Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

Nazaj na Obvestila

| 28.03.2023. 13:02:43

Obvestilo o spremembah naročniških paketov Silver 2

Pri Telemachu želimo izpolniti pričakovanja naših zvestih uporabnikov in zagotavljati najboljšo uporabniško izkušnjo, zato redno izboljšujemo in nadgrajujemo pakete.

S 1. 5. 2023 bomo vsem naročnikom, ki niso v vezavi na paketu SILVER 2 in niso poslovni uporabniki obstoječi paket Silver 2 nadomestili s paketom EON Light. Novi paket ponuja več vsebine in občutno višje internetne hitrosti.

Spremembe, ki jih prinaša nov paket
• Dvig internetnih hitrosti iz dosedanjih do 70/1 Mbps na do 200/20 Mbps oz.  do 70/40 Mbps na do 200/50 Mbps.
• Bogato videoteko z več kot 3000 naslovi
• Aplikacijo EON Smart TV za ogled televizije na pametnih televizorjih
• Ogled vsebin za nazaj do 3 dni z obstoječim sprejemnikom in do 7 dni z aplikacijo EON Smart TV

a)  Naročniki, ki doplačujejo za funkcijo Ogled nazaj
Redna cena paketa EON Light je 42,90 EUR in že vključuje tudi funkcijo Ogled nazaj, ki jo za trenutni paket Silver 2 naročnikom na voljo za doplačilo 1,50 EUR mesečno. Nova mesečna naročnina bo tako 0,50 EUR nižja od trenutne mesečne naročnine.

b)  Naročniki, ki ne doplačujejo za funkcijo Ogled nazaj
Redna cena paketa EON Light je 42,90 EUR, naročniki pa bodo po spremembi zanj še 1 leto plačevali 41,90 EUR, torej po ceni  obstoječega paketa Silver 2.

Vse dodatne naročene storitve se ob menjavi paketa ohranijo.

Z novim paketom menjava opreme ne bo potrebna, vendar predlagamo, da naročniki obstoječi sprejemnik zamenjajo za novejši sprejemnik EON Smart Box z dodatnimi funkcionalnostmi. Naročnike bomo poklicali in predstavili prednosti in možnosti zamenjave sprejemnika.

Dodatne informacije so na voljo tudi na prodajnih mestih Telemacha in na številki 070 700 700.
Telemach

Ljubljana, 28. 3 2023

Naročniki, na katere se navedene spremembe naročniških pogojev nanašajo in se z njimi ne strinjajo, imajo pravico v roku 60 dni od prejema obvestila odstopiti od naročniške pogodbe brez plačila kakršnihkoli dodatnih stroškov (na primer stroškov prekinitve naročniškega razmerja oziroma drugih administrativnih stroškov, pogodbenih kazni, zneskov prejetih ugodnosti ali drugih dogovorjenih nadomestil), pri čemer pa morajo poravnati zapadle in neplačane obveznosti. Če se naročniki odločijo obdržati prejeto terminalsko opremo, so v primeru odstopa od naročniške pogodbe dolžni plačati tudi nadomestilo za terminalsko opremo, ki so jo prejeli po akcijski ceni. Če se odločijo, da bodo operaterju terminalsko opremo vrnili, jo lahko vrnejo v stanju, v kakršnem jim je bila izročena, ob upoštevanju njene normalne rabe. V tem primeru so operaterju dolžni plačati uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, operater pa jim bo vrnil kupnino. Za dodatne informacije in pojasnila v zvezi z najavljenimi spremembami naročniških pogojev lahko naročniki pokličejo na operaterjevo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 070 700 700 ali se obrnejo na zaposlene v poslovnih enotah operaterja.