Kaj je UNIFI?
Kje lahko preverim lokacije omrežja UNIFI?
Koliko naprav imam lahko registriranih v omrežju UNIFI?
Ali se moram na vsaki novi lokaciji UNIFI ponovno prijaviti?
Ali se hitrost mojega interneta zmanjša, če se drugi uporabniki povežejo na točko UNIFI, ki jo oddaja moj modem?
Kaj moram narediti, če ne želim uporabljati omrežja UNIFI na svojem modemu?
Ali se bo signal UNIFI izgubil, če tovarniško ponastavim modem?
Sem vaš naročnik fiksnih in mobilnih storitev. Kako se lahko registriram, povežem v omrežje UNIFI?
Kaj se zgodi s povezavo UNIFI, če se prekine signal na naši lokaciji - izpad omrežja?
Kaj je UNIFI Travel?
Kdo lahko uporablja storitev UNIFI Travel?
Koliko podatkov lahko v omrežju UNIFI Travel prenesem mesečno?
Kako poiščem lokacijo najbližje točke UNIFI Travel?
Uporaba storitve UNIFI Travel (iOS)
Uporaba storitve UNIFI Travel (Android)
Ali lahko storitev UNIFI Travel uporabljam na prenosnem računalniku?
Ne morem se prijaviti v storitev UNIFI Travel. Kaj naj storim?
Kaj potrebujem za povezovanje v omrežje UNIFI Travel?
Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.
Na voljo smo vam 24 ur na dan na številki 070 700 700,
iz tujine pa nas pokličite na številko +386 70 700 710.
Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje prodajno mesto.
Pošljite nam vaše vprašanje preko kontaktnega obrazca.