Hitre odgovore na najpogostejša vprašanja najdete tukaj.

SPLOŠNO

✓ Sklenitev novega mobilnega in/ali fiksnega naročniškega razmerja s prenosom telefonske številke ali brez
✓ Spremembo mobilnega in/ali fiksnega naročniškega paketa
✓ Nakup mobilnih naprav (mobilni telefon, tablica) in drugih naprav (ura, skiro, kamera, …)
✓ Menjavo kartice SIM
✓ Vklop E-računa – Več tukaj

✓ Zakup dodatnih paketov za uporabnike mobilnih storitev – Več tukaj
✓ Zakup dodatnih paketov ter dodatnih vsebin iz Video kluba za uporabnike fiksnih storitev
✓ Pridobim kodo PIN in PUK
✓ Preverim stanje zakupljenih vsebin paketa in morebitno dodatno porabo ter zgodovino opravljenih storitev
✓ Preverim vsebino izdanega računa in odprte/zaprte postavke
✓ Uredim vklop E-računa – Več tukaj
✓ Povežem naprave s storitvijo EON
✓ Uredim različne zapore storitev – Več tukaj
✓ Plačam odprte postavke prek spleta in brez provizije

Za nemoteno in pravočasno poravnavo obveznosti vam svetujemo vklop eRačuna, ki ga boste prejeli na elektronski naslov ali v vašo spletno banko, da ga lahko na ta način poravnate pravočasno.

Če nimate dostopa do spletne banke, vam svetujemo, da sproti preverjate, kje v Sloveniji lahko poravnate račune (npr. banke, pošte, bencinski servisi, trgovine, …).

Ostale informacije si lahko pridobite prek svetovalca v živo na naši spletni strani ali pa pokličite v klicni center na 070 700 700 oz. nam pišite na elektronski naslov [email protected] in [email protected]

Poštne storitve delujejo prilagojeno, vendar nemoteno. Vročanje paketov poteka na prostem, brez stikov, kar pomeni, da lahko do nadaljnjega svoje naročniško razmerje urejate na daljavo.

MOBILNE STORITVE

Menjavo kartice SIM lahko najhitreje opravite prek kontaktnega obrazca na naši spletni strani. Lahko pa tudi pokličete na našo brezplačno telefonsko številko 070 700 700 in kartico SIM zamenjate na ta način.

Novo kartico SIM vam bomo poslali po pošti. Prevzem nove kartice SIM bo potekal izključno prek dostavne službe DPD, pri čemer je treba upoštevati navodila dostavne službe.

OPOMBA: V obeh primerih je treba nujno posredovati kontaktno številko za obveščanje, kamor pošljemo SMS, ko je kartica SIM aktivirana. Kartico SIM boste prejeli po pošti in jo boste morali zamenjati sami. Navodila za menjavo kartice SIM se nahajajo v navodilih za uporabo vašega mobilnega aparata.

✓ Na portalu Moj Telemach, kjer se predhodno registrirajte, če se na portal vpisujete prvič.
✓ Izjemoma vam lahko kodo PIN/PUK pošljemo po elektronski pošti, če nam na naslov [email protected] posredujete lastnoročno podpisan skeniran pisni dopis z vsemi podatki naročnika (ime in priimek, mobilna številka, davčna številka, naslov) ter kopijo osebnega dokumenta.