Šokantna ponudba fiksnih in mobilnih storitev pri Telemachu

Telemach je za nove uporabnike pripravil združeno ponudbo vseh štirih telekomunikacijskih storitev – Telemach 2.0. Televizija, hitri internet, mobilna ter fiksna telefonija so zdaj na voljo za le 36 evrov mesečne naročnine. Uporabniki ob tem prvo leto ne bodo plačevali mesečne naročnine za mobilno telefonijo.

Ljubljana, 18. 5. 2017 – Največji slovenski kabelski operater Telemach v skrbi po zagotavljanju najboljše uporabniške izkušnje vseh 4 storitev z akcijsko ponudbo združuje fiksne in mobilne storitve v ponudbi. Bodoči uporabniki bodo v 24 mesecih prihranili do 588 evrov. Uporabnikom je namreč za 36 evrov mesečne naročnine, kar sicer predstavlja ceno osnovnega paketa SILVER, na voljo paket GOLD TROJKA EXTRA, ki omogoča spremljanje več kot 280 programov na kar dveh televizijskih sprejemnikih v gospodinjstvu in bliskovit internet s hitrostjo do 150 Mbps. Obenem je tu še mobilna ponudba, ki omogoča obogateno količino prenosa podatkov v državah EU brez dodatnih stroškov in neomejeno uporabo klicev ter SMS sporočil v gostovanju v EU.

100 % popust na mobilno telefonijo

Vsi naročniki paketa GOLD TROJKA EXTRA ob sklenitvi naročniškega razmerja za 24 mesecev prejmejo 100 % popust pri izbiri mobilnega paketa ŠE VEČ za kar 12 mesecev. Novi uporabniki torej za zgolj 36 evrov mesečne naročnine poleg fiksnih storitev televizije, interneta in fiksne telefonije, prejmejo tudi 15 GB prenosa podatkov na svojih mobilnih napravah, neomejen podatkovni prenos povsod po svetu z UNIFI TRAVEL ter neomejene klice in SMS sporočila v času gostovanja v državah EU. Ob tem prvo leto brezplačno koristijo ugodnosti posodobljenih Telemachovih mobilnih storitev, v drugem letu pa mesečna naročnina za paket ŠE VEČ znaša le 12 evrov, saj je uporabnik že naročnik Telemachovih fiksnih storitev.

Sveža mobilna ponudba s »podatkovnim šokom«

Telemach je za mesec in pol prehitel direktivo EU in s 1. majem kot prvi mobilni operater v Sloveniji osvobodil mobilno telefonijo v državah EU. Vsem obstoječim in novim naročnikom mobilnih paketov VEČ namreč Telemach že omogoča neomejene klice in SMS sporočila v času gostovanja na območju EU. To pomeni, da lahko uporabniki med gostovanjem v EU kličejo in pošiljajo SMS sporočila znotraj EU povsem brez dodatnih stroškov in pribitkov.

Mobilni paketi družine VEČ se ponašajo tudi z zajetno večjo količino prenosa podatkov. »Podatkovni šok« je tako v paketu NAJVEČ količino podatkovnega prenosa povečal iz 15 na kar 50 GB, v paketu ŠE VEČ iz 5 na 15 GB in v paketu VEČ iz 500 na 600 MB. Brezskrbno uživanje v brskanju po spletu pa ne bo ovira niti drugod po svetu, saj Telemach s storitvijo UNIFI TRAVEL, ki je vključena v vse pakete mobilne telefonije, omogoča neomejen in brezplačen prenos podatkov na več kot 60.000.000 lokacij po vsem svetu.

Novi uporabniki lahko združenim fiksnim in mobilnim storitvam dodajo še mobilne telefone in televizijske sprejemnike, za katere Telemach omogoča dodatne ugodnosti. Pri izbiri paketa ŠE VEČ namreč uporabniki prejmejo tudi bon za nakup telefona v vrednosti 50 evrov. Obenem pa Telemach omogoča tudi nakup televizijskega sprejemnika na več obrokov, s čimer postane spremljanje najljubših televizijskih vsebin na dosegu roke. Dodatne informacije o združeni ponudbi: http://telemach.si/paketi/zdruzite-fiksno-in-mobilno.

Pogosta vprašanja

Paketi

Ali lahko v sklopu izbranega paketa trojček povečam samo internetno hitrost?

Internetna hitrost je omejena glede na izbrani naročniški paket. Za spremembo internetne hitrosti je potrebna sprememba obstoječega naročniškega paketa v enega izmed višjih paketov.

Ne uporabljam stacionarne telefonije. Ali lahko v paketni ponudbi trojček uporabljam mobilno telefonijo namesto stacionarne?

V okviru paketne ponudbe so storitve med seboj neločljivo povezane, pri čemer določene storitve ni mogoče nadomestiti z neko drugo storitvijo.

Ali lahko zakupim dodatno programsko shemo?

Zakup višje programske sheme in dodatni programskih paketov je možen. Mesečna naročnina se zaračuna po veljavnem ceniku. Naročilo lahko oddate na portalu Moj Telemach, brezplačni telefonski številki...

V ponudbi imate različno paketno ponudbo trojčkov. Kakšna je razlika med paketi?

Ponudba digitalnih trojčkov se razlikuje glede na tehnologijo, preko katere lahko na vašem naslovu omogočimo priklop. Naše storitve temeljijo na hibridnem optično-koaksialnem omrežju.Storitve...

Ali lahko spremenim paket v višji ali manjši paket trojček?

Sprememba paketa ni možna le v primeru, da imate sklenjeno naročniško razmerje v okviru akcijske ponudbe v obdobju upravičenosti do popusta pri mesečni naročnini. Pri spremembi paketa lahko stroški...

Koliko znaša posamezen del mesečne naročnine za televizijo, internet in telefonijo v okviru paketov trojček?

Digitalni trojček je paketna ponudba, kjer so storitve neločljivo povezane, zaradi česar razčlembe cene posameznih storitev v sklopu paketa trojček, ni možno opredeliti.

Koliko telefonskih številk lahko uporabljam?

V uporabi imate lahko največ tri telefonske številke. Za uporabo tretje telefonske številke morate priklopiti dodaten modem. Dodatna številka se obračunava po veljavnem ceniku.

Želim skleniti naročniško razmerje za digitalni trojček, vendar stacionarne telefonije ne uporabljam. Ali je priklop telefonskega aparata pogoj za delovanje storitev?

V sklopu paketa trojček, vam zagotovimo priključek za stacionarno telefonijo, uporaba stacionarnega telefonskega aparata pa ni nujna za delovanje storitev.

Net

Kakšen je postopek za spremembo hitrosti internetnega paketa?

Spremembo paketa lahko uredite preko spletnega naročila (Naroči zdaj), spletnega klepeta, elektronske pošte info@telemach.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 88.

Ali lahko dobim dodatni poštni predal?

Že pri prvem priklopu vam je dodeljen poštni predal z naslovom, kot na primer ime.priimek@telemach.net. Podatke zanj vam izroči tehnik, ko vam pride uredit priključek za internet.Vsak naročnik...

Ali modem lahko kupim tudi drugje in kakšen modem potrebujem?

Ne. Vso potrebno opremo zagotovi Telemach.

Kaj je IP?

IP pomeni internet protokol; IP številka je unikatna številka, s katero se vsak računalnik izkazuje v internet mreži. Računalnik jo mora nujno imeti za dostop do interneta. Ob prijavi jo...

Kakšna je hitrost in ali je to sigurno hitrost, ki jo dosežem?

Hitrost je odvisna od paketa, ki ste ga izbrali. Hitrost prenosa podatkov iz interneta je odvisna od veliko dejavnikov. Predvsem pa od pasovne širine, preko katerih so vključene naprave (internet...

Ali je priključek na kabelsko televizijo (KTV) pogoj za kabelski internet?

Da. Iz tehničnih razlogov vam ne moremo nuditi samo internetnega priključka. Internet ponujamo na aktivnem priključku digitalne televizije in preko Telekomovega ADSL in optičnega omrežja v sklopu...

Kje je možen kabelski internet?

Dostop do interneta preko Telemachovega kabelskega omrežja je možen znotraj območja, ki ga pokriva Telemach in sicer v objektih, ki imajo prenovljeno kabelsko napeljavo.

Kdo lahko postane uporabnik kabelskega interneta?

Uporabniki kabelskega interneta lahko postanejo vsi naročniki na Telemachovo televizijo.

Kaj je kabelski internet?

Kabelski internet je storitev, ki vam omogoča, da do interneta dostopate preko kabelske infrastrukture, ki se uporablja zlasti za prenos televizijskih programov.

TV

Kaj je Video klub?

