Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

Zavarovanje zaslona Zavarovanje zaslona Zavarovanje zaslona Zavarovanje zaslona
Pomoč / Mobilna

Zavarovanje zaslona

Če še nikoli v življenju niste razbili zaslona na svojem telefonu, imate veliko srečo. Gre namreč za najpogostejšo poškodbo, ki se lahko pripeti vaši novi mobilni napravi. Brez ustreznega zavarovanja se večina ljudi ne odloči menjati zaslona, saj to vedno ni cenovno najugodnejša rešitev.

 

Pa vendar veste, kaj se lahko pripeti ob razbitem zaslonu?

  • razpoka na telefonu se lahko razširi
  • počen zaslon je nagnjen k nadaljnjim poškodbam
  • poškodovan zaslon lahko škoduje zdravju
  • potencialna prodaja ali menjava mobilne naprave bo otežena

 

Preprosto, po enotni ceni

Izberite zavarovanje za zaslon vaše nove mobilne naprave in bodite brez skrbi. Izberite zavarovanje za samo 2,99 €/mesec za vse mobilne aparate in tablice.

 

Kako do zavarovanja?


Tako na spletu kot v prodajalnah in pooblaščenih servisih Telemach boste imeli ob nakupu novega aparata možnost izbire dodatnega zavarovanja naprave in zavarovanje zaslona naprave. Glede na lastne potrebe izberite zavarovanje, ki vam bolj ustreza.

Zavarovanje zaslona naprave lahko sklenete vsi obstoječi in novi Telemach naročniki ob vezavi za 24 mesecev z nakupom nove naprave. Naknadna sklenitev ni mogoča. Zavarovanje je sestavljeno iz osnovne premije, ki jo plačujete mesečno.

Splošne pogoje za zavarovanje naprav si lahko ogledate na povezavi.
Več informacij
  1. Zaslone katerih naprav lahko zavarujem?

    Zavarujete lahko zaslone mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov.

  2. Kaj vključuje zavarovanje?
    • mehanske poškodbe zaslona naprave, vključno z lomom ali razpokami,
    • poškodbe povzročene na zaslonu zaradi nenamernega politja v ali na napravo;

    Zavarovalnica in Partner nista odgovorna zavarovancu za škodo ali poškodbe drugih delov naprave (ohišje, matična plošča, baterija, kontakti, sprednja in zadnja kamera, mikrofon, USB/SIM kartica, vhod za slušalke ali kateri koli drug del naprave). Takšna škoda ali poškodbe niso predmet zavarovanja po teh pogojih.

  3. Kako pristopim k zavarovanju?

    K zavarovanju se pristopi s podpisom pristopnice na prodajnem mestu Telemach ob sklenitvi aneksa za 24 mesecev z nakupom nove naprave (mobilnega telefona in tabličnega računalnika).

  4. Kdaj zavarovalno kritje preneha?

    Zavarovalno kritje za vsako napravo lahko traja največ 60 mesecev od dneva sklenitve, samodejno pa ugasne v primeru popolne škode na predmetu zavarovanja, v primeru prekinitve naročniškega razmerja, v primeru stvarne napake, v primeru zamrznitve naročniškega razmerja (ali neplačila), menjave aparata, odplačila aneksa, kraje naprave in/ali na željo zavarovanca.

  5. Kaj se zgodi, če zaradi stvarne napake vrnem napravo?

    Če zavarovalec skladno z zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, prekine zavarovanje zaradi vračila zavarovane naprave kot posledice stvarne napake in skladno z zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, zavarovanje preneha 24. uro dne, ko je bila stvarna napaka potrjena – v tem primeru se prekine tudi zavarovanje. Zavarovanec ima pravico do popolnega vračila premije v denarni obliki, ki jo izplača zavarovalec.

  6. Kdaj prične veljati zavarovalno kritje?

    Zavarovalno kritje se za vsako posamezno zavarovano napravo zagotovi z naslednjim dnem od dneva sklenitve Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti. Zavarovanec lahko sklene zavarovanje za napravo neposredno ob nakupu naprave in sklenitvi Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti, kasnejša oz. naknadna sklenitev zavarovanja pa ni mogoča.

  7. Katere so glavne prednosti zavarovanja?

    Za samo 2,99 € na mesec lahko zavarujete najpogosteje poškodovan del mobilne naprave. Sklenitev zavarovanja je preprosta in ugodna po enotni mesečni ceni za vse mobilne naprave.

  8. Kam se obrnem v primeru dodatnih vprašanj?

    Z dodatnimi vprašanji se obrnite na klicni center Telemach na brezplačno telefonsko številko 070 700 700 ali se oglasite v vam najbližjem prodajnem mestu Telemach.