Preusmeritve


Preusmeritev klica je storitev, ki uporabniku omogoča preusmeritev dohodnih klicev na katerokoli drugo telefonsko številko v mobilnem ali fiksnem telefonskem omrežju.

VKLOP

Preusmeritev klica na drugo telefonsko številko uporabnik vklopi ali izklopi sam preko nastavitev aparata ali z ukaznim nizom.

VRSTE PREUSMERITEV:

Preusmeritev klica ob zasedenem uporabniku (CFB - Divert When Busy) - omogoča preusmeritev dohodnih klicev na drugo številko, ko je uporabnik zaseden. Za vklop vpišite kodo *67*številka, kamor želite preusmeriti# ter pritisnite tipko za klicanje.

Preusmeritev klica, ko uporabnik ni dosegljiv (CFNRC - Divert If Not Reachable) - omogoča, preusmeritev dohodnih klicev na drugo številko, ko uporabnik ni dosegljiv. Za vklop vpišite kodo *62*številka, kamor želite preusmeriti# ter pritisnite tipko za klicanje.

Preusmeritev klica, ko se uporabnik ne javi (CFNRY - Divert When Not Answered) – omogoča preusmeritev dohodnih klicev na drugo številko, ko se uporabnik ne javi. Čas zvonjenja je vnaprej nastavljen na 25 sekund. Za vklop vpišite kodo *61*številka, kamor želite preusmeriti# ter pritisnite tipko za klicanje.

Brezpogojna preusmeritev (CFU - Divert All Calls) - vsi dohodni klici se preusmerijo na drugo številko. Za vklop vpišite kodo *21*številka, kamor želite preusmeriti# ter pritisnite tipko za klicanje.

Preusmeritev izklopite s klicem na ##002#.

Deli :
Vam je odgovor koristil?