Kako preverim stanje preko storitve Moj račun?


Za uporabo storitve Moj račun pokličite na brezplačno številko 080 22 88, kjer vas bo vodil odzivnik.

Za dostop do storitve izberite številko 1 - Moj račun, nato pa vas bo odzivnik prosil za številko naročnika (številka naročnika je zabeležena na mesečnem računu). Če je vaša kontaktna številka zabeležena v sistemu, vam ne bo treba vpisovati številke naročnika in vas bo sistem samodejno povezal v naslednji korak.

V nadaljevanju odzivnik ponuja dve možnosti.

1. Informacije o stanju na računu

S pritiskom številke 1 boste prejeli podatke o stanju zapadlih obveznosti.

2. Ponovni vklop izklopljenih storitev

S pritiskom številke 2 vas odzivnik obvesti, da je zahteva za ponovni priklop sprejeta in storitve so samodejno aktivirane v najkrajšem možnem času. Če zapadle obveznosti ne bodo poravnane v petih dneh od ponovne aktivacije, pri čemer se datum aktivacije šteje kot prvi dan, bodo storitve ponovno izklopljene..

Deli :
Vam je odgovor koristil?