SPLOŠNO

✓ Sklenitev novega mobilnega in/ali fiksnega naročniškega razmerja s prenosom telefonske številke ali brez.
✓ Spremembo mobilnega in/ali fiksnega naročniškega paketa.
✓ Nakup mobilnih naprav (mobilni telefon, tablica) in drugih naprav (ura, skiro, kamera, …).
✓ Menjavo kartice SIM.
✓ Vklop eRačuna. Več tukaj.

✓ Zakup dodatnih paketov za mobilne uporabnike. Več tukaj.
✓ Zakup dodatnih paketov ter dodatnih vsebin iz video kluba za fiksne uporabnike.
✓ Pridobim PIN in PUK kodo.
✓ Preverim stanje zakupljenih vsebin paketa in morebitno dodatno porabo ter zgodovino opravljenih storitev.
✓ Preverim vsebino izdanega računa in odprte/zaprte postavke.
✓ Uredim vklop E-računa. Več tukaj.
✓ Povežem naprave s storitvijo EON.
✓ Uredim različne zapore storitev. Več tukaj.

Za nemoteno in pravočasno poravnavo obveznosti vam svetujemo vklop eRačuna, ki ga boste prejeli na vaš elektronski naslov ali v vašo spletno banko in ga lahko na ta način pravočasno poravnate.

V koliko nimate dostopa do spletne banke, vam svetujemo, da sproti preverjate kje v Sloveniji lahko poravnate plačilo računa (npr. banke, pošte, bencinski servisi, trgovine …).

Ostale informacije si lahko pridobite prek svetovalca v živo na naši spletni strani. Ali pa pokličete v klicni center na 070700700 oz. nam pišete na elektronski naslov info@telemach.si in tehnicna.pomoc@telemach.si.

Poštne storitve delujejo prilagojeno, vendar nemoteno. Vročanje paketov poteka na prostem, brez kontaktov, kar pomeni, da se lahko do nadaljnjega izvaja urejanje vašega naročniškega razmerja na daljavo.

Prenos naročniškega razmerja in/ali spremembo podatkov lahko na daljavo najhitreje uredite z obrazcem na naši spletni strani. Izpolnjen in podpisan obrazec s prilogami vrnite na e-poštni naslov info@telemach.si in vašo zahtevo bomo obdelali v najkrajšem možnem času.
V primeru dodatnih vprašanj nas pokličite na telefonsko številko 070 700 700 ali nam pišite na info@telemach.si

MOBILNE STORITVE

Menjavo sim kartice lahko najhitreje opravite preko kontaktnega obrazca na naši spletni strani. Lahko pa opravite tudi klic na našo brezplačno telefonsko številko 070700700 in menjavo sim kartice opravite tudi na ta način.

Novo sim kartico vam bomo poslali po pošti. Prevzem nove kartice SIM bo potekal izključno prek dostavne službe DPD, pri čemer je potrebno upoštevati navodila dostavne službe.

OPOMBA: V obeh primerih je nujno potrebno posredovati kontaktno številko za obveščanje, kamor pošljemo SMS, ko se sim kartica aktivira. SIM kartico boste prejeli po pošti in si jo boste morali sami zamenjati. Navodila za menjavo SIM kartice se nahajajo v navodilih za uporabo vašega mobilnega aparata.

✓ Na portalu Moj Telemach, kjer se predhodno registriramo, če se na portal vpisujete prvič.
✓ Izjemoma vam lahko pošljemo PIN / PUK po elektronski pošti, v kolikor nam posredujete lastnoročno podpisan skenirani pisni dopis z navedenimi vsemi podatki naročnika (ime in priimek, mobilna številka, davčna številka, naslov), ter kopijo osebnega dokumenta na naslov info@telemach.si.

FIKSNE STORITVE

Odprli smo razširjeno programsko shemo, Pink, Balkan in Box paket, Cinestar TV Premiere, VOYO in Video klub, kjer najdete ogromno filmov, serij in drugih vsebin. V promocijo ni vključen paket HBO Premium, Zadruga, Sence nad Balkanom in 4. sezona Ubice mog oca.

Zaradi sprejetega odloka o začasni prepovedi prodaje blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji so naše poslovalnice trenutno zaprte. V primeru, da želite vrniti dodatno opremo (cisco sprejemniki, conax kartice, modemi) nas za več informacij pokličite na številko 070 666 099 ali nam napišete dopis na rd-lp@telemach.si, od kje boste prejeli vsa dodatna navodila. Opremo lahko vrnete kadarkoli, ko bodo poslovalnice spet odprte.
Enako velja za prekinitev. Pošljete dopis z vsemi podatki na naslov rd-lp@telemach.si od kje boste prejeli vsa dodatna navodila, opremo vrnete kadarkoli, ko bodo poslovalnice spet odprte.

Trenutno lahko prihaja do motenj oz. kratkotrajnih prekinitev govornih storitev zaradi prezasedenosti celotnega telekomunikacijskega omrežja pri vseh operaterjih.

Tehnični priklopi in servisi se pri strankah, ki to želijo do nadaljnjega izvajajo, hkrati pa se poskuša čim več težav reševati na daljavo oz. prek telefona saj sledimo smernicam in navodilom NIJZ.

Na spodnjih povezavah si lahko ogledate ostala najpogosteje zastavljena vprašanja: