Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z uporabo storitev digitalne televizije.

Več informacij
  1. Zatemnitve programov

    Želim si ogledati tekmo ali serijo na priljubljenem programu, vendar je slika zatemnjena. Kaj je vzrok za to?

    Vzrok je povezan z zakupom avtorskih pravic za prenos določene vsebine. Če programski dobavitelj ali ponudnik TV programa za določeno območje nima avtorskih pravic za predvajanje, smo operaterji dolžni to vsebino zatemniti.

    Kdo ima zakupljene avtorske pravice za predvajanje vsebine?

    Avtorske pravice za predvajanje vsebine ima TV hiša (ORF, HRT, TVSLO, PINK,…), lahko tudi več, ne le ena.

    Ali je možno vsebino predvajati v katerikoli državi?

    Zakupljene pravice za predvajanje določene vsebine se lahko nanašajo na zgolj določeno območje (prenos določene tekme samo na območju ene države).
    V praksi to pomeni: če zakupi HRT pravice za prenos svetovnega nogometnega prvenstva samo za predvajanje na območju Republike Hrvaške, mora biti program HRT v času predvajanja tekem zatemnjen na vseh območjih izven ozemlja Republike Hrvaške. Prav tako recimo TVSLO ne sme predvajati določenih tekem na Hrvaškem, v Italiji, Avstriji, oziroma povsod, kjer imajo operaterji vključen program TVSLO, če ima pravice le za predvajanje na območju Republike Slovenije. Drugod morajo biti tekme zatemnjene.

    Ali zatemnitev programov velja le za posamezne kabelske operaterje ali za vse?

    Vsi operaterji prejmemo uradno zahtevo televizijske hiše, na podlagi katere smo dolžni program zatemniti.

    Zakaj je včasih slika zatemnjena že pred začetkom tekme ali še tudi po koncu?

    Kot omenjeno, nam programski dobavitelj oziroma ponudnik TV programa, ki ima pravice za predvajanje, vnaprej pošlje vsebine, ki jih moramo zatemniti ter natančne termine. Glede na prejeto zahtevo zatemnitve sistemsko nastavimo. Ker pa občasno pride do zamika med napovedanim terminom predvajanja in dejanskim predvajanjem na strani ponudnika TV vsebine, lahko pride do zatemnitve predčasno ali pa je program zatemnjen še kasneje.

    Pri nekaterih vsebinah pa so že same omejitve po zatemnitvi obsežnejše in moramo zatemniti tudi oddajo pred dogodkom, saj lahko vključuje vsebino, ki je podvržena avtorskim pravicam. Ponudniki TV vsebin (telekomunikacijski  operaterji) nimamo vpliva na vsebino in spored določenega programa.

    Pri Telemachu nam je uporabniška izkušnja zelo pomembna in zavedamo se, da zatemnitve predstavljajo slabšo izkušnjo, vendar pa na le te nimamo vpliva, zato se zahvaljujemo za razumevanje.

  2. Ali ob preklopu na digitalno televizijo potrebujem dva daljinska upravljalnika?

    Večina novejših digitalnih televizorjev ima že vgrajen digitalni sprejemnik DVB-C, zaradi česar uporaba dveh daljinskih upravljalnikov ni potrebna. V tem primeru potrebujete modul D3 CAM, ki ga vstavite v režo na televizorju. Televizorji, ki nimajo vgrajenega sprejemnika DVB-C, potrebujejo digitalni sprejemnik. V teh primerih boste morali uporabljati dva daljinska upravljalnika.

  3. Ali lahko posnete vsebine prenesem na računalnik?

    Posnete vsebine lahko spremljate samo na CISCO sprejemniku, kjer so bile vsebine posnete.

  4. Kakšna je privzeta koda PIN za modul D3 CAM?

    Privzeta koda za starševski nadzor je 1234.

  5. Kaj naj naredim med posodabljanjem sprejemnika CISCO?

    Če posodabljanje traja več kot 30 minut, sprejemnik ponovno zaženite. Če se sprejemnik ne zažene ali se zagon ustavi na določeni točki in ponovni zagon ne pomaga, pokličite naš kontaktni center na številko 070 700 700.

  6. Ali ob prehodu na digitalno televizijo izgubim programe na kabelski televiziji?

    Programe kabelske televizije lahko brezplačno spremljate tudi ob prehodu na digitalno televizijo.

