S 1. 9. 2022 bomo pri vseh uporabnikih, ki od Telemacha prejemate več računov, prešli na poenoten način dostavljanja. To pomeni, da boste vse račune prejemali na le en način. Kot okoljsko naravnano podjetje je naša prva izbira elektronska oblika računov, zato boste od 1. 9. 2022 vse račune prejemali le na enega od elektronskih načinov, in sicer na tistega, kamor že prejemate enega od računov.
Novi način prejemanja je odvisen od vaših obstoječih načinov:
OBSTOJEČI NAČINI PREJEMANJA RAČUNOV | NOV NAČIN PREJEMANJA RAČUNOV |
---|---|
Elektronski naslov in spletna banka (prvi račun); spletna banka (drugi račun) | Elektronski naslov |
Elektronski naslov in spletna banka | Elektronski naslov |
Elektronski naslov in mBills | Elektronski naslov |
Elektronski naslov in naročniški portal Telemach | Elektronski naslov |
Tiskan račun in bizBox | bizBox |
Tiskan račun in spletna banka | Spletna banka |
Tiskan račun in elektronski naslov | Elektronski naslov |
Tiskan račun in mBills | mBills |
Tiskan račun in naročniški portal Telemach | Naročniški portal Telemach |
Če vam omenjeni način dostave računov ne ustreza, nam lahko sporočite želenega, pri čemer bo tudi katerakoli druga izbira veljala za vse račune, ki jih prejemate od Telemacha.
Za vse informacije in spremembe smo vam na voljo na naslovu [email protected], telefonski številki 070 700 700 ali v poslovalnicah.
Telemach d.o.o.