Telemach prvič v Sloveniji predstavlja neomejen prenos podatkov

za medije neomejen prenos podatkov

Z današnjim dnem je slovenskim uporabnikom mobilnih storitev na voljo mobilni paket, ki poleg neomejenih klicev, SMS sporočil in omrežja UNIFI zagotavlja tudi neomejeno količino prenosa podatkov. Telemach je s paketom NAJVEČ postal prvi slovenski operater, ki ponuja pravi paket z neomejenim prenosom podatkov in s tem porušil mit o plačljivem podatkovnem prenosu pri mobilnih storitvah. Paket NAJVEČ se bo ob tem tako za obstoječe naročnike Telemachovih fiksnih storitev kot tudi mobilne uporabnike pocenil za dva evra.

Prvi pravi neomejeni paket mobilnih storitev na slovenskem trgu -Telemachov paket NAJVEČ – je obstoječim uporabnikom fiksnih storitev na voljo za zgolj 20 evrov na mesec, ostali pa bodo zanj mesečno odšteli 22 evrov. Z neomejenim paketom Telemach nadaljuje s svojo strategijo zagotavljanja najboljših storitev za najugodnejšo ceno na trgu. Ostali paketi storitev pri konkurenčnih ponudnikih namreč dosegajo višjo ceno, obenem pa ne omogočajo neomejene količine prenosa podatkov. Uporabniki paketa NAJVEČ lahko uživajo tudi v 9 GB prenosa podatkov brez doplačila ob gostovanju v državah EU/EEA. Ponudba v paketu NAJVEČ velja tudi za poslovne uporabnike.
Z neomejenim podatkovnim prenosom Telemach znova premika meje mobilne telefonije. V paketu NAJVEČ bodo uporabniki tudi po preseženih 100 GB prenosa podatkov s polno hitrostjo LTE deležni delovanja mobilnega interneta s hitrostjo 1 Mbps, kar omogoča neskončno in nemoteno uporabo spleta, družbenih omrežij, ogleda videov in mobilne televizije.

Telemach torej svoje mobilne pakete še naprej dopolnjuje v smeri izpolnjevanja pričakovanj uporabnikov in sodobnih tehnologij ter tehnologij prihodnosti. Za brezhibno delovanje in uporabo le-teh je ključna količina in hitrost prenosa podatkov. »Uporabniki želijo brezskrbno surfati, uporabljati vse mogoče aplikacije, biti na poti in gledati televizijo, skratka uporabljati vse, kar jim tehnologija lahko ponudi. Naša dolžnost je, da jim to omogočimo, zato smo se odločili ponuditi paket, ki ima neomejeno količino prenosa podatkov. S tem smo premaknili mejo pri zagotavljanju mobilnih storitev in navdušeni smo, da bodo naši uporabniki uživali v prenovljenem paketu,« je ob predstavitvi paketa poudarila članica poslovodstva Ditka Maučec, ki je pri Telemachu odgovorna za razvoj produktov in marketinga.

Brez dodatnih stroškov
Telemach je sicer kot edini v Sloveniji ob predstavitvi paketov družine VEČ ponudil brezplačen prenos podatkov po porabljeni količini v paketu. V nasprotju s konkurenčnimi paketi se tako tudi v ostalih dveh paketih preseganje zakupljene količine podatkovnega prenosa dodatno ne zaračunava. To pomeni, da so uporabniki pri Telemachu lahko povsem brez skrbi, da bi jih presenetil visok račun ob prekoračitvi prenosa podatkov v Sloveniji. Obenem pa Telemach še vedno omogoča uporabo prenosa podatkov za najnujnejše brskanje po spletu. Vsi paketi družine VEČ so bili že v začetku decembra deležni dodatne količine prenosa podatkov. Paket ŠE VEČ tako trenutno ponuja kar 50 GB podatkovnega prenosa doma in 6,5 GB v državah EU/EEA, paket VEČ pa omogoča 2 GB prenosa podatkov v Sloveniji in 2,8 GB prenosa podatkov v državah EU/EEA.

AKOS: Telemach še naprej najhitreje rastoči mobilni operater
Telemach je imel po poročilu Agencije za komunikacijska omrežja in storitve (AKOS) v tretjem četrtletju preteklega leta na trgu mobilnih storitev 20,7 odstotni tržni delež na področju mobilnih storitev ter bil najhitreje rastoči mobilni operater v Sloveniji. V zadnjem letu je Telemach v primerjavi z ostalimi mobilnimi operaterji v Sloveniji najbolj povečal svoj tržni delež in sicer za 2 odstotni točki, kar dokazuje zaupanje uporabnikov in kakovost mobilnih storitev. Prav tako je jasen pokazatelj stopnja zadovoljstva obstoječih Telemachovih uporabnikov, ki neprestano raste. K temu doda tudi izboljševanje paketov za obstoječe uporabnike in ne zgolj nove naročnike Telemachovih mobilnih storitev. Adrian Ježina, predsednik poslovodstva pri Telemachu, pravi: »Veliko vlagamo v razvoj omrežja, skrbimo da je to sodobno, vzdržljivo in ima dovolj kapacitet, da ponudi hiter prenos podatkov in nemoteno delovanje mobilnih storitev. V prihodnjih letih bomo v svoje fiksno in mobilno omrežje v Sloveniji vložili približno 100 milijonov evrov, s čimer želimo še naprej dvigovati raven kakovosti naših storitev. Še vedno največ mobilnih uporabnikov v Sloveniji iz konkurenčnih ponudnikov prehaja k Telemachu, o čemer priča tudi naša konstantna rast tržnega deleža. Zavedamo se, da gre razvoj naprej, da prihajajo nove tehnologije, ki jih bodo želeli uporabniki imeti in uporabljati. Zato moramo biti pripravljeni oziroma tudi sami predstavljati gonilo razvoja na slovenskem trgu.«

Pogosta vprašanja

Paketi

Ali lahko v sklopu izbranega paketa trojček povečam samo internetno hitrost?

Internetna hitrost je omejena glede na izbrani naročniški paket. Za spremembo internetne hitrosti je potrebna sprememba obstoječega naročniškega paketa v enega izmed višjih paketov.

Ne uporabljam stacionarne telefonije. Ali lahko v paketni ponudbi trojček uporabljam mobilno telefonijo namesto stacionarne?

V okviru paketne ponudbe so storitve med seboj neločljivo povezane, pri čemer določene storitve ni mogoče nadomestiti z neko drugo storitvijo.

Ali lahko zakupim dodatno programsko shemo?

Zakup višje programske sheme in dodatni programskih paketov je možen. Mesečna naročnina se zaračuna po veljavnem ceniku. Naročilo lahko oddate na portalu Moj Telemach, brezplačni telefonski številki...

V ponudbi imate različno paketno ponudbo trojčkov. Kakšna je razlika med paketi?

Ponudba digitalnih trojčkov se razlikuje glede na tehnologijo, preko katere lahko na vašem naslovu omogočimo priklop. Naše storitve temeljijo na hibridnem optično-koaksialnem omrežju.Storitve...

Ali lahko spremenim paket v višji ali manjši paket trojček?

Sprememba paketa ni možna le v primeru, da imate sklenjeno naročniško razmerje v okviru akcijske ponudbe v obdobju upravičenosti do popusta pri mesečni naročnini. Pri spremembi paketa lahko stroški...

Koliko znaša posamezen del mesečne naročnine za televizijo, internet in telefonijo v okviru paketov trojček?

Digitalni trojček je paketna ponudba, kjer so storitve neločljivo povezane, zaradi česar razčlembe cene posameznih storitev v sklopu paketa trojček, ni možno opredeliti.

Koliko telefonskih številk lahko uporabljam?

V uporabi imate lahko največ tri telefonske številke. Za uporabo tretje telefonske številke morate priklopiti dodaten modem. Dodatna številka se obračunava po veljavnem ceniku.

Želim skleniti naročniško razmerje za digitalni trojček, vendar stacionarne telefonije ne uporabljam. Ali je priklop telefonskega aparata pogoj za delovanje storitev?

V sklopu paketa trojček, vam zagotovimo priključek za stacionarno telefonijo, uporaba stacionarnega telefonskega aparata pa ni nujna za delovanje storitev.

Net

Kakšen je postopek za spremembo hitrosti internetnega paketa?

Spremembo paketa lahko uredite preko spletnega naročila (Naroči zdaj), spletnega klepeta, elektronske pošte info@telemach.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 88.

Ali lahko dobim dodatni poštni predal?

Že pri prvem priklopu vam je dodeljen poštni predal z naslovom, kot na primer ime.priimek@telemach.net. Podatke zanj vam izroči tehnik, ko vam pride uredit priključek za internet.Vsak naročnik...

Ali modem lahko kupim tudi drugje in kakšen modem potrebujem?

Ne. Vso potrebno opremo zagotovi Telemach.

Kaj je IP?

IP pomeni internet protokol; IP številka je unikatna številka, s katero se vsak računalnik izkazuje v internet mreži. Računalnik jo mora nujno imeti za dostop do interneta. Ob prijavi jo...

Kakšna je hitrost in ali je to sigurno hitrost, ki jo dosežem?

Hitrost je odvisna od paketa, ki ste ga izbrali. Hitrost prenosa podatkov iz interneta je odvisna od veliko dejavnikov. Predvsem pa od pasovne širine, preko katerih so vključene naprave (internet...

Ali je priključek na kabelsko televizijo (KTV) pogoj za kabelski internet?