  7. Kaj moram narediti, da bom lahko spremljal programe na več televizorjih?

    Imeti morate notranjo kabelsko napeljavo, na katero lahko priključite televizorje. Proti plačilu vam notranjo napeljavo uredi Telemach. Dodatno opremo za spremljanje digitalnih programov lahko naročite na 070 700 700. 

  8. Kakšna je razlika med HD ready in Full HD?

    Če ima televizor oznako HD ready, pomeni, da nima vgrajenega sprejemnika HD in samostojno ne bo možno spremljati programov v ločljivosti HD, ima pa možnost predvajanja vsebin v ločljivosti HD preko našega digitalnega sprejemnika Cisco. V primeru televizorja z oznako Full HD pa lahko programe v visoki ločljivosti HD spremljate preo digitalnega sprejemnika ali modula D3 CAM.

  9. Ali lahko uporabljam stari televizor z vašim digitalnim sprejemnikom?

    Seveda, v primeru, da ima televizor priključek RCA (ČINČ) ali SCART, je to možno.

  10. Ali lahko uporabljam lasten digitalni sprejemnik?

    Lahko, če je združljiv s kodirnim sistemom CONAX. Vendar predlagamo, da za gledanje digitalne programske sheme uporabljate opremo, ki je z naše strani potrjena in jo uporabljajo vse stranke.

  11. Kako lahko poslušam radio preko digitalnega sprejemnika?

    Preko digitalnega sprejemnika lahko poslušate radijske postaje, ki so del vašega televizijskega paketa.

    Preklop na radijske postaje je zelo enostaven, s pritiskom na gumb RADIO na daljinskem upravljalniku. 

    Želeno radijsko postajo izberite s pomočjo puščic na daljinskem upravljalniku. Ko najdete radijsko postajo, s klikom na gumb OK na daljinskem upravljalniku začnete predvajanje. 

    Na televizijski program se vrnete z izbiro številke programa preko daljinskega upravljalnika.

     

  12. Kako zaklenem program?

    Vaš digitalni sprejemnik omogoča zaklepanje televizijskih programov, ko menite, da vsebina ni primerna za vaše gospodinjstvo.

    Program lahko zaklenete preko menija Nastavitve > Uporabniške nastavitve > Zaklepanje programov.

    Na isti način lahko program odklenete. Za dostop je potrebna privzeta koda PIN (1234).

    Če je program zaklenjen, se odpre okno za vnos kode PIN.
    Program je možno zakleniti tudi preko gumba OPT, ko je ta program izbran.
    Na televizorjih z vgrajenim DVB-C sprejemnikom in modulom D3 CAM pa sledite navodilom vašega televizorja.

     

  13. Kaj potrebujem za spremljanje vsebin iz Video kluba?

    Za spremljanje vsebin preko storitve Video klub potrebujete ustrezen digitalni sprejemnik. Storitev je možna na naslovih, kjer obstajajo tehnične možnosti priklopa. Za preverbo možnosti storitve nas lahko pokličete na telefonsko številko 070 700 700 ali nam pišete na [email protected].

  14. Ali lahko uporabljam časovne funkcije na več televizorjih?

    Časovne funkcije so na voljo na več televizorjih ob uporabi ustreznih interaktivnih digitalnih sprejemnikov. Za priklop tretjega interaktivnega digitalnega sprejemnika je treba predhodno preveriti jakost signala do objekta. Preverba jakosti signala je brezplačna storitev.

  15. Kako se uporablja funkcija Ogled nazaj?

    Če zamudite svojo najljubšo oddajo, film ali serijo, vam storitev časovnega zamika Ogled nazaj omogoča ponovni ogled.

    Programi, na katerih lahko uporabite to možnost, so v elektronskem programskem vodiču (EPG) označeni s krožno puščico in modro črto.

    Če želite uporabiti možnost časovnega zamika:

    1. Izberite program, na katerem si želite ogledati zamujeno vsebino.

    2. Pritisnite gumb EPG na daljinskem upravljalniku in na zaslonu se bo pokazal vodič z informacijami o vsebinah.

    3. Z levo puščico se premikate do zamujene vsebine, ki si jo želite ogledati.

    4. Nato pritisnite tipko OK in izberite možnost GLEJ OD ZAČETKA.

    Po vsebinah se lahko po želji premikate naprej in nazaj. Vsebine ni mogoče posneti.

