POP TV in Kanal A pri Telemachu še naprej na voljo na vseh platformah in povsod po Sloveniji


S storitvijo Total TV, ki je na voljo v vsakem kotičku Slovenije, in kabelsko televizijo, bo Telemach uporabnikom povsod po Sloveniji kljub ukinitvi oddajanja programov POP TV in Kanal A prek strešnih in hišnih anten s strani medijske hiše Pro Plus, še naprej omogočal nemoteno spremljanje najljubših televizijskih vsebin. Od 5. decembra dalje uporabnike čakajo praznične ugodnosti.

Ljubljana, 2. december 2016 – Telemach kot največji kabelski operater v Sloveniji bo uporabnikom, kljub spremembam pri oddajanju zelo priljubljenih programov kot sta POP TV in Kanal A, tudi v prihodnje omogočal ogled najbolj priljubljenih slovenskih in tujih televizijskih programov. To velja za vse platforme in celotno Slovenijo. Slednje namreč omogoča storitev Total TV, ki jo je mogoče namestiti kjerkoli, na posamezni priključek pa lahko uporabniki vežejo kar štiri televizijske sprejemnike. Novi naročniki bodo prek storitve Total TV lahko po akcijski ceni 14 evrov spremljali več kot 200 televizijskih programov, ki med drugimi vključujejo tudi POP TV in Kanal A v visoki resoluciji (HD). Namestitev opreme bo za naročnike brezplačna, ob tem pa bo prvi mesec za 0 evrov mogoč tudi prehod na višjo programsko shemo in s tem spremljanje dodatnih vsebin.

Druga možnost za spremljanje programov medijske hiše Pro Plus je Telemachova kabelska televizija, ki na večini področij vključuje več kot 50 televizijskih in radijskih programov, med njimi tudi najbolj priljubljene slovenske in tuje programe, kot so POP TV, Kanal A, Slovenija 1, Slovenija 2, Fox, Sportklub 1 in 2, Discovery Channel, Animal planet, Travel Channel, National geographic ipd. V mesecu januarju bodo v programsko shemo kabelske televizije vključeni še trije priljubljeni programi; Kino, Brio in Oto.


Decembrske ugodnosti za brezskrbno gledanje televizije tudi v letu 2017

Telemach za nove uporabnike pripravlja tudi decembrske ugodnosti pri izbiri storitev Total TV oziroma kabelske televizije. Ob sklenitvi naročniškega razmerja od 5. decembra 2016 naprej, bodo novi naročniki televizijske vsebine prek Total TV prvih šest mesecev spremljali za samo 14 evrov mesečne naročnine. Telemachova kabelska televizija pa je uporabnikom od 5. decembra dalje prvih 18 mesecev na voljo za 9,99 evra mesečne naročnine.

Telemach tako kljub spremembam, ki jih bo 16. januarja 2017 prinesla zatemnitev programov medijske hiše Pro Plus na televizijskih sprejemnikih, ki oddajajo prek strešnih in hišnih anten, uporabnikom nudi rešitve, s katerimi bodo še naprej lahko kjerkoli po Sloveniji na vseh platformah spremljali svoje najljubše televizijske programe.

Dodatne informacije o Telemachovi ponudbi so uporabnikom na voljo na spletni strani www.telemach.si, Facebook strani @TelemachSi, prek brezplačne telefonske številke 080 22 88, elektronskega naslova info@telemach.si in seveda ob obisku najbližje Telemachove poslovalnice.


O podjetju Telemach

Podjetje Telemach je vodilni slovenski kabelski ponudnik televizijskih storitev, širokopasovnega dostopa do interneta in digitalne telefonije. Z nakupom operaterja Tušmobil in novo zgrajenim mobilnim omrežjem 3G/4G - LTE svojim uporabnikom zagotavlja tudi najsodobnejše mobilne storitve. Telemach se osredotoča na zagotavljanje naprednih, kakovostnih in uporabnikom prijaznih storitev, ki strankam približajo digitalni svet ter ga naredijo udobnega in preprosto dostopnega. Z obsežnim omrežjem, ki temelji na kombinaciji optičnih in koaksialnih povezav na fiksnem delu ter gradnjo mobilnega omrežja prihodnosti LTE ter stalnimi naložbami v tehnološke inovacije Telemach zagotavlja visoko raven storitev najširšemu krogu slovenskih domačih in poslovnih uporabnikov. Podjetje je v lasti sklada Kohlberg Kravis Roberts & Co. L.P. (skupaj s povezanimi podjetji v nadaljevanju: KKR), je vodilni globalni naložbeni sklad. KKR ustvarja vrednost tako, da zagotavlja znanje o poslovanju podjetjem v svojem naložbenem portfelju ter prek dejavnega spremljanja in nadzora svojih naložb. Več informacij o Telemachu je na voljo na naslovu www.telemach.si.

Pogosta vprašanja

Paketi

Ali lahko v sklopu izbranega paketa trojček povečam samo internetno hitrost?

Internetna hitrost je omejena glede na izbrani naročniški paket. Za spremembo internetne hitrosti je potrebna sprememba obstoječega naročniškega paketa v enega izmed višjih paketov.

Ne uporabljam stacionarne telefonije. Ali lahko v paketni ponudbi trojček uporabljam mobilno telefonijo namesto stacionarne?

V okviru paketne ponudbe so storitve med seboj neločljivo povezane, pri čemer določene storitve ni mogoče nadomestiti z neko drugo storitvijo.

Ali lahko zakupim dodatno programsko shemo?

Zakup višje programske sheme in dodatni programskih paketov je možen. Mesečna naročnina se zaračuna po veljavnem ceniku. Naročilo lahko oddate na portalu Moj Telemach, brezplačni telefonski številki...

V ponudbi imate različno paketno ponudbo trojčkov. Kakšna je razlika med paketi?

Ponudba digitalnih trojčkov se razlikuje glede na tehnologijo, preko katere lahko na vašem naslovu omogočimo priklop. Naše storitve temeljijo na hibridnem optično-koaksialnem omrežju.Storitve...

Ali lahko spremenim paket v višji ali manjši paket trojček?

Sprememba paketa ni možna le v primeru, da imate sklenjeno naročniško razmerje v okviru akcijske ponudbe v obdobju upravičenosti do popusta pri mesečni naročnini. Pri spremembi paketa lahko stroški...

Koliko znaša posamezen del mesečne naročnine za televizijo, internet in telefonijo v okviru paketov trojček?

Digitalni trojček je paketna ponudba, kjer so storitve neločljivo povezane, zaradi česar razčlembe cene posameznih storitev v sklopu paketa trojček, ni možno opredeliti.

Koliko telefonskih številk lahko uporabljam?

V uporabi imate lahko največ tri telefonske številke. Za uporabo tretje telefonske številke morate priklopiti dodaten modem. Dodatna številka se obračunava po veljavnem ceniku.

Želim skleniti naročniško razmerje za digitalni trojček, vendar stacionarne telefonije ne uporabljam. Ali je priklop telefonskega aparata pogoj za delovanje storitev?

V sklopu paketa trojček, vam zagotovimo priključek za stacionarno telefonijo, uporaba stacionarnega telefonskega aparata pa ni nujna za delovanje storitev.

Net

Kakšen je postopek za spremembo hitrosti internetnega paketa?

Spremembo paketa lahko uredite preko spletnega naročila (Naroči zdaj), spletnega klepeta, elektronske pošte info@telemach.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 080 22 88.

Ali lahko dobim dodatni poštni predal?

Že pri prvem priklopu vam je dodeljen poštni predal z naslovom, kot na primer ime.priimek@telemach.net. Podatke zanj vam izroči tehnik, ko vam pride uredit priključek za internet.Vsak naročnik...

Ali modem lahko kupim tudi drugje in kakšen modem potrebujem?

Ne. Vso potrebno opremo zagotovi Telemach.

Kaj je IP?

IP pomeni internet protokol; IP številka je unikatna številka, s katero se vsak računalnik izkazuje v internet mreži. Računalnik jo mora nujno imeti za dostop do interneta. Ob prijavi jo...

Kakšna je hitrost in ali je to sigurno hitrost, ki jo dosežem?

Hitrost je odvisna od paketa, ki ste ga izbrali. Hitrost prenosa podatkov iz interneta je odvisna od veliko dejavnikov. Predvsem pa od pasovne širine, preko katerih so vključene naprave (internet...

Ali je priključek na kabelsko televizijo (KTV) pogoj za kabelski internet?

Da. Iz tehničnih razlogov vam ne moremo nuditi samo internetnega priključka. Internet ponujamo na aktivnem priključku digitalne televizije in preko Telekomovega ADSL in optičnega omrežja v sklopu...

Kje je možen kabelski internet?

Dostop do interneta preko Telemachovega kabelskega omrežja je možen znotraj območja, ki ga pokriva Telemach in sicer v objektih, ki imajo prenovljeno kabelsko napeljavo.

Kdo lahko postane uporabnik kabelskega interneta?

Uporabniki kabelskega interneta lahko postanejo vsi naročniki na Telemachovo televizijo.

Kaj je kabelski internet?