Video klub je storitev videa na zahtevo s filmskimi uspešnicami, najnovejšimi filmi iz kinematografov, serijami in glasbo.Nobenega čakanja na pravo uro. Nobene poti v videoteko. Nobenega klica....

Kaj potrebujem za spremljanje programov v HD resoluciji?

Za spremljanje programov v visoki ločljivosti, potrebujete ustrezen digitalni sprejemnik, kateri omogoča HDMI povezavo z vašim televizijskim sprejemnikom. Če imate v uporabi televizijski sprejemnik...

Kaj so časovne funkcije?

Časovne funkcije so: Premor ( ob gledanju v živo lahko sliko zaustavite ), Na Začetek ( če ste zamudili začetek predvajane vsebine, jo lahko prevrtite na začetek predvajanja ), Zamujeno 72h (...

Ali potrebujemo za gledanje digitalne televizije dodatno zunanjo enoto in ločen daljinski upravljalec?

Ne. V kolikor je vaša televizija novejša, podpira DVB-C in ima režo za Conax modul lahko gledate digitalne programe z enim daljinskim upravljalnikom.

Ali je možna menjava digitalnih sprejemnikov?

Menjava digitalnih sprejemnikov je možna. Menjava digitalnih sprejemnikov se zaračuna v enkratnem znesku in po veljavnem ceniku.

Ali lahko gledam digitalne programe na napravah kot so pametni telefon, tablica in računalnik?

Da. Digitalne programe lahko spremljate preko aplikacije D3 GO na podprtih napravah.

Ali lahko sestavim svojo lastno programsko shemo?

Programski paketi so kreirani glede na povpraševanje naročnikov. Vaše zadovoljstvo nam je zelo pomembno, zato se trudimo ustvariti programsko shemo, katera bi zadovoljila čim več različnih okusov....

Ali se kabelska televizija ukine ob prehodu na digitalno televizijo?

Programe kabelske televizije lahko brezplačno spremljate tudi ob prehodu na izbrani paket digitalne televizije.

Koliko televizorjev imam lahko priklopljenih v sklopu enega naročniškega razmerja?

Televizijske programe lahko spremljate na treh televizijskih sprejemnikih. Za spremljanje digitalnih programov na dodatnih televizijskih sprejemnikih je potreben najem dodatnega digitalnega...

Tel

Ali lahko naredim preusmeritev klicev stacionarnega telefona na mobilno telefonsko številko? Kako se to izvede?

Lahko se naredi. V primeru, da preusmeriš na mobilno telefonsko številko se storitev zaračunava po veljavnem ceniku operaterja, ki ga imaš.

Ali z UNIFON lahko pošiljam sporočila?

Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in...

Kako lahko opravim izhodni klic?

Zaslon lahko uporabite kot obstoječo tipkovnico za klice z mobilnega telefona. Svoje stike lahko kličete na enak način kot pri običajni rabi mobilnega telefona. Na primer: Ko kličete številko v...

Kaj potrebujem za nemoteno delovanje UniFon?

Za delovanje UNIFON morate imeti vključeno:storitev Telemach fiksno digitalno telefonijo,hitro Internetno povezavo Wifi ali mobilno 3G/4G,brezplačno aplikacijo UniFon, ki jo uporabnik namesti iz...

Ali lahko naročimo dodatne minute?

Lahko se naročijo dodatne minute, ki so zaračunane na podlagi dodatnega paketa telefonije.

Ali lahko uporabljam svoje obstoječe stike v mobilnem telefonu?

S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.Stiki so razdeljeni v tri poglede:VSI - vsi dostopni stiki iz imenika na vašem telefonuUNIFON – vsi...

Kaj omogoča UniFon?

Brezplačne klice v omrežju Telemach,Brezplačne klice znotraj skupine UNITED GROUP,Brezplačne klice med uporabniki UniFon,Brezplačno tekstovno komuniciranje med uporabniki UniFon,Deljenje avdio in...

Kdo lahko uporablja UNIFON?

Vsi naročniki Telemach fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestijo na 5 različnih naprav.

POMOČ

STOPITE V STIK Z NAMI

Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.

KLIC

Na voljo smo vam 24 ur na dan na številki 080 22 88, iz tujine pa nas pokličite na številko +386 59 188 600.

PRODAJNA MESTA

Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje prodajno mesto.

E-POŠTA

Pošljite nam sporočilo na naslov info@telemach.si