  16. Kako uporabljati storitev HBO OD?

    Ogled vsebin HBO OD:

    1. Pritisnite tipko VOD na daljinskem upravljalniku.

    2. Pritisnite puščico navzgor in desno, da označite vnos HBO. Izbrana vsebina se vedno nahaja v spodnjem levem kotu in je označena z rdečo barvo.

    3. S pritiskom na gumb OK se odpre HBO OD in pojavijo se kategorije in vsebine iz produkcije HBO.

    4. Želeni naslov potrdite s pritiskom na tipko OK, izberite možnost GLEJ in svojo odločite še enkrat potrdite s pritiskom na gumb OK.

    5. Uživajte v vsebinah!


    Če naprava ne prikaže vsebin HBO OD, poskusite ponovno zagnati digitalni sprejemnik.

    • Ponovni zagon digitalnega sprejemnika

    Napravo lahko ponovno zaženete na dva načina:

    • Preko menija digitalnega sprejemnika: Nastavitve > Tehnične Nastavitve > Sistem > Ponovni zagon digitalnega sprejemnika
    • s pritiskom na stikalo na hrbtni strani digitalnega sprejemnika.

     

  17. Na kolikšnem številu naprav lahko registriram HBO MAX?

    HBO MAX lahko registrirate na neomejenem številu naprav z enim uporabniškim računom, sočasno pa lahko vsebine spremljate na največ treh napravah.

  18. Ali lahko do vsebin VOYO dostopam tudi preko televizorja?

    Vsebine VOYO lahko na svojem televizorju spremljate preko Video kluba.

     Za dostop do vsebin VOYO morate imeti sklenjeno naročniško razmerje ter ustrezen interaktivni digitalni sprejemnik ali Smart TV (prek VOYO aplikacije na pametnih televizorjih Philips, Samsung, LG in Android TV): Vsi že obstoječi VOYO naročniki lahko spremljate vsebine z istim uporabniškim imenom in geslom tudi na vašem pametnem televizorju Philips, Samsung, LG oz. Android TV. Na vašem televizorju se v aplikaciji Voyo izpiše koda. Kodo vpišete na povezavi Voyo.si/tv. Pred vpisom kode je potrebna prijava (oz. registracija če še niste naš uporabnik). Z vpisom kode se vaš spletni dostop poveže z aplikacijo Voyo na vašem pametnem televizorju.

    Opozorilo: Zaradi velikega števila modelov pametnih televizorjev, različne programske opreme in številnih njihovih posodobljenih različic, žal ne moremo zagotavljati nemotenega prenosa vsebin.

     Več o VOYO najdete tukaj.

  19. Ali je možno spremljati vsebine Voyo v živo?

    V živo lahko spremljate vsebine VOYO na programskem mestu 300 preko digitalnega sprejemnika ali modula D3 CAM.

  20. Kaj potrebujem za spremljanje programov v visoki ločljivosti HD?

    Za spremljanje programov v visoki ločljivosti, potrebujete ustrezen digitalni sprejemnik, ki omogoča HDMI povezavo z vašim televizorjem. Ustrezen digitalni sprejemnik vam zagotovi Telemach. Če uporabljate televizijski sprejemnik z vgrajenim sprejemnikom DVB-C, lahko programe v visoki ločljivosti spremljate z uporabo modula D3 CAM.

  21. Kakšna je privzeta koda PIN za sprejemnike CISCO?

    Pri modelih 4682, PDS2120 in PDS 3121 je privzeta koda PIN 1234, pri starejših modelih pa je privzeta koda 4321.

  22. Ali lahko funkcijo premora uporabljam brez trdega diska?

    Da, če Vaš paket in sprejemnik omogočata ogled za nazaj.

  23. Kaj se zgodi ob ponastavitvi nastavitev sprejemnika CISCO?

    Vse nastavitve se vrnejo na začetne vrednosti. Podatki se z diska ne izbrišejo.

  24. Ali lahko spremljam programe v visoki ločljivosti, če ima televizijski sprejemnik oznako HD Ready?

    Na HD Ready televizijskem sprejemniku lahko spremljate programe HD samo z uporabo digitalnega sprejemnika CISCO HD.

  25. Ali lahko zaustavim ali prevertim trenutno gledano vsebino?

    Da, če Vaš paket in sprejemnik omogočata ogled za nazaj.

  26. Kakšne so prednosti digitalne televizije?

    Slika in zvok sta bolj čista kot pri analogni televiziji. Višje ločljivosti omogočajo še boljšo sliko z več podrobnostmi.

  27. Ali za spremljanje digitalnih programov potrebujem nov televizor?

    Za spremljanje digitalnih programov ne potrebujete novega televizorja, potrebujete pa digitalni sprejemnik. Če ima vaš televizor vgrajen sprejemnik DVB-C, pa lahko uporabljate tudi naš modul D3 CAM.

  28. Kakšno opremo potrebujem za spremljanje programov v visoki ločljivosti HD?

    Televizor, ki podpira visoko ločljivost HD z vgrajenim DVB-C sprejemnikom ali pa televizor, ki podpira visoko ločljivost HD in ustrezen digitalni sprejemnik.

  29. Zakaj so zasloni HD širši od standardnih zaslonov?

    Programi v ločljivosti HD se predvajajo v formatu 16:9 in ne 3:4. Ločljivost 16:9 je bila izbrana kot kompromis, ki bi prikazal vse priljubljene oblike razmerja najbolj učinkovito, z zmanjševanjem črne obrobe. Ta format je še vedno najbolj priljubljen in najbolj razširjen.

  30. Ali lahko gledam vse programe v visoki ločljivosti HD?

    Ne, v ločljivosti HD imamo samo določeno število programov, ki jih lahko najdete v elektronskem programskem vodiču in v programski shemi objavljeni tukaj.

  31. Kako ustvarim seznam priljubljenih programov na digitalnem sprejemniku?

    Preko menija digitalnega sprejemnika Meni > Nastavitve > Uporabniške nastavitve lahko ustvarite seznam priljubljenih programov ali pa že ustvarjen seznam preimenujete, urejate ali izbrišete. Za dostop do menija Moji seznami morate vnesti privzeto kodo PIN (1234).

    1. Seznamu morate najprej določiti ime in ga potrditi s pritiskom na gumb OK na daljinskem upravljalniku.
    2. V naslednjem koraku izberite možnost Spremeni seznam, kjer lahko izberete programe, ki jih želite imeti na seznamu in jim določite vrstni red, ki vam ustreza.
    3. Ko končate s spremembami (dodaj/odstrani programe s seznama), pritisnite gumb IZHOD ali NAZAJ, nato se bodo vse spremembe shranile.
    Med gledanjem programa lahko s pritiskom na gumb OPT spremenite/izberete seznam priljubljenih pod možnostjo Sprememba seznama programov.

    OPOMBA: Z gumbom OPT lahko izberete že vnaprej pripravljen seznam programov, na primer: šport, film …

  32. Kako nastavim starševski nadzor?

    Starševski nadzor omogoča zaklepanje vsebin, ki niso primerne za določeno starost (nastavitve za 6, 10, 12, 16 ali 18 let). Te vsebine ne bodo dostopne, če ne boste vnesli kode PIN (privzeta koda PIN je 1234).

    Starševski nadzor nastavite na digitalnem sprejemniku v meniju Nastavitve > Uporabniške nastavitve > Uporabniki > Osnovni uporabnik.

    Na televizorjih z vgrajenim DVB-C sprejemnikom in modulom D3 CAM pa sledite navodilom vašega televizorja. Če ste ustvarili več profilov, lahko starševski nadzor prilagodite za vsak profil posebej. 

    OPOMBA: Starševski nadzor je mogoče popolnoma izključiti z izbiro možnosti izključeno.

  33. Kaj potrebujem za uporabo časovnih funkcij?

    Potrebujete ustrezen paket in sprejemnik, ki omogoča funkcijo ogleda za nazaj. Pri EON Smart Box-ih je ogled za nazaj do 7 dni možen na vseh programih, pri D3 sprejemnikih pa je na izbranih programov možen ogled za nazaj do 72h. 

