• Zasebni
  • Poslovni
  • O nas
  • Novosti
  • Total TV
  • TV vodič
  • Spremembe pogojev
  • Oprema na obroke
  • Prodajna mesta
  • Kontakt 070 700 700
addon
  • Mobilna
  • EON paketi
  • EON TV
  • GIGA omrežje
  • Aplikacije
  • Pomoč
  • Moj Telemach
    • Naslovna

    • Mobilna

      • Mobilna
      • Telefoni in naprave
      • Družinski popusti
      • Paketi VEČ
      • VEČ IMAM
      • eSIM
      • Dodatni paketi
      • Predplačniški paketi
      • Staro za novo
      • Tujina
      • Povezana ponudba
    • EON paketi

      • Eon Paketi
      • Wifi Mesh
      • Paketi izven omrežja
      • Ponudba za obstoječe uporabnike
    • EON TV

      • TV paketi
      • EON
      • Programska shema
      • Video Klub
      • Naprave
      • EON personalizacija
      • EON kids
    • GIGA omrežje

      • GIGA omrežje
      • Informacije o dostopu do interneta
    • Aplikacije

      • Moj telemach
      • EON Connect
      • UNIFI
      • UNIFI Travel
      • UNIFON
      • Hopster
    • Pomoč

      • Naslovna
      • Storitve
      • Računi in plačila
      • eRačun
      • Novosti in obvestila
      • Dokumenti in ceniki
      • E novice
      • Kontakt
      • Virtualna poslovnica
    • O nas

      • O nas
      • Vodstvo
      • Družbena odgovornost
      • Za medije
      • Za operaterje
      • Mobilno omrežje
      • Zaposlitev
      • Kontakt
    • Novosti

    • EON

    • Total TV

    • Oprema za obroke

    • TV vodič

    • Spremembe pogojev

    • Naslovna

    • Mobilna

      • Paketi več
      • Telefoni in naprave
      • Mobilni internet
      • Tujina
    • Paketi

      • Biznis Paketi
      • Wi-Fi bar in čakalnica
      • Biz Net Paketi
    • Internet

      • Biz Net Paketi
      • Giga omrežje
    • Telefonija

      • O telefoniji
      • IP centrex
      • SIP trunj
      • Alcatel telefoni
    • Televizija

      • EON
      • TV paketi
      • Hotelske rešitve
      • Naprave
    • Telemach Cloud

      • Telemach data center
      • Domene
      • Spletno gostovanje
      • Cloud Hosting
      • Virtualni data center
      • Namenski strežniki
    • Poslovne rešitve

      • Metron
      • Mobilna blagajna
      • Microsoft 365
      • SMS kurir
      • MDM - Mobile Device Management

REGISTRACIJA ZA UPORABO STORITEV MED GOSTOVANJEM V EU/EEA PO DOMAČIH CENAH (RLAH) ZA NOVE UPORABNIKE

Nove uporabnike predplačniških mobilnih storitev Telemach obveščamo, da bo od 1. 10. 2020 dalje za uporabo mobilnih storitev med gostovanjem v EU/EEA pod enakimi pogoji in v enakem obsegu kot v Sloveniji (načelo RLAH) potrebna registracija, s katero uporabnik izkaže trajne vezi s Slovenijo. Za obstoječe uporabnike predplačniških storitev, ki bodo svojo mobilno številko aktivirali pred 1. 10. 2020, izkazovanje trajnih vezi z registracijo ne bo potrebno in bodo lahko storitve v EU/EEA uporabljali kot registrirani uporabniki, skladno z RLAH.

Telemach v skladu s Politiko poštene uporabe (PPU) storitev v EU gostovanju družbe Telemach d.o.o. zagotavlja uporabo mobilnih elektronskih komunikacijskih storitev med gostovanjem v EU/EEA pod pogoji in cenami, ki za storitve veljajo v Republiki Sloveniji (načelo Roam Like At Home - »RLAH«) upravičenim uporabnikom, ki (A) imajo v Republiki Sloveniji običajno prebivališče ali imajo z Republiko Slovenijo trajne vezi, medtem ko zgolj občasno potujejo v druge države EU, (B) pri čemer storitve v gostovanju v EU uporabljajo v razumnem obsegu. 

Registrirani uporabniki:

Novi uporabniki predplačniških mobilnih storitev Telemach, ki bodo svojo mobilno številko aktivirali od 1. 10. 2020 dalje, bodo upravičenost do RLAH lahko izkazali z registracijo, ki jo opravijo tako, da oddajo izpolnjen obrazec na spletni strani  
REGISTRACIJA OBRAZEC ZA REGISTRACIJO
ali pa izpolnjen obrazec za registracijo pošljejo po elektronski pošti na naslov [email protected] ali z navadno pošto na naslov Telemach d.o.o., Brnčičeva 49A, 1231 Ljubljana – Črnuče. Registrirani uporabniki bodo lahko med gostovanjem v EU/EEA storitve uporabljali po načelu »RLAH«.

Primer uporabe storitev za registrirane uporabnike:

Uporabnik sprejme klic v državah območja EU-tarife

Sprejeti klici je brezplačen.

Uporabnik opravi odhodni klic med gostovanjem v državah območja EU-tarife

  • Če ima uporabnik na voljo zakupljene enote iz predplačniškega paketa (npr. REVOLUCIJA), se pri odhodnem klicu odštevajo te enote.
  • Če uporabnik nima na voljo zakupljenih enot iz predplačniškega paketa, se mu klic obračuna po trenutno veljavnem ceniku.

Uporabnik pošlje sporočilo SMS med gostovanjem v državah območja EU-tarife

  • Če ima uporabnik na voljo zakupljene enote iz predplačniškega paketa, se pri poslanem sporočilu SMS odšteje ena enota.
  • Če uporabnik nima na voljo enot iz paketa, se mu poslano sporočilo SMS obračuna po trenutno veljavnem ceniku.

Uporabnik porablja prenos podatkov med gostovanjem v državah območja EU-tarife

  • Če ima uporabnik zakupljene enote iz predplačniškega paketa, se pri uporabi prenosa podatkov vsak porabljen MB prenosa podatkov odšteje od enot iz zakupa do morebitnih količinskih omejitev za prenos podatkov v EU/EEA gostovanju za pakete z odprtim prenosom podatkov. Količinske omejitve so za posamezen paket storitev navedene v ceniku. Po doseženi količinski omejitvi prenosa podatkov med gostovanjem v EU/EEA, se pri nadaljnji uporabi prenosa podatkov še naprej odštevajo zakupljene enote iz paketa (kolikor jih je še na voljo v tistem trenutku), hkrati pa se v skladu s PPU za prenos podatkov začne zaračunavati maloprodajni pribitek po ceniku storitev v gostovanju v EU. Ko uporabnik porabi vse zakupljene količine prenosa podatkov iz paketa, se prenos podatkov začne zaračunavati po domači maloprodajni ceni, ki velja za porabo storitev izven zakupljenih količin v paketu.
  • Če uporabnik nima zakupljenega paketa, se mu prenos podatkov zaračunava po veljavnem ceniku.

Neregistrirani uporabniki:

Vsem uporabnikom, ki bodo svojo predplačniško številko aktivirali od 1.10.2020 dalje in ne bodo opravili registracije, bodo pri uporabi mobilnih storitev med gostovanjem v državah območja EU/EEA zaračunani pribitki na vse opravljene storitve. Neregistriranim uporabnikom, ki imajo zakupljene enote za klice, sporočila in prenos podatkov, se bodo enote odštevale od zakupljenih enot, hkrati pa se bodo do porabe dobroimetja zaračunavali pribitki na vse opravljene storitve. Po porabi dobroimetja opravljanje storitev kjub morebitnim zakupljenim enotam ne bo mogoče.

Primer uporabe storitev za neregistrirane uporabnike:

Uporabnik sprejme klic v državah območja EU-tarife

  • Obračuna se pribitek po ceniku.

Uporabnik opravi odhodni klic med gostovanjem v državah območja EU-tarife

  • Če ima uporabnik na voljo zakupljene enote iz predplačniškega paketa, se pri odhodnem klicu odštevajo te enote, hkrati pa se obračuna pribitek po ceniku.
  • Če uporabnik nima na voljo zakupljene enote iz predplačniškega  paketa, se mu storitve obračunavajo po ceniku, hkrati se obračuna tudi pribitek po ceniku.

Uporabnik pošlje sporočilo SMS med gostovanjem v državah območja EU-tarife

  • Če ima uporabnik na voljo zakupljene enote iz predplačniškega paketa, se pri poslanem sporočilu SMS odštevajo te enote, hkrati pa se obračuna pribitek po ceniku.
  • Če uporabnik nima na voljo zakupljene enote iz predplačniškega paketa, se mu storitve obračunavajo po ceniku in obračuna se tudi pribitek po ceniku.

Uporabnik porablja prenos podatkov med gostovanjem v državah območja EU-tarife

  • Če ima uporabnik na voljo zakupljene enote iz predplačniškega paketa, se vsak porabljen MB prenosa podatkov odšteje od teh enot, hkrati pa se obračuna tudi pribitek po ceniku.
  • Če uporabnik nima na voljo enot iz paketa, se vsak porabljen MB zaračuna po veljavnem ceniku.

Dodatne informacije so Telemachovim predplačnikom na voljo na spletni strani www.telemach.si, prodajnih mestih Telemach in na številki 070 700 700.

STOPITE V STIK Z NAMI

Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.

KLIC

Na voljo smo vam 24 ur na dan na številki 070 700 700,

iz tujine pa nas pokličite na številko +386 70 700 710.

PRODAJNA MESTA

Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje
prodajno mesto.

PIŠITE NAM

Pošljite nam vaše vprašanje preko kontaktnega obrazca.

  • EON paketi

    • EON paketi
    • Paketi izven omrežja
  • EON

    • EON TV
    • EON TV paketi
    • Programska shema
    • Video klub
    • Naprave
  • GIGA omrežje

    • GIGA omrežje
    • Moj Telemach
    • EON Connect
    • UNIFI
    • UNIFI Travel
    • UNIFON
    • Mobilno omrežje
  • Mobilna

    • Paketi VEČ
    • Telefoni in naprave
    • eSIM
    • Dodatni paketi
    • Predplačniški paketi
    • Staro za novo
    • Tujina
  • Pomoč

    • Storitve
    • Računi in plačila
    • eRačun
    • Novosti in obvestila
    • Najpogostejši administrativni stroški
    • Dokumenti in ceniki
    • Kontakt
  • Moj telemach

    • Stanje računa
    • Naroči dodatne storitve
    • Pretekli računi
    • Aktiviraj e-račun
    • Aktiviraj Unifi
  • Pogoji uporabe
  • Piškotki
  • Pogoji varovanja osebnih podatkov
  • Logotip podjetja

Povežite se z nami

SBB

©2017-2021 Telemach | Evropska telefonska številka za klic v sili: 112. | Evropska telefonska številka za prijavo pogrešanih otrok: 116000
Interventna številka policije za klice v sili (klici v sili se snemajo): 113.

Member of

©2017-2021 Telemach | Evropska telefonska številka za klic v sili: 112. | Evropska telefonska številka za prijavo pogrešanih otrok: 116000 | Interventna številka policije za klice v sili (klici v sili se snemajo): 113.

Številka pod logotipom programa predstavlja mesto programa.

Start paket

Številka pod logotipom programa predstavlja mesto programa.

Start paket

Številka pod logotipom programa predstavlja mesto programa.

Start paket

GIGA gradovi

Beograd

Novi Sad

Subotica

Gornji Milanovac

Pančevo

Loading...