Kaj pomeni storitev Polni zame


Polni zame je Telemachova storitev, s katero lahko Telemachovi naročniki Telemachovim predplačniškim uporabnikom napolnite račun v višini 5, 10 ali 20 EUR. Uporaba storitve med dvema predplačniškima uporabnikoma ni mogoča.

Naročniki lahko predplačnikom račun napolnite na naslednje načine:

1. Polnjenje z ukazom USSD

V mobilni telefon vtipkajte: *123*vrednost polnitve*telefonska številka, ki jo želite polniti# in pritisnite tipko za klicanje.

Na primer: za polnjenje v višini 5 EUR vtipkajte: *123*5*070xxxxxx# in pritisnite tipko za klicanje.

2. Polnjenje s sporočilom SMS

Na številko 7070 pošljite ključne besede: polni, vrednost polnitve, telefonsko številko, ki jo želite polniti, in poljubno besedilo, ki se bo prejemniku prikazalo ob polnitvi.
Na primer: "Polni 5 070xxxxxx Vse najboljše!".

3. Polnjenje prek portala Moj.telemach.si

Obiščite spletni naslov Moj Telemach in sledite navodilom.

Pogoji ponudbe
Polni zame je storitev družbe Telemach, ki svojim naročnikom nudi polnitev predplačniškega računa drugega uporabnika. Tako polnitev naročnik izvede prek mobilnega portala WAP Portal Telemach, spletnega portala moj.telemach.si, ukaza USSD ali sporočila SMS, pri čemer bo znesek, uporabljen za polnitev, prištet k mesečnemu računu naročnika, ki izvaja polnitev. Predplačniškim uporabnikom preko storitve Polni zame ni omogočena polnitev drugemu predplačniškemu uporabniku. Telemach omogoča zaporo storitve Polni zame v petih dneh od prejetega zahtevka za blokado, ki ga naročnik odda na brezplačni tel. št. 080 22 88. Vse stroške polnitev do trenutka blokade bremenijo naročnika MSISDN, s katerega je bila opravljena polnitev. Telemach lahko kadarkoli spremeni ali dopolni te pogoje oz. storitev oz. jo lahko z ustreznim obvestilom omeji ali ukine.

Deli :
Vam je odgovor koristil?