Telemachov EON sedaj vsakemu članu družine priporoča najljubše vsebine

Telemach je predstavil novo različico svojega sprejemnika EON, ki zagotavlja izboljšano televizijsko izkušnjo. Uporabnikom namreč na podlagi preteklih ogledov sam priporoča vsebine, ki jih zanimajo, obenem pa prinaša tudi nadgradnjo za najmlajše, poimenovano EON Kids.

Ljubljana, 2. junij 2020 – Od jeseni leta 2018, ko je Telemach prvič predstavil digitalni sprejemnik EON, ga s ciljem izboljševanja uporabniške izkušnje nenehno nadgrajuje. S pomočjo anonimiziranih podatkov o navadah gledalcev, času ogleda ter napravah, na katerih posamezniki spremljajo vsebine, ki so jih predstavili tudi na novinarski konferenci, storitev ves čas razvijajo, posodabljajo in prilagajajo željam oziroma potrebam posameznih uporabnikov. Tokrat so predstavili najnovejšo posodobitev platforme EON, ki predstavlja velik korak k še bolj izpopolnjeni uporabniški izkušnji, h kateri nenehno stremijo.

EON je sedaj še bolj prilagojen uporabnikom

Izboljšana različica platforme EON bo povsem spremenila televizijsko izkušnjo, saj bo uporabnikom sama priporočala vsebine, ki jih zanimajo in jih radi spremljajo. Vsak uporabnik oziroma član družine si bo lahko ustvaril svoj profil (skupaj do pet profilov), EON pa se bo na podlagi ogledanih vsebin učil in spoznaval posameznikove navade ter priporočal vsebine, ki najbolje odražajo njegova zanimanja. Vsebine, ki so bile na sporedu v zadnjem tednu, bo mogoče najti v razdelku »Zamujeno zate«, priporočila v Video klubu v razdelku »Priporočeno zate«, kmalu pa bo na voljo tudi razdelek »Trenutno na sporedu zate«, kjer se bodo nahajale priporočene vsebine, ki se predvajajo v živo.

Po novem je v EON vključen tudi otroški kotiček

Novost platforme je tudi kotiček EON Kids, ki je namenjen najmlajšim. Ti bodo lahko brez skrbi gledali vse, kar želijo, saj se bodo v njem nahajale izključno vsebine, primerne njihovi starosti, za dodatno varnost pa jim bodo lahko starši s PIN kodo onemogočili dostop do drugih profilov. V Video klubu si bodo lahko tako ogledali priljubljene risanke, kot so Pujsa Pepa v katalogu Hopster, Tačke na patrulji v novem katalogu Nick + ter Govoreči Tom in prijatelji na Minimaxu, kmalu pa bo dodan še katalog Disney ter številne druge vsebine. Gledanje televizije pa bo popestril še zabaven daljinski upravljalnik, ki bo oblikovan posebej za najmlajše in bo na voljo še letos.  

Profili in nove funkcije bodo brezplačno na voljo na vseh napravah, vsi novi naročniki na enega od paketov, ki vključuje storitve televizije, interneta in telefonije, pa bodo lahko izkoristili promocijsko ceno paketa – prvih 12 mesecev po polovični ceni.

Telemach uspešno prestal izzive v času koronavirusne krize

V času koronavirusa so bili telekomunikacijski operaterji med glavnimi stebri normalnega delovanja družbe. Posledično se je promet na telekomunikacijskem trgu povečal v vseh segmentih – tako na področju fiksnega interneta kot tudi mobilnih storitev. Dolžina glasovnih klicev se je namreč v prvih tednih povečala za 70 %, uporaba interneta pa se je med 8. in 18. uro v povprečju zvišala za kar 200 %.

V zavedanju resnosti situacije so se v Telemachu že pred začetkom krize pripravili na nemoteno delo, sprejeli potrebne ukrepe za ohranjanje varnosti zaposlenih in uporabnikov ter s tem zagotovili, da so ekipe na terenu uspešno nudile pomoč in opravljale nujna vzdrževalna dela. Skupaj z zaposlenimi, ki so delo opravljali od doma, so tako poskrbeli za ohranjanje stabilnih in kakovostnih storitev ter dobro uporabniško izkušnjo, pozabili pa niso niti na družbeno odgovornost. Državi in bolnicam so namreč podarili opremo in sredstva v višini skoraj pol milijona evrov, socialno šibkim pa prek 100 tabličnih računalnikov z dostopom do interneta za lažje šolanje od doma. S tovrstnimi aktivnostmi bodo v Telemachu nadaljevali tudi v prihodnje, saj želijo ljudem še naprej pomagati pri dostopu do interneta. Zavedajo se namreč, da ta postaja nepogrešljiv del v življenju vsakega posameznika.

