Kako uredim prenos mobilne številke


Kaj pomeni prenos telefonske številke?

Prenos številke pomeni, da pri menjavi operaterja ob prehodu na Telemach ohranite svojo obstoječo telefonsko številko.

Koliko časa traja prenos telefonske številke?

Prenos številke se izvede najkasneje v enem delovnem dnevu po tem, ko vaš obstoječi operater odobri prenos.

Svojo telefonsko številko želim prenesti k Telemachu. Kako to storim?

Prenos je zelo preprost, opravite pa ga lahko na različne načine. Zahtevo za prenos številke lahko oddate na najbližjem Telemachovem prodajnem mestu, s klicem na brezplačno številko 070 700 700, po elektronski pošti s sporočilom, poslanim na [email protected], ali pa kar na spletu s spletnim obrazcem ali prek spletnega klepeta na naši spletni strani.

Kako zahtevam prenos številke?

Ob oddaji naročila za Telemachove storitve našemu referentu omenite, da želite prenesti tudi telefonsko številko. Vse za prenos številke bomo uredili mi, kar vključuje vse postopke pri vašem obstoječem operaterju, zato naročniškega razmerja pri dosedanjem operaterju ne prekinjajte sami. Obrazec s podatki, ki ste nam ga posredovali, bomo predali v preveritev vašemu obstoječemu operaterju in v primeru odobritve uredili vklop številke v Telemachovem omrežju.

Kaj potrebujem za prenos telefonske številke?

Za prenos telefonske številke potrebujete račun obstoječega operaterja, ki ni starejši od treh mesecev (za prenos naročniške številke), oziroma PUK kodo (za prenos predplačniške številke). Pri poslovnih uporabnikih naveden zakoniti zastopnik podjetja. V primeru prenosa fiksne telefonske številke potrebujemo tudi uporabniško ime ali številko pogodbe/kupca. Glede termina prenosa številke v naše omrežje vas bomo obvestili s sporočilom SMS.

Pri Telemachu sem naročil storitve in prenos številke, pri dosedanjem operaterju pa je naročnik storitev druga oseba. Kdo naj podpiše obrazec za prenos telefonske številke?

Obrazec za prenos telefonske številke mora podpisati naročnik pri obstoječem operaterju. Pri poslovnih uporabnikih zahtevo poda zakoniti zastopnik podjetja.

Koliko stane prenos telefonske številke in kdo ga zaračuna?

Strošek znaša 5,00 EUR in ga zaračuna operater, od katerega prenašate telefonsko številko.

Koliko časa bom brez storitev?

Brez skrbi! Telemachove storitve lahko začnete uporabljati takoj po podpisu pogodbe. Takrat vam aktiviramo začasno telefonsko številko, ki jo prenesena številka nadomesti takoj, ko nam vaš dosedanji operater to odobri. Izklop začasne telefonske številke in vklop prenesene se praviloma izvede v zgodnjih jutranjih urah.

Odločil sem se za prenos številke. Ali moram o tem obvestiti svojega obstoječega operaterja?

Obstoječega operaterja vam ni treba obveščati, ker za to poskrbimo mi. Tudi naročniškega razmerja pri dosedanjem operaterju ne prekinjajte sami.

Ali lahko obstoječi operater zavrne prenos telefonske številke?

Operater lahko zavrne prenos telefonske številke, zato je zelo pomembno, da:

  • je telefonska številka aktivna (ne sme biti izključena iz omrežja),
  • račun, ki nam ga posredujete, ni starejši od treh mesecev (naročniška številka),
  • podana pravilna PUK koda za prenos predplačniške številke,
  • nam v primeru prenosa fiksne telefonske številke posredujete tudi uporabniško ime ali številko pogodbe/kupca,
  • zahtevek za prenos številke podpiše naročnik storitev pri obstoječem operaterju,
  • imate na računu pri obstoječem operaterju vsaj 5 EUR dobroimetja, če ste trenutno predplačniški uporabnik.

Ali lahko v primeru, da imam pri dosedanjemu operaterju pogodbene obveznosti, vseeno prenesem telefonsko številko?

Da, številko lahko prenesete ne glede na vaše obveznosti, ki jih imate z dosedanjim operaterjem. Na voljo imate dve možnosti:

  1. Lahko prekinete naročniško razmerje in poplačate obveznosti, ki izhajajo iz pogodbe.
  2. Lahko ohranite naročniško razmerje, pri čemer vam dosedanji operater dodeli novo telefonsko številko, in pogodbene obveznosti izpolnjujete do konca obdobja

Prejel sem sporočilo, da je bil prenos telefonske številke zavrnjen. Kaj lahko storim sedaj?

V prejetem sporočilu je zabeležen razlog zavrnitve. Sporočite nam manjkajoče podatke in zahtevo za prenos bomo nemudoma posredovali obstoječemu operaterju.

Kakšno je obračunsko obdobje, ko se prenaša številka?

Obračunsko obdobje pri Telemachu je od prvega do zadnjega dne v mesecu. Prvi mesec se storitve obračunajo v sorazmernem deležu glede na datum aktivacije pogodbe.

Ali pri prehodu na Telemach dobim novo kartico SIM in kdaj jo zamenjam?

Da, pri prehodu prejmete novo kartico SIM. Predlagamo vam, da jo zamenjate po zaključenem prenosu številke.

Kakšna je časovnica prenosa telefonske številke?

Podeli: