Pogosta vprašanja


Kdo lahko uporablja UNIFON?

Vsi naročniki Telemach fiksne digitalne telefonije. Aplikacijo lahko brezplačno namestijo na 5 različnih naprav.

Kaj omogoča UniFon?

Brezplačne klice v omrežju Telemach,Brezplačne klice znotraj skupine UNITED GROUP,Brezplačne klice med uporabniki UniFon,Brezplačno tekstovno komuniciranje med uporabniki UniFon,Deljenje avdio in...

Ali lahko uporabljam svoