Mjesečno trošak: 120,00 €/M

Odmah plaćaš uređaj: 300,00 €/M

Če menite, da bi vam odgovarjal katerikoli drugi paket mobilnih storitev, lahko v aplikaciji opravite menjavo.

V razdelku Več informacij si lahko preberete najpogostejša vprašanja in odgovore v zvezi z menjavo paketa prek naročniškega portala in mobilne aplikacije Telemach.

Več informacij
  1. Ali je preko naročniškega portala Telemach možno spremeniti naročniški paket?

    Da. Trenutno je preko portala Telemach možno spremeniti naročniški paket za mobilne storitve. 

    Na osnovnem meniju naročniškega portala Telemach najprej kliknemo na naročniško številko, za katero želimo urediti spremembo paketa. Ob kliku na številko, se nam odprejo vse lastnosti sklenjenega naročniškega razmerja, v prvem sklopu podatkov o številki pa se nahaja tudi z modro obarvan napis »Spremeni paket«. 

    S klikom na »Spremeni paket« se nam zopet odpre novo okno, kjer lahko izbiramo med vsemi tremi paketi družine VEČ. Naša številka bo vedno privzeto prikazana v paketu, v sklopu katerega se trenutno nahaja. Če želimo paket spremeniti, moramo najprej našo številko odstraniti iz trenutnega paketa; to pa storimo tako, da jo izbrišemo s klikom na sivi križec, ki se na desni strani pojavi ob številki. 
    Zdaj lahko našo številko dodamo kateremu koli paketu iz družine VEČ. S klikom na »Dodaj številko« pri želenem naročniškem paketu se nam pojavi možnost, da številko dodamo v katerikoli paket VEČ. Številko, za katero želimo spremeniti paket, preprosto obkljukamo ter pritisnemo na gumb »DODAJ«.

    Ko je številka, za katero smo želeli spremembo pravilno izpisana pri paketu, katerega želimo, je potrebno postopek samo še zaključiti s klikom na gumb »Spremeni paket«. Cena prehoda iz višjega na nižji paket znaša 4,99 EUR, za uspešno spremembo paketa, pa se je potrebno tudi strinjati s pogoji uporabe.