Da. Iz tehničnih razlogov vam ne moremo nuditi samo internetnega priključka. Internet ponujamo na aktivnem priključku digitalne televizije in preko Telekomovega ADSL in optičnega omrežja v sklopu...

Kje je možen kabelski internet?

Dostop do interneta preko Telemachovega kabelskega omrežja je možen znotraj območja, ki ga pokriva Telemach in sicer v objektih, ki imajo prenovljeno kabelsko napeljavo.

Kdo lahko postane uporabnik kabelskega interneta?

Uporabniki kabelskega interneta lahko postanejo vsi naročniki na Telemachovo televizijo.

Kaj je kabelski internet?

Kabelski internet je storitev, ki vam omogoča, da do interneta dostopate preko kabelske infrastrukture, ki se uporablja zlasti za prenos televizijskih programov.

TV

Kaj je Video klub?

Video klub je storitev videa na zahtevo s filmskimi uspešnicami, najnovejšimi filmi iz kinematografov, serijami in glasbo.Nobenega čakanja na pravo uro. Nobene poti v videoteko. Nobenega klica....

Kaj potrebujem za spremljanje programov v HD resoluciji?

Za spremljanje programov v visoki ločljivosti, potrebujete ustrezen digitalni sprejemnik, kateri omogoča HDMI povezavo z vašim televizijskim sprejemnikom. Če imate v uporabi televizijski sprejemnik...

Kaj so časovne funkcije?

Časovne funkcije so: Premor ( ob gledanju v živo lahko sliko zaustavite ), Na Začetek ( če ste zamudili začetek predvajane vsebine, jo lahko prevrtite na začetek predvajanja ), Zamujeno 72h (...

Ali potrebujemo za gledanje digitalne televizije dodatno zunanjo enoto in ločen daljinski upravljalec?

Ne. V kolikor je vaša televizija novejša, podpira DVB-C in ima režo za Conax modul lahko gledate digitalne programe z enim daljinskim upravljalnikom.

Ali je možna menjava digitalnih sprejemnikov?

Menjava digitalnih sprejemnikov je možna. Menjava digitalnih sprejemnikov se zaračuna v enkratnem znesku in po veljavnem ceniku.

Ali lahko gledam digitalne programe na napravah kot so pametni telefon, tablica in računalnik?

Da. Digitalne programe lahko spremljate preko aplikacije D3 GO na podprtih napravah.

Ali lahko sestavim svojo lastno programsko shemo?

Programski paketi so kreirani glede na povpraševanje naročnikov. Vaše zadovoljstvo nam je zelo pomembno, zato se trudimo ustvariti programsko shemo, katera bi zadovoljila čim več različnih okusov....

Ali se kabelska televizija ukine ob prehodu na digitalno televizijo?

Programe kabelske televizije lahko brezplačno spremljate tudi ob prehodu na izbrani paket digitalne televizije.

Koliko televizorjev imam lahko priklopljenih v sklopu enega naročniškega razmerja?

Televizijske programe lahko spremljate na treh televizijskih sprejemnikih. Za spremljanje digitalnih programov na dodatnih televizijskih sprejemnikih je potreben najem dodatnega digitalnega...

Tel

Ali lahko naredim preusmeritev klicev stacionarnega telefona na mobilno telefonsko številko? Kako se to izvede?

Lahko se naredi. V primeru, da preusmeriš na mobilno telefonsko številko se storitev zaračunava po veljavnem ceniku operaterja, ki ga imaš.

Ali z UNIFON lahko pošiljam sporočila?

Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in...

Kako lahko opravim izhodni klic?

Zaslon lahko uporabite kot obstoječo tipkovnico za klice z mobilnega telefona. Svoje stike lahko kličete na enak način kot pri običajni rabi mobilnega telefona. Na primer: Ko kličete številko v...

Kaj potrebujem za nemoteno delovanje UniFon?

Za delovanje UNIFON morate imeti vključeno:storitev Telemach fiksno digitalno telefonijo,hitro Internetno povezavo Wifi ali mobilno 3G/4G,brezplačno aplikacijo UniFon, ki jo uporabnik namesti iz...

Ali lahko naročimo dodatne minute?

Lahko se naročijo dodatne minute, ki so zaračunane na podlagi dodatnega paketa telefonije.

Ali lahko uporabljam svoje obstoječe stike v mobilnem telefonu?

S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.Stiki so razdeljeni v tri poglede:VSI - vsi dostopni stiki iz imenika na vašem telefonuUNIFON – vsi...

Kaj omogoča UniFon?

Brezplačne klice v omrežju Telemach,Brezplačne klice znotraj skupine UNITED GROUP,Brezplačne klice med uporabniki UniFon,Brezplačno tekstovno komuniciranje med uporabniki UniFon,Deljenje avdio in...

Kdo lahko uporablja UNIFON?

Vsi naročniki Telemach fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestijo na 5 različnih naprav.

POMOČ