  34. Kako dostopam do vsebin Video klub na D3 sprejemniku?

    V Video klubu lahko iščete vsebine, pogledate najete vsebine in najamete vsebine pod menujem IZBERITE in NOVOSTI.
    Do Video Kluba lahko dostopate preko tipke VOD na daljinskem upravljalniku ali z izbiro možnosti Meni > Video Klub > Katalog.
    Iščete z izbiro kategorije. Ko najdete želeni naslov, si lahko podrobni opis vsebine ogledate s pritiskom na gumb OK na daljinskem upravljalniku.
    Za nakup vsebin v videoteki morate vpisati kodo PIN (prednastavljena koda je 1234, lahko pa si jo v nastavitvah poljubno ponastavite). Kupljena vsebina vam je na voljo naslednjih 48 ur.
    Med predvajanjem lahko vsebine previjate nazaj ali naprej, zaustavite in ponovno predvajate.
    Vsebin, ki se nahajajo v videoteki, ni mogoče posneti na zunanje naprave za shranjevanje podatkov.

    OPOMBA: kupljeno vsebino plačate z naslednjim računom za storitve.

  35. Funkcija Ogled nazaj na D3 sprejemniku ne deluje. Kaj lahko naredim?

    Če funkcija Ogled nazaj ne deluje ali če izgine modra črta v elektronskem programskem vodiču (EPG), lahko naredite naslednje:

    1. Ponovni zagon digitalnega sprejemnika
    Na voljo imate dve možnosti:
    • Preko menija digitalnega sprejemnika: Nastavitve > Tehnične Nastavitve > Sistem > Ponovni zagon digitalnega sprejemnika.
    • S pritiskom na stikalo na hrbtni strani digitalnega sprejemnika.

    ali

    2. Posodabljanje informacij preko menija digitalnega sprejemnika
    • Na daljinskem upravljalniku pritisnite gumb Menu.
    • Na daljinskem upravljalniku trikrat pritisnite puščico za gor, dokler ne dosežete vnosa NASTAVITVE.
    • Pritisnite desno puščico za dostop do tehničnih nastavitev ter potrdite s pritiskom na gumb OK.
    • Premikajte se desno, dokler ne pridete do menija SISTEM, kjer pritisnite gumb OK.
    • Izberite možnost RESET EPG DATA in pritisnite OK.

  36. Zakaj vsebina, ki sem jo gledal za nazaj, ni bila dokončana?

    Vsebine so posnete po časovnici EPG (elektronski programski vodič), ki jo dobimo od programskih dobaviteljev. Pri predvajanju programa lahko pride do odstopanja, zato si v takšnem primeru želene vsebine ni možno ogledati do konca.

    Svetujemo vam, da za ogled nadaljevanja zaženete ogled naslednje vsebine (oddaje/filma,…) in si tako pogledate preostanek oz. zaključek vsebine.


     

  37. Ali lahko vsebine HBO MAX spremljam v tujini?

    HBO MAX je v tujini dostopen v Bosni in Hercegovini, Bolgariji, na Hrvaškem, Češkem, Madžarskem, v Moldovi, Črni gori, na Nizozemskem, v Severni Makedoniji, na Poljskem, Portugalskem, v Romuniji, Srbiji in Slovaški.

  38. Ali je možen izbris naprav HBO MAX?

    Da. Uporabnik lahko mesečno izbriše neomejeno število naprav. 

  39. Na kolikšnem številu naprav lahko spremljam vsebine Voyo?

    Voyo lahko z enim uporabniškim računom uporabljate na največ petih napravah, istočasno pa le na eni napravi.

  40. Kaj mi omogoča elektronski programski vodič (EPG)?

    V elektronskem programskem vodiču (EPG) si lahko ogledate, katere vsebine bodo na sporedu v naslednjih dneh. Z digitalnimi sprejemniki Cisco, ki imajo to tehnično možnost, lahko uporabljate funkcijo Zamujeno 72 ur, pri čemer mora biti ta možnost vključena v vaš paket ali dokupljena ločeno kot dodatna možnost. Pri EON Smart Boxih je možnost ogleda za nazaj že privzeto vključena v paket, in sicer omogoča ogled za nazaj do 7 dni na vseh programih.

  41. Ali lahko uporabljam lasten zunanji disk?

    Za storitev časovnih funkcij ne priporočamo uporabe lastnega zunanjega diska, saj lahko povzroči okvaro opreme. Naročnikovega diska ne servisiramo in ne vzdržujemo. V primeru uporabe lastnega diska svetujemo, da uporabite prazen disk, saj se vsebina na disku ob pričetku namestitve na sprejemnik izbriše oziroma se poškoduje in ne bo več dostopna.