Telemach že drugič prejel certifikat za najboljše mobilno in fiksno omrežje

Potem ko je družba Telemach v začetku leta prejela certifikat za najboljše mobilno in fiksno omrežje po uporabniški izkušnji, ji ga je mednarodno podjetje Umlaut, ki opravlja neodvisne raziskave, podelilo še drugič zapored. Pametna vizija in več kot 100 milijonov naložb v razvoj fiksnega širokopasovnega in mobilnega omrežja dokazujeta, da Telemach uporabnikom v Sloveniji potrjeno ponuja najboljšo uporabniško izkušnjo tako na področju mobilnih kot fiksnih storitev.

Ljubljana, 2. september 2020 – Minuli meseci so potrdili, kako zelo pomembne so telekomunikacije. Zaradi spremenjenih uporabniških izkušenj in digitalizacije družbe so potrebna vedno bolj zmogljiva omrežja, hkrati pa se je med epidemijo še toliko bolj pokazalo, kako močno so telekomunikacije vpete v vse segmente, med drugim so vitalnega pomena za delovanje institucij. Odzivnost in stabilnost omrežja sta torej ključnega pomena, saj omogočata nemoteno delovanje marsikatere storitve.

Podjetje Umlaut, ki je že lani raziskovalo področje telekomunikacij v Sloveniji, je meritve opravljalo tudi v preteklih šestih mesecih. Tudi tokrat se je izkazalo, da ima najboljše fiksno širokopasovno in mobilno omrežje po uporabniški izkušnji podjetje Telemach - največji ponudnik plačljivih video vsebin na trgu, drugi največji ponudnik dostopa do širokopasovnega interneta ter najhitreje rastoči ponudnik mobilnih storitev.  

»Drugi zaporedni certifikat je res laskavo priznanje, dokaz, da podjetje ne spi na lovorikah, ampak nenehno stremi na napredku in izboljšavam, saj lahko le na ta način izkušnja naših uporabnikov še naprej ostaja najboljša. Certifikat je rezultat nenehnih vlaganj v omrežje, da je to stabilnejše, vedno bolj kakovostno ter omogoča uporabo naprednih tehnologij,« je ob »virtualnem« prejemu nagrade iz rok Hakana Ekmena, predsednika uprave družbe Umlaut, dejal Adrian Ježina, predsednik poslovodstva Telemacha.

Telemach bo uporabnikom omogočal hitrosti do 10 Gbps

Telemachovo GIGA omrežje bo uporabnikom z nadgradnjo na tehnologijo DOCSIS 3.1 kmalu omogočalo dostop do širokopasovnega interneta s hitrostmi kar do 10 Gbps. Visoke hitrosti so prikazali tudi na današnji novinarski konferenci. Z nadgradnjo s trenutne tehnologije DOCSIS 3.0 na tehnologijo DOCSIS 3.1 bodo tako omogočali še višje hitrosti in s tem še naprej sledili trendom sodobne digitalne družbe. V tem trenutku je za prehod na novo tehnologijo pripravljenega že 80 odstotkov omrežja.

Se pa pri Telemachu poleg nadgradnje hibridnega optično-koaksialnega omrežja osredotočajo tudi na nadgradnjo optičnega omrežja. Tehnologijo GPON nadgrajujejo v XGSPON, ki omogoča simetrične hitrosti prenosa podatkov do 10 Gbps. »Obe tehnologiji, tako DOCSIS 3.1 kot XGSPON, bosta hitri, zanesljivi in pripravljeni na aplikacije prihodnosti, ob tem pa tudi energetsko učinkovitejši od trenutnih,« ob tem poudarja Adrian Ježina.

Jesen pa prinaša tudi občutno višje hitrosti v paketih EON. Po nedavni nadgradnji platforme EON bodo v septembru nadgradili tudi internetne hitrosti tako od kot do uporabnika. Te bodo po novem znašale do 600/60 Mbps ter uporabnikom omogočale še hitrejše in najnaprednejše storitve.

Paketi več praznujejo 5 let

Telemachovi najbolj prodajani mobilni paketi družine VEČ septembra praznujejo 5 let obstoja na trgu, v tem času pa so bili deležni nenehnih nadgradenj in povečanja količine prenosa podatkov. Zadnje je bilo izvedeno 1. septembra, ko so v paketu ŠE VEČ z dosedanjih 50 GB povečali količine na 60 GB prenosa podatkov v Sloveniji ter z 8 GB na 10 GB prenosa podatkov v EU/EEA.

