Katere ukrepe za varnost omrežja in uporabnikov izvaja Telemach?
Ali imam na internetno omrežje lahko priključenih več računalnikov ali drugih naprav?
Kako vzpostavim brezžično povezavo na računalniku z operacijskim sistemom Windows XP?
Kaj naj storim v primeru nedelovanja internetne povezave?
Kaj je naslov IP?
Kako preverim svoj zunanji naslov IP?
Kakšen naslov IP pridobim ob sklenitvi naročniškega razmerja?
Ali lahko pridobim statični naslov IP in kako zaprosim zanj?
Kaj je DNS in kakšna je njegova funkcija?
Kaj je Wi-Fi?
Kako se povežem z omrežjem Wi-Fi?
Kje na modemu najdem geslo za povezavo Wi-Fi?
Kako veliko je območje brezžičnega omrežja Wi-Fi, v katerem internet nemoteno deluje?
Ali ponujate brezžični usmerjevalnik oz. povezavo Wi-Fi?
Ali ponujate protivirusno zaščito oz. varnostni paket?
Kakšen je postopek za spremembo internetne hitrosti paketa?
Ali televizijski signal vpliva na internetno hitrost na kabelskem omrežju?
Kateri so spletni pregledovalniki elektronske pošte?
Kje lahko preverim lokacije omrežja UNIFI?
Koliko naprav imam lahko registriranih v omrežju UNIFI?
Ali se moram na vsaki novi lokaciji UNIFI ponovno prijaviti?
Sem vaš naročnik fiksnih in mobilnih storitev. Kako se lahko registriram, povežem v omrežje UNIFI?
Kaj se zgodi s povezavo UNIFI, če se prekine signal na naši lokaciji - izpad omrežja?
Ali za delovanje interneta potrebujem modem in kje ga lahko kupim?
Ali lahko na modem priklopim svoj WIFI usmerjevalnik (router)?
Kaj potrebujem za vzpostavitev internetne povezave?
Kako vzpostavim brezžično povezavo na računalniku z operacijskim sistemom Windows 7?
Kako vzpostavim brezžično povezavo na računalniku z operacijskim sistemom Windows 8?
Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.
Na voljo smo vam 24 ur na dan na številki 070 700 700,
iz tujine pa nas pokličite na številko +386 70 700 710.
Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje prodajno mesto.
Pošljite nam vaše vprašanje preko kontaktnega obrazca.