Kaj zavarovanje vključuje?

  • Zavarovanje posamezne naprave (za pametni telefon ali tablico do vrednosti 1500,00 EUR)
  • Zavarovanje naključne škode na napravi (za pametni telefon ali tablico do vrednosti 1500,00 EUR)
  • Zavarovanje zaradi vlomske tatvine in ropa, katerih posledica je odtujitev naprave
  • Zavarovanje zaradi udarca strele
  • Zavarovanje zaradi nenamernega stika z vodo ali vlago
  • Pokritost po vsem svetu
  • 24-urno pomoč asistenčnega centra zavarovalnice za pomoč uporabnikom v primeru škode na številki 0806070 (iz tujine: + 431525036786)

    Zavarovanje zagotavlja zavarovalnica Allianz. V času veljavnosti storitve bo zavarovalnica v skladu s splošnimi pogoji za zavarovanje mobilnih in večpredstavnostnih naprav, kjer so navedene vse zavarovalne nevarnosti, krila strošek nadomestitve vrednosti zavarovane mobilne naprave oziroma njenega popravila.

Kako do zavarovanja?


Polno zavarovanje svoje naprave lahko sklenete vsi obstoječi in novi naročniki Telemacha ob vezavi za 24 mesecev z nakupom nove subvencionirane naprave. Zavarovanje lahko sklenete ob nakupu nove naprave. Zavarovanje traja največ 24 mesecev in je sestavljeno iz osnovne premije, ki jo plačujete mesečno, in soudeležbe pri morebitni škodi, ki jo plačate pred prevzemom popravljene ali nove naprave.


Splošne pogoje za zavarovanje naprav si lahko ogledate tukaj.

Najpogostejša vprašanja


Odgovore na najpogostejša vprašanja najdete tukaj.