»Z zadovoljstvom lahko povem, da so naši paketi VEČ še naprej najbolj prodajani mobilni paketi. Nadgradnje tako za obstoječe kot nove uporabnike bomo nadaljevali tudi v prihodnje, saj se zavedamo, da je treba slediti trendom in uporabniškim navadam, da bi ohranjali zaupanje naročnikov,« je dodal Adrian Ježina.

Ne čudi torej, da ima Telemach danes že več kot 550.000 zadovoljnih uporabnikov in se z 28,2-odstotnim tržnim deležem uvršča na 2. mesto med ponudniki internetnih širokopasovnih storitev, z 22,7-odstotnim pa na 3. mesto med ponudniki mobilnih storitev.

Pogosta vprašanja

Paketi

Ali lahko v sklopu izbranega paketa trojček povečam samo internetno hitrost?

Internetna hitrost je omejena glede na izbrani naročniški paket. Za spremembo internetne hitrosti je potrebna sprememba obstoječega naročniškega paketa v enega izmed višjih paketov.

Ne uporabljam stacionarne telefonije. Ali lahko v paketni ponudbi trojček uporabljam mobilno telefonijo namesto stacionarne?

V okviru paketne ponudbe so storitve med seboj neločljivo povezane, pri čemer določene storitve ni mogoče nadomestiti z neko drugo storitvijo.

Ali lahko zakupim dodatno programsko shemo?

Zakup višje programske sheme in dodatni programskih paketov je možen. Mesečna naročnina se zaračuna po veljavnem ceniku. Naročilo lahko oddate na portalu Moj Telemach, brezplačni telefonski številki...

V ponudbi imate različno paketno ponudbo trojčkov. Kakšna je razlika med paketi?

Ponudba digitalnih trojčkov se razlikuje glede na tehnologijo, preko katere lahko na vašem naslovu omogočimo priklop. Naše storitve temeljijo na hibridnem optično-koaksialnem omrežju.Storitve...

Ali lahko spremenim paket v višji ali manjši paket trojček?

Sprememba paketa ni možna le v primeru, da imate sklenjeno naročniško razmerje v okviru akcijske ponudbe v obdobju upravičenosti do popusta pri mesečni naročnini. Pri spremembi paketa lahko stroški...

Koliko znaša posamezen del mesečne naročnine za televizijo, internet in telefonijo v okviru paketov trojček?

Digitalni trojček je paketna ponudba, kjer so storitve neločljivo povezane, zaradi česar razčlembe cene posameznih storitev v sklopu paketa trojček, ni možno opredeliti.

Koliko telefonskih številk lahko uporabljam?

V uporabi imate lahko največ tri telefonske številke. Za uporabo tretje telefonske številke morate priklopiti dodaten modem. Dodatna številka se obračunava po veljavnem ceniku.

Želim skleniti naročniško razmerje za digitalni trojček, vendar stacionarne telefonije ne uporabljam. Ali je priklop telefonskega aparata pogoj za delovanje storitev?

V sklopu paketa trojček, vam zagotovimo priključek za stacionarno telefonijo, uporaba stacionarnega telefonskega aparata pa ni nujna za delovanje storitev.

Net

Kakšen je postopek za spremembo hitrosti internetnega paketa?

Spremembo paketa lahko uredite preko spletnega naročila (Naroči zdaj), spletnega klepeta, elektronske pošte info@telemach.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 88.

Ali lahko dobim dodatni poštni predal?

Že pri prvem priklopu vam je dodeljen poštni predal z naslovom, kot na primer ime.priimek@telemach.net. Podatke zanj vam izroči tehnik, ko vam pride uredit priključek za internet.Vsak naročnik...

Ali modem lahko kupim tudi drugje in kakšen modem potrebujem?

Ne. Vso potrebno opremo zagotovi Telemach.

Kaj je IP?

IP pomeni internet protokol; IP številka je unikatna številka, s katero se vsak računalnik izkazuje v internet mreži. Računalnik jo mora nujno imeti za dostop do interneta. Ob prijavi jo...

Kakšna je hitrost in ali je to sigurno hitrost, ki jo dosežem?

Hitrost je odvisna od paketa, ki ste ga izbrali. Hitrost prenosa podatkov iz interneta je odvisna od veliko dejavnikov. Predvsem pa od pasovne širine, preko katerih so vključene naprave (internet...

Ali je priključek na kabelsko televizijo (KTV) pogoj za kabelski internet?

Da. Iz tehničnih razlogov vam ne moremo nuditi samo internetnega priključka. Internet ponujamo na aktivnem priključku digitalne televizije in preko Telekomovega ADSL in optičnega omrežja v sklopu...

Kje je možen kabelski internet?

Dostop do interneta preko Telemachovega kabelskega omrežja je možen znotraj območja, ki ga pokriva Telemach in sicer v objektih, ki imajo prenovljeno kabelsko napeljavo.

Kdo lahko postane uporabnik kabelskega interneta?

Uporabniki kabelskega interneta lahko postanejo vsi naročniki na Telemachovo televizijo.

Kaj je kabelski internet?

Kabelski internet je storitev, ki vam omogoča, da do interneta dostopate preko kabelske infrastrukture, ki se uporablja zlasti za prenos televizijskih programov.

TV

Kaj je Video klub?

Video klub je storitev videa na zahtevo s filmskimi uspešnicami, najnovejšimi filmi iz kinematografov, serijami in glasbo.Nobenega čakanja na pravo uro. Nobene poti v videoteko. Nobenega klica....

Kaj potrebujem za spremljanje programov v HD resoluciji?

Za spremljanje programov v visoki ločljivosti, potrebujete ustrezen digitalni sprejemnik, kateri omogoča HDMI povezavo z vašim televizijskim sprejemnikom. Če imate v uporabi televizijski sprejemnik...

Kaj so časovne funkcije?

Časovne funkcije so: Premor ( ob gledanju v živo lahko sliko zaustavite ), Na Začetek ( če ste zamudili začetek predvajane vsebine, jo lahko prevrtite na začetek predvajanja ), Zamujeno 72h (...

Ali potrebujemo za gledanje digitalne televizije dodatno zunanjo enoto in ločen daljinski upravljalec?

Ne. V kolikor je vaša televizija novejša, podpira DVB-C in ima režo za Conax modul lahko gledate digitalne programe z enim daljinskim upravljalnikom.

Ali je možna menjava digitalnih sprejemnikov?

Menjava digitalnih sprejemnikov je možna. Menjava digitalnih sprejemnikov se zaračuna v enkratnem znesku in po veljavnem ceniku.

Ali lahko gledam digitalne programe na napravah kot so pametni telefon, tablica in računalnik?

Da. Digitalne programe lahko spremljate preko aplikacije D3 GO na podprtih napravah.

Ali lahko sestavim svojo lastno programsko shemo?

Programski paketi so kreirani glede na povpraševanje naročnikov. Vaše zadovoljstvo nam je zelo pomembno, zato se trudimo ustvariti programsko shemo, katera bi zadovoljila čim več različnih okusov....

Ali se kabelska televizija ukine ob prehodu na digitalno televizijo?

Programe kabelske televizije lahko brezplačno spremljate tudi ob prehodu na izbrani paket digitalne televizije.

Koliko televizorjev imam lahko priklopljenih v sklopu enega naročniškega razmerja?

Televizijske programe lahko spremljate na treh televizijskih sprejemnikih. Za spremljanje digitalnih programov na dodatnih televizijskih sprejemnikih je potreben najem dodatnega digitalnega...

Tel

Ali lahko naredim preusmeritev klicev stacionarnega telefona na mobilno telefonsko številko? Kako se to izvede?

Lahko se naredi. V primeru, da preusmeriš na mobilno telefonsko številko se storitev zaračunava po veljavnem ceniku operaterja, ki ga imaš.

Ali z UNIFON lahko pošiljam sporočila?

Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in...

Kako lahko opravim izhodni klic?

Zaslon lahko uporabite kot obstoječo tipkovnico za klice z mobilnega telefona. Svoje stike lahko kličete na enak način kot pri običajni rabi mobilnega telefona. Na primer: Ko kličete številko v...

Kaj potrebujem za nemoteno delovanje UniFon?

Za delovanje UNIFON morate imeti vključeno:storitev Telemach fiksno digitalno telefonijo,hitro Internetno povezavo Wifi ali mobilno 3G/4G,brezplačno aplikacijo UniFon, ki jo uporabnik namesti iz...

Ali lahko naročimo dodatne minute?

Lahko se naročijo dodatne minute, ki so zaračunane na podlagi dodatnega paketa telefonije.

Ali lahko uporabljam svoje obstoječe stike v mobilnem telefonu?

S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.Stiki so razdeljeni v tri poglede:VSI - vsi dostopni stiki iz imenika na vašem telefonuUNIFON – vsi...

Kaj omogoča UniFon?

Brezplačne klice v omrežju Telemach,Brezplačne klice znotraj skupine UNITED GROUP,Brezplačne klice med uporabniki UniFon,Brezplačno tekstovno komuniciranje med uporabniki UniFon,Deljenje avdio in...

Kdo lahko uporablja UNIFON?

Vsi naročniki Telemach fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestijo na 5 različnih naprav.

POMOČ