Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

Telemachu Certifikat za odličnost uporabniške izkušnje 2021 Telemachu Certifikat za odličnost uporabniške izkušnje 2021 Telemachu Certifikat za odličnost uporabniške izkušnje 2021 Telemachu Certifikat za odličnost uporabniške izkušnje 2021

Telemachu Certifikat za odličnost uporabniške izkušnje 2021

Nazaj na Novosti
People

| 21.10.2021. 22:00:00

Telemachu Certifikat za odličnost uporabniške izkušnje 2021

Telemach je dobitnik Certifikata za odličnost uporabniške izkušnje za leto 2021. Podeljuje ga prva in največja specializirana Mystery Shopping agencija v Sloveniji, ki je tudi prejemnica naslova ELITE MSPA (Skrivnostni nakup d.o.o.).
Certifikat za odličnost uporabniške izkušnje je priznanje za podjetja, ki združujejo odlično uporabniško izkušnjo strank (CX) z dobro delovno izkušnjo zaposlenih (EX) v eno. Je odraz prizadevanj za vlaganja v uspešen razvoj zaposlenih, podjetja in blagovne znamke, saj odraža zadovoljstvo in pripadnost zaposlenih, zavzetost, strokovnost, produktivnost ter motivacijo za visoko kakovost storitev za kupce.
Kakovostne in stabilne telekomunikacijske storitve so osnova delovanja Telemacha, ena od ključnih usmeritev pa je tudi odnos do zaposlenih in naročnikov. Na uporabniško izkušnjo se v podjetju osredotočajo zadnjih nekaj let, ko so na ravni celotne skupine United Group – katere del je Telemach – zagnali projekt Reaching 50, znotraj katerega merijo uporabniško izkušnjo (z NPS – Net Promoter Score) in zadovoljstvo zaposlenih (eNPS). Projekt je prerasel v strateško usmeritev, njegov cilj pa je povečevati zadovoljstvo uporabnikov in uporabniško izkušnjo ter doseči NPS rezultat 50.
V podjetju imajo oddelek, ki se osredotoča na to, kako zadovoljstvo uporabnikov vseskozi dvigovati na višjo raven, odzive uporabnikov pa redno spremljajo na točkah stika. Število teh točk nenehno povečujejo, povratne informacije nato natančno analizirajo ter izboljšujejo procese in storitve, posledično pa tudi zadovoljstvo uporabnikov. Odnos med uporabnikom in podjetjem namreč ni nikdar končana zgodba, pričakovanja uporabnikov se nenehno spreminjajo in povečujejo, v procesih in storitvah pa se vedno najde še nekaj prostora za napredek.
Vedno večje zadovoljstvo in vedno več uporabnikov
Telemachova vizija je biti prva izbira obstoječih in novih uporabnikov, zato nenehno nadgrajujejo omrežje, s čimer izboljšujejo njegovo kakovost, zmogljivost in varnost, hkrati se trudijo, da svojim uporabnikom nudijo čim bolj raznovrstne vsebine. Uporabniško izkušnjo so imeli v mislih tudi, ko so se pred kratkim lotili prenove svojih poslovalnic. Nova podoba namreč prinaša svežino, sodobno opremo in vrhunske tehnologije, ki jih bodo lahko obiskovalci preizkusili na kraju samem.
Skrb za uporabniško izkušnjo se kaže v vedno večjem zadovoljstvu Telemachovih uporabnikov, kar potrjujejo rezultati meritev, prav tako pa tudi v stalni rasti naročnikov na vseh področjih. Telemach je namreč lani postal največji ponudnik fiksnega širokopasovnega interneta v Sloveniji, prav tako je že dalj časa na 1. mestu med ponudniki plačljive TV in najhitreje rastoči mobilni operater.
»Pri Telemachu že dlje časa strateško pristopamo k uporabniški izkušnji, saj se zavedamo, da je to v poplavi storitev in izdelkov, ki so uporabnikom dandanes na voljo, lahko odločevalni element. Odzive uporabnikov nenehno spremljamo in se razvijamo skupaj z njihovimi pričakovanji in željami, saj za nas naročniki niso zgolj naši uporabniki, namreč tudi naši partnerji. Ponosni smo, da smo prejeli certifikat za odlično uporabniško izkušnjo, saj nam daje dodaten zagon in potrditev, da na tem področju delamo v pravi smeri,« pravi Uroš Šuštar, vodja oddelka za uporabniško izkušnjo pri Telemachu.