Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

Nazaj na Obvestila

| 30.06.2020. 00:00:00

OBVESTILO O ZAVAJAJOČIH PRAKSAH

Ker je zadovoljstvo naših naročnikov vedno na prvem mestu, je naša naloga tudi, da vas opozorimo na v zadnjem času vse pogostejše neetične poteze predstavnikov konkurenčnega telekomunikacijskega ponudnika, katerih glavni cilj je prekinitev vašega obstoječega naročniškega razmerja pri Telemachu.


Predstavniki konkurenčnega telekomunikacijskega ponudnika se ob obisku na domu pri naročnikih Telemacha predstavljajo kot naš pooblaščeni partner. Naročnike Telemacha zaradi domnevno zastarele tehnologije kabelskega omrežja nagovarjajo k prestopu na konkurenčno omrežje in prekinitvi obstoječega naročniškega razmerja.


Zato vas želimo opozoriti, da je zgornje ravnanje zavajajoče, in vas ob tem seznaniti z nekaterimi dejstvi:


  • Telemach partnersko ne sodeluje s konkurenčnimi telekomunikacijskimi ponudniki.
  • Telemachovo omrežje, ki vam zagotavlja uporabo najnaprednejših storitev, je po opravljeni neodvisni raziskavi od podjetja Umlaut prejelo certifikat BEST IN TEST. Opravljeni preizkusi so pokazali, da ima Telemach najboljše fiksno omrežje in najboljše mobilno omrežje po uporabniški izkušnji.*

Nekorektno in zavajajoče svetovanje najbolj škoduje ravno vam, zato vas prosimo, da nas o tem nemudoma obvestite. Svetujemo vam, da svetovalca ob obisku prosite, naj se izkaže z identifikacijsko kartico. Na Telemachovi identifikacijski kartici je vedno jasno navedeno, da je svetovalec »Pooblaščeni prodajni svetovalec za Telemach«.


Priporočamo vam, da v primeru zgoraj opisane situacije pokličete na telefonsko številko 070 700 700 ali nam pišete na [email protected] in preverite točnost informacij.


*Telemach je na podlagi rezultatov neodvisne raziskave o mobilnem in fiksnem omrežju v Sloveniji, ki jo je opravilo podjetje UMLAUT v obdobju od julija do novembra 2019 za mobilno in fiksno omrežje, prejel certifikat Najboljši na testu, ki velja za globalni panožni standard merjenja kakovosti omrežja in zadovoljstva uporabnikov. V okviru raziskave so bili preizkušeni elementi mobilnega omrežja (pokritost govornih storitev, pokritost prenosa podatkov, pokritost z LTE/4G, hitrost prenosa podatkov do uporabnikov, hitrost prenosa podatkov od uporabnikov ter dostopnost podatkovnega omrežja).