Kabelski internet je storitev, ki vam omogoča, da do interneta dostopate preko kabelske infrastrukture, ki se uporablja zlasti za prenos televizijskih programov.

TV

Kaj je Video klub?

Video klub je storitev videa na zahtevo s filmskimi uspešnicami, najnovejšimi filmi iz kinematografov, serijami in glasbo.Nobenega čakanja na pravo uro. Nobene poti v videoteko. Nobenega klica....

Kaj potrebujem za spremljanje programov v HD resoluciji?

Za spremljanje programov v visoki ločljivosti, potrebujete ustrezen digitalni sprejemnik, kateri omogoča HDMI povezavo z vašim televizijskim sprejemnikom. Če imate v uporabi televizijski sprejemnik...

Kaj so časovne funkcije?

Časovne funkcije so: Premor ( ob gledanju v živo lahko sliko zaustavite ), Na Začetek ( če ste zamudili začetek predvajane vsebine, jo lahko prevrtite na začetek predvajanja ), Zamujeno 72h (...

Ali potrebujemo za gledanje digitalne televizije dodatno zunanjo enoto in ločen daljinski upravljalec?

Ne. V kolikor je vaša televizija novejša, podpira DVB-C in ima režo za Conax modul lahko gledate digitalne programe z enim daljinskim upravljalnikom.

Ali je možna menjava digitalnih sprejemnikov?

Menjava digitalnih sprejemnikov je možna. Menjava digitalnih sprejemnikov se zaračuna v enkratnem znesku in po veljavnem ceniku.

Ali lahko gledam digitalne programe na napravah kot so pametni telefon, tablica in računalnik?

Da. Digitalne programe lahko spremljate preko aplikacije D3 GO na podprtih napravah.

Ali lahko sestavim svojo lastno programsko shemo?

Programski paketi so kreirani glede na povpraševanje naročnikov. Vaše zadovoljstvo nam je zelo pomembno, zato se trudimo ustvariti programsko shemo, katera bi zadovoljila čim več različnih okusov....

Ali se kabelska televizija ukine ob prehodu na digitalno televizijo?

Programe kabelske televizije lahko brezplačno spremljate tudi ob prehodu na izbrani paket digitalne televizije.

Koliko televizorjev imam lahko priklopljenih v sklopu enega naročniškega razmerja?

Televizijske programe lahko spremljate na treh televizijskih sprejemnikih. Za spremljanje digitalnih programov na dodatnih televizijskih sprejemnikih je potreben najem dodatnega digitalnega...

Tel

Ali lahko naredim preusmeritev klicev stacionarnega telefona na mobilno telefonsko številko? Kako se to izvede?

Lahko se naredi. V primeru, da preusmeriš na mobilno telefonsko številko se storitev zaračunava po veljavnem ceniku operaterja, ki ga imaš.

Ali z UNIFON lahko pošiljam sporočila?

Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in...

Kako lahko opravim izhodni klic?

Zaslon lahko uporabite kot obstoječo tipkovnico za klice z mobilnega telefona. Svoje stike lahko kličete na enak način kot pri običajni rabi mobilnega telefona. Na primer: Ko kličete številko v...

Kaj potrebujem za nemoteno delovanje UniFon?

Za delovanje UNIFON morate imeti vključeno:storitev Telemach fiksno digitalno telefonijo,hitro Internetno povezavo Wifi ali mobilno 3G/4G,brezplačno aplikacijo UniFon, ki jo uporabnik namesti iz...

Ali lahko naročimo dodatne minute?

Lahko se naročijo dodatne minute, ki so zaračunane na podlagi dodatnega paketa telefonije.

Ali lahko uporabljam svoje obstoječe stike v mobilnem telefonu?

S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.Stiki so razdeljeni v tri poglede:VSI - vsi dostopni stiki iz imenika na vašem telefonuUNIFON – vsi...

Kaj omogoča UniFon?

Brezplačne klice v omrežju Telemach,Brezplačne klice znotraj skupine UNITED GROUP,Brezplačne klice med uporabniki UniFon,Brezplačno tekstovno komuniciranje med uporabniki UniFon,Deljenje avdio in...

Kdo lahko uporablja UNIFON?

Vsi naročniki Telemach fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestijo na 5 različnih naprav.

POMOČ

STOPITE V STIK Z NAMI

Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.

KLIC

Na voljo smo vam 24 ur na dan na številki 080 22 88, iz tujine pa nas pokličite na številko +386 59 188 600.

PRODAJNA MESTA

Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje prodajno mesto.

E-POŠTA

Pošljite nam sporočilo na naslov info@telemach.si