SPLOŠNO

✓ Sklenitev novega mobilnega in/ali fiksnega naročniškega razmerja s prenosom telefonske številke ali brez lahko uredite s klicem na telefonsko številko 080 820 002 ali izpolnitvijo spletnega obrazca.
✓ Spremembo mobilnega in/ali fiksnega naročniškega paketa lahko uredite s klicem na telefonsko številko 080 820 002 ali izpolnitvijo spletnega obrazca.
✓ Nakup mobilnih naprav (mobilni telefon, tablica) in drugih naprav (ura, skiro, kamera, …) lahko uredite s klicem na telefonsko številko 080 820 002 ali izpolnitvijo spletnega obrazca.
✓ Menjavo kartice SIM lahko uredite s klicem na telefonsko številko 080 820 002, nam pišete na b2b@telemach.si ali pokličete svojega osebnega skrbnika.
✓ Vklop eRačuna. Več tukaj.

Mala podjetja lahko na portalu Moj telemach urejate:

✓ Uredite zakup dodatnih paketov za mobilne uporabnike. Več tukaj.
✓ Uredite zakup dodatnih paketov ter dodatnih vsebin iz video kluba za fiksne uporabnike.
✓ Pridobite PIN in PUK kodo.
✓ Preverite stanje zakupljenih vsebin paketa in morebitno dodatno porabo ter zgodovino opravljenih storitev.
✓ Preverite vsebino izdanega računa in odprte/zaprte postavke.
✓ Uredite vklop E-računa. Več tukaj.
✓ Povežete naprave s storitvijo EON.
✓ Uredite različne zapore storitev. Več tukaj.

Večjim podjetjem je na voljo portal Moj poslovni Telemach, na katerem lahko:

✓ spremljate porabo mobilnih storitev,
✓ upravljate s storitvijo SMS kurir,
✓ upravljate s storitvijo M2M,
✓ spremljate račune.

Za nemoteno in pravočasno poravnavo obveznosti vam svetujemo, da pokličite na telefonsko številko 080 820 002, svojega osebnega skrbnika ali nam pišete na b2b@telemach.si.

MOBILNE STORITVE

Na voljo smo vam na naslednjih kontaktnih podatkih:

✓ za splošne informacije na telefonski številki 080 820 002,
✓ za tehnično podporo na telefonski številki 059 188 608,
✓ na e-naslovu b2b@telemach.si ali
✓ na telefonski številki osebnega skrbnika.

Na voljo smo vam na naslednjih kontaktnih podatkih:

✓ za splošne informacije na telefonski številki 080 820 002,
✓ za tehnično podporo na telefonski številki 059 188 608,
✓ na e-naslovu b2b@telemach.si ali
✓ na telefonski številki osebnega skrbnika.

FIKSNE STORITVE

Odprli smo razširjeno programsko shemo, Pink, Balkan in Box paket, Cinestar TV Premiere, VOYO in Video klub, kjer najdete ogromno filmov, serij in drugih vsebin. V promocijo ni vključen paket HBO Premium, Zadruga, Sence nad Balkanom in 4. sezona Ubice mog oca.

Zaradi sprejetega odloka o začasni prepovedi prodaje blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji so naše poslovalnice trenutno zaprte.

Če ste malo podjetje in želite vrniti dodatno opremo (cisco sprejemniki, conax kartice, modemi), nas za več informacij pokličite na številko 070 666 099 ali nam napišete dopis na rd-lp@telemach.si, od kje boste prejeli vsa dodatna navodila. Opremo lahko vrnete kadarkoli, ko bodo poslovalnice spet odprte. Enako velja za prekinitev. Pošljete dopis z vsemi podatki na naslov rd-lp@telemach.si od kje boste prejeli vsa dodatna navodila, opremo vrnete kadarkoli, ko bodo poslovalnice spet odprte.

Za večja podjetja smo na voljo na naslednjih kontaktnih podatkih:

✓ za splošne informacije na telefonski številki 080 820 002,
✓ za tehnično podporo na telefonski številki 059 188 608,
✓ na e-naslovu b2b@telemach.si ali
✓ na telefonski številki osebnega skrbnika.

Tehnični priklopi in servisi se pri strankah, ki to želijo do nadaljnjega izvajajo, hkrati pa se poskuša čim več težav reševati na daljavo oz. prek telefona saj sledimo smernicam in navodilom NIJZ.

Na spodnjih povezavah si lahko ogledate ostala najpogosteje zastavljena vprašanja:

STOPITE V STIK Z NAMI

Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.

KLIC

Za vas smo na voljo 24 ur na dan na brezplačni številki 080 820 002.

PRODAJNA MESTA

Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje prodajno mesto.

E-POŠTA

Pošljite nam sporočilo na naslov b2b@telemach.si