:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): mail.t-1.si
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.t-1.si
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 587
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 110

    Domena triera.net:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.triera.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.triera.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 25
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 110

    Domena slo-kabel.si

    • Strežnik za prihodno pošto (POP3):   pop3.slo-kabel.si
    • Strežnik za prihodno pošto(POP3):    110
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP):   smtp.slo-kabel.si
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP):   25

    Domena evj-kabel.net

    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.evj-kabel.net
    • Strežnik za prihodno pošto(POP3): 110
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.evj-kabel.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 25

    Spletni vmesnik za pregled pošte: https://webmail.evj.si

    Lastna domena (CPANEL webhosting)

    SECURE SSL/TLS:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): cp1.telemach.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): cp1.telemach.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 465
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): IMAP: 993 / POP3: 995

    NON SSL:

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): mail.vasadomena
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): mail.vasadomena
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 584
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): IMAP: 143 / POP3: 110
  5. Ali omogočate neposredno posredovanje pošte na druge e-poštne naslove?

    Neposredno posredovanje elektronske pošte na drugi naslov trenutno ni omogočeno. Svetujemo, da to funkcijo uredite v vašem odjemalcu elektronske pošte (Outlook, Thunderbird, …).

  6. Kako ustvarim nov poštni predal?

    V primeru, da želite ustvariti nov poštni predal, nam lahko svoje želje posredujete preko elektronske pošte na [email protected] ali nas pokličete na našo številko 070 700 700.

  7. Pozabil sem podatke za elektronsko pošto. Kje jih lahko dobim?

    Podatke za nastavitev poštnega predala vam priskrbimo ob priklopu storitev. Če podatkov za nastavitev poštnega predala nimate, nas lahko pokličete na telefonsko številko 070 700 700 ali nam pišete na [email protected]. Podatke vam bomo z veseljem poslali po pošti.

  8. Vašo elektronsko pošto (telemach.net, t-1.si ali triera.net) uporabljam pri drugem operaterju, vendar mi javlja napako prejemanja, pošiljanja.

    Za delovanje poštnega predala telemach.net vam svetujemo, da v tujem omrežju nastavite:

    • Odhodni strežnik: dodatno označite preverjanje avtentikacije tudi za odhodni strežnik
    • Dohodni strežnik: dodatno označite varno povezavo SSL
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.telemach.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.telemach.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 587
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 995

    Za delovanje poštnega predala triera.net vam svetujemo, da v tujem omrežju nastavite:

    • Odhodni strežnik: dodatno označite preverjanje avtentikacije in protokola TLS tudi za odhodni strežnik
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): smtp.triera.net
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.triera.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 587
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 110

    Za delovanje poštnega predala t-1.si vam svetujemo, da v tujem omrežju nastavite: Odhodni strežnik: dodatno označite preverjanje avtentikacije tudi za odhodni strežnik

    • Dohodni strežnik: dodatno označite varno povezavo SSL
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): mail.t-1.si
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): pop3.t-1.si
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP): 465
    • Strežnik za prihodno pošto (POP3): 110

    Domena slo-kabel.si

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP):   proxy.evj-kabel.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP):   587
    • Odhodni strežnik: dodatno označite preverjanje pristnosti in protokola  START TLS.

    Domena evj-kabel.net

    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP):   proxy.evj-kabel.net
    • Strežnik za odhodno pošto (SMTP):   587
    • Odhodni strežnik: dodatno označite preverjanje pristnosti in protokola  START TLS.
  9. Kateri so spletni pregledovalniki elektronske pošte?
    • Domena triera.net
    • Domene masicom.net, sedmica.net, cultos.net, donazga.net, lj-kabel.net: http://mailer.masicom.si/
    • Domena telemach.net
    • Domena t-1.si
  10. Prestopil sem z drugega operaterja in mi sedaj ne dela e-pošta.

    Če ste imeli e-poštni račun odprt pri predhodnem operaterju in ga niste obdržali, vam ne deluje iz tega razloga.

    Če pa ste obdržali storitev e-pošte, so nastavitve odvisne od operaterja. Za dodatne informacije nas lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko 070 700 700 ali nam pišete na [email protected].

    Sicer pa vam e-poštne storitve omogoča tudi Telemach.