Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z dodajanjem storitev oz. pogodb v naročniškem portalu in mobilni aplikaciji Telemach.


Več informacij
  1. Kako si lahko v portal dodam fiksni paket, na katerega sem naročen?

    Pri prijavi v portal nas pričaka pregled naših storitev. Če še nimamo dodanih nobenih fiksnih storitev, jih lahko dodamo s klikom na:

    "Dodaj pogodbo za fiksne storitve / pogodbo EON".

    Odprlo se bo okno, v katerega vpišemo ID uporabnika in številko pogodbe. Ta dva podatka lahko najdemo na računu za storitve. S klikom na "Kaj je številka pogodbe?" in "Kaj je številka kupca?" se nam prikaže primere zapisa na računu. Če še nismo prejeli računa, se lahko 24 ur na dan obrnemo na 070 700 700, kjer bomo tudi izvedeli dotične podatke.

    Na naslednjem koraku imamo možnost ločene registracije za prijavo na "eon.tv" in v mobilni aplikaciji EON. Ta korak lahko preskočimo.
    Če je pri vpisu prišlo do napake, lahko storitev odstranimo na zaslonu za urejanje profila.

  2. Kako si lahko v portal dodam mobilni paket, na katerega sem naročen?

    Pri prijavi v portal nas pričaka pregled naših storitev. Če še nimamo dodanih nobenih mobilnih storitev, jih lahko dodamo s klikom na:

    "Dodaj mobilno številko".

    Odprlo se bo okno, kjer vpišemo mobilno številko, ki jo želimo dodati. Potrdimo s klikom na "Naprej".

    Na dotično mobilno številko prejmemo geslo, ki je običajno v obliki 6-mestne številke. To geslo vpišemo na naslednjem koraku. Če je tukaj prišlo do težave, lahko ponovno pošljemo geslo s klikom na "Ponovno pošlji kodo".

    Zaključimo s "Potrdi".

    Če je prišlo pri vpisu do napake, lahko storitev odstranimo na zaslonu za urejanje profila.

  3. Eno od storitev želim registrirati pod drugim profilom. Kako lahko to storitev odstranim?

    Storitve lahko naknadno dodajamo ali odstranjujemo na domačem zaslonu.

    Tukaj so fiksne storitve prikazane z naslovom, kjer so nameščene, mobilne storitve pa z mobilno številko.

    Ko kliknemo na storitev, ki jo želimo odstraniti, nam odpre seznam vseh sestavnih delov te storitve in dodatnih paketov, ki so omogočeni za to storitev.

    Tukaj nato lahko v prvi vrstici kliknemo na ikono svinčnika, kjer lahko spremenimo ime profila, oznako storitev ali pa odstranimo storitev s klikom na:

    "To storitev odstrani iz profila".

    Po kliku nas pozove, ali si res želimo odstraniti storitev. Potrdimo s klikom na "V redu".