Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z naprednimi funkcijami stacionarne telefonije.

Več informacij
  1. Ali lahko nastavim preusmeritev klicev s stacionarnega telefona na mobilno telefonsko številko? Kako se to izvede?

    Lahko. V primeru, da klice preusmerite na mobilno telefonsko številko, se storitev zaračunava po veljavnem ceniku za storitev fiksne telefonije.

    Postopek za preusmeritev je:

    Možnost Koda za aktivacijo Koda za umik Primer
    Stalna prevezava klica na številko 72*telefonska številka* 72** 72*041111222*
    Prevezava klica, če je zasedeno ali ni odgovora 73*telefonska številka* 73** 73*041111222*
  2. Kaj je aplikacija UniFon in kako deluje?

    UniFon je aplikacija za mobilni telefon (Android ali iOS), ki vaš mobilni telefon “pretvori” v fiksnega.

    Aplikacija UniFon je primerljiva z aplikacijami, kot sta Viber ali Skype. Vsi uporabniki, ki imate nameščeno aplikacijo UniFon, lahko brezplačno telefonirate med seboj. Lahko pa seveda tudi kličete na fiksne in mobilne številke. Klici iz aplikacije UniFon porabljajo minute iz fiksnega omrežja. Cena klicev so enake ceniku fiksne telefonije.

    Primer: Iz aplikacije pokličete številko v Sloveniji, ob čemer se vam obračunajo minute za klic iz fiksne številke (če gre za Telemachovo fiksno številko, je to brezplačno, če gre za ostala omrežja, pa se klic obračuna po veljavnem ceniku fiksne telefonije. Aplikacijo lahko uporabljate po celem svetu, pomembno je le, da imate internetno povezavo. Priporočljivo je uporabljati brezžično omrežje, da se izognete nepotrebnim stroškom s prenosom podatkov preko mobilnega omrežja (predvsem v tujini).

  3. Ali lahko z aplikacijo UniFon pošiljam sporočila?

    Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in aktivirano aplikacijo UniFon.
    Kako lahko začnete pošiljati sporočila?
    Kliknite ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona, poiščite želeni stik in se prepričajte, da ima na desni strani poleg imena in priimka ikono UniFon. Kliknite na gumb Brezplačno sporočilo in pošljite želeno besedilo sporočila ali fotografijo ter video ali zvočni posnetek.
    Drugi način je, da na zaslonu sporočila kliknete tri pike (meni Android) in izberete možnost Novo sporočilo.

  4. Ali je možna blokada klicev?

    Blokada izhodnih klicev je možna za klice v omrežje 090, tujino in mobilna omrežja. Blokade lahko urejate na naročniškem portalu Telemach, preko klicnega centra za pomoč uporabnikom na telefonski številki 070 700 700, oziroma na [email protected].

  5. Ali omogočate funkcijo za prikaz identitete klicatelja?

    Da. Vsi uporabniki imajo to funkcijo privzeto vklopljeno.

  6. Kdo lahko uporablja UniFon?

    Vsi naročniki Telemachove fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestite na 5 različnih naprav.

     

  7. Kaj omogoča UniFon?

    Storitev UniFon vam omogoča uporabo stacionarne števike prek vaše mobilne naprave, kar pomeni, da boste na domačo številko dosegljivi tudi, ko vas ni doma. UniFon vam omogoča še:

    • Brezplačne klice v omrežju Telemach
    • brezplačne klice znotraj skupine UNITED GROUP (Telemach Slovenija
    • Telemach Bosna in Hercegovina, Telemach Črna gora in SBB Srbija)
    • brezplačne klice med uporabniki aplikacije UniFon
    • brezplačno besedilno komunikacijo med uporabniki aplikacije UniFon
    • izmenjavo avdio in video vsebin med uporabniki aplikacije UniFon
    • ugodne klice v tujino

    Več o storitvi UniFon si lahko ogledate tukaj.

  8. Ali lahko v aplikaciji Unifon uporabljam svoje obstoječe stike na mobilnem telefonu?

    S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.

    Stiki so razdeljeni v tri poglede:

    • VSI – vsi dostopni stiki iz imenika na vašem telefonu
    • UNIFON – vsi vaši stiki, ki imajo nameščeno aplikacijo UniFon, s katerimi lahko izmenjujete brezplačne klice, sporočila ter video in zvočne posnetke
    • PRILJUBLJENI – stiki, ki ste jih označili kot priljubljene
  9. Kako lahko opravim odhodni klic v aplikaciji UniFon?

    Odhodni klic opravite prek aplikacije UniFon s katere kličete na enak način kot pri običajni rabi pametnega mobilnega telefona.
    Na primer:

    • Ko kličete številko v fiksnem telefonskem omrežju v Ljubljano: 01xxxxxxx
    • Ko kličete številko v Mariboru: 02xxxxxxx
    • Ko kličete mobilno številko v Sloveniji: 070xxxxxxx
    • Ko kličete v tujino, je izhodna koda za klice 00, nato pa vpišite klicno številko države, v katero kličete, in številko mobilnega ali fiksnega telefona: 00385xxxxxxxx.
  10. Kaj potrebujem za nemoteno delovanje aplikacije UniFon?

    Za delovanje aplikacije UniFon morate imeti:

    • Telemachovo storitev fiksne digitalne telefonije,
    • aktivni uporabniški račun na naročniškem portalu Telemach,
    • internetno povezavo Wi-Fi ali mobilno povezavo 3G/4G,
    • brezplačno aplikacijo UniFon, ki jo uporabnik namesti iz trgovine Google Play , App Store ali App Gallery,
    • aktivacijo storitve preko aplikacije UniFon.