Pogosta vprašanja

Paketi

Ali lahko v sklopu izbranega paketa trojček povečam samo internetno hitrost?

Internetna hitrost je omejena glede na izbrani naročniški paket. Za spremembo internetne hitrosti je potrebna sprememba obstoječega naročniškega paketa v enega izmed višjih paketov.

Ne uporabljam stacionarne telefonije. Ali lahko v paketni ponudbi trojček uporabljam mobilno telefonijo namesto stacionarne?

V okviru paketne ponudbe so storitve med seboj neločljivo povezane, pri čemer določene storitve ni mogoče nadomestiti z neko drugo storitvijo.

Ali lahko zakupim dodatno programsko shemo?

Zakup višje programske sheme in dodatni programskih paketov je možen. Mesečna naročnina se zaračuna po veljavnem ceniku. Naročilo lahko oddate na portalu Moj Telemach, brezplačni telefonski številki...

V ponudbi imate različno paketno ponudbo trojčkov. Kakšna je razlika med paketi?

Ponudba digitalnih trojčkov se razlikuje glede na tehnologijo, preko katere lahko na vašem naslovu omogočimo priklop. Naše storitve temeljijo na hibridnem optično-koaksialnem omrežju.Storitve...

Ali lahko spremenim paket v višji ali manjši paket trojček?

Sprememba paketa ni možna le v primeru, da imate sklenjeno naročniško razmerje v okviru akcijske ponudbe v obdobju upravičenosti do popusta pri mesečni naročnini. Pri spremembi paketa lahko stroški...

Koliko znaša posamezen del mesečne naročnine za televizijo, internet in telefonijo v okviru paketov trojček?

Digitalni trojček je paketna ponudba, kjer so storitve neločljivo povezane, zaradi česar razčlembe cene posameznih storitev v sklopu paketa trojček, ni možno opredeliti.

Koliko telefonskih številk lahko uporabljam?

V uporabi imate lahko največ tri telefonske številke. Za uporabo tretje telefonske številke morate priklopiti dodaten modem. Dodatna številka se obračunava po veljavnem ceniku.

Želim skleniti naročniško razmerje za digitalni trojček, vendar stacionarne telefonije ne uporabljam. Ali je priklop telefonskega aparata pogoj za delovanje storitev?

V sklopu paketa trojček, vam zagotovimo priključek za stacionarno telefonijo, uporaba stacionarnega telefonskega aparata pa ni nujna za delovanje storitev.

Net

Kakšen je postopek za spremembo hitrosti internetnega paketa?

Spremembo paketa lahko uredite preko spletnega naročila (Naroči zdaj), spletnega klepeta, elektronske pošte info@telemach.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 88.

Ali lahko dobim dodatni poštni predal?

Že pri prvem priklopu vam je dodeljen poštni predal z naslovom, kot na primer ime.priimek@telemach.net. Podatke zanj vam izroči tehnik, ko vam pride uredit priključek za internet.Vsak naročnik...

Ali modem lahko kupim tudi drugje in kakšen modem potrebujem?

Ne. Vso potrebno opremo zagotovi Telemach.

Kaj je IP?

IP pomeni internet protokol; IP številka je unikatna številka, s katero se vsak računalnik izkazuje v internet mreži. Računalnik jo mora nujno imeti za dostop do interneta. Ob prijavi jo...

Kakšna je hitrost in ali je to sigurno hitrost, ki jo dosežem?

Hitrost je odvisna od paketa, ki ste ga izbrali. Hitrost prenosa podatkov iz interneta je odvisna od veliko dejavnikov. Predvsem pa od pasovne širine, preko katerih so vključene naprave (internet...

Ali je priključek na kabelsko televizijo (KTV) pogoj za kabelski internet?

Da. Iz tehničnih razlogov vam ne moremo nuditi samo internetnega priključka. Internet ponujamo na aktivnem priključku digitalne televizije in preko Telekomovega ADSL in optičnega omrežja v sklopu...

Kje je možen kabelski internet?

Dostop do interneta preko Telemachovega kabelskega omrežja je možen znotraj območja, ki ga pokriva Telemach in sicer v objektih, ki imajo prenovljeno kabelsko napeljavo.

Kdo lahko postane uporabnik kabelskega interneta?

Uporabniki kabelskega interneta lahko postanejo vsi naročniki na Telemachovo televizijo.

Kaj je kabelski internet?

Kabelski internet je storitev, ki vam omogoča, da do interneta dostopate preko kabelske infrastrukture, ki se uporablja zlasti za prenos televizijskih programov.

TV

Kaj je Video klub?

Video klub je storitev videa na zahtevo s filmskimi uspešnicami, najnovejšimi filmi iz kinematografov, serijami in glasbo.Nobenega čakanja na pravo uro. Nobene poti v videoteko. Nobenega klica....

Kaj potrebujem za spremljanje programov v HD resoluciji?

Za spremljanje programov v visoki ločljivosti, potrebujete ustrezen digitalni sprejemnik, kateri omogoča HDMI povezavo z vašim televizijskim sprejemnikom. Če imate v uporabi televizijski sprejemnik...

Kaj so časovne funkcije?

Časovne funkcije so: Premor ( ob gledanju v živo lahko sliko zaustavite ), Na Začetek ( če ste zamudili začetek predvajane vsebine, jo lahko prevrtite na začetek predvajanja ), Zamujeno 72h (...

Ali potrebujemo za gledanje digitalne televizije dodatno zunanjo enoto in ločen daljinski upravljalec?

Ne. V kolikor je vaša televizija novejša, podpira DVB-C in ima režo za Conax modul lahko gledate digitalne programe z enim daljinskim upravljalnikom.

Ali je možna menjava digitalnih sprejemnikov?

Menjava digitalnih sprejemnikov je možna. Menjava digitalnih sprejemnikov se zaračuna v enkratnem znesku in po veljavnem ceniku.

Ali lahko gledam digitalne programe na napravah kot so pametni telefon, tablica in računalnik?

Da. Digitalne programe lahko spremljate preko aplikacije D3 GO na podprtih napravah.

Ali lahko sestavim svojo lastno programsko shemo?

Programski paketi so kreirani glede na povpraševanje naročnikov. Vaše zadovoljstvo nam je zelo pomembno, zato se trudimo ustvariti programsko shemo, katera bi zadovoljila čim več različnih okusov....

Ali se kabelska televizija ukine ob prehodu na digitalno televizijo?

Programe kabelske televizije lahko brezplačno spremljate tudi ob prehodu na izbrani paket digitalne televizije.

Koliko televizorjev imam lahko priklopljenih v sklopu enega naročniškega razmerja?

Televizijske programe lahko spremljate na treh televizijskih sprejemnikih. Za spremljanje digitalnih programov na dodatnih televizijskih sprejemnikih je potreben najem dodatnega digitalnega...

Tel

Ali lahko naredim preusmeritev klicev stacionarnega telefona na mobilno telefonsko številko? Kako se to izvede?

Lahko se naredi. V primeru, da preusmeriš na mobilno telefonsko številko se storitev zaračunava po veljavnem ceniku operaterja, ki ga imaš.

Ali z UNIFON lahko pošiljam sporočila?

Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in...

Kako lahko opravim izhodni klic?

Zaslon lahko uporabite kot obstoječo tipkovnico za klice z mobilnega telefona. Svoje stike lahko kličete na enak način kot pri običajni rabi mobilnega telefona. Na primer: Ko kličete številko v...

Kaj potrebujem za nemoteno delovanje UniFon?

Za delovanje UNIFON morate imeti vključeno:storitev Telemach fiksno digitalno telefonijo,hitro Internetno povezavo Wifi ali mobilno 3G/4G,brezplačno aplikacijo UniFon, ki jo uporabnik namesti iz...

Ali lahko naročimo dodatne minute?

Lahko se naročijo dodatne minute, ki so zaračunane na podlagi dodatnega paketa telefonije.

Ali lahko uporabljam svoje obstoječe stike v mobilnem telefonu?

S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.Stiki so razdeljeni v tri poglede:VSI - vsi dostopni stiki iz imenika na vašem telefonuUNIFON – vsi...

Kaj omogoča UniFon?

Brezplačne klice v omrežju Telemach,Brezplačne klice znotraj skupine UNITED GROUP,Brezplačne klice med uporabniki UniFon,Brezplačno tekstovno komuniciranje med uporabniki UniFon,Deljenje avdio in...

Kdo lahko uporablja UNIFON?

Vsi naročniki Telemach fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestijo na 5 različnih naprav.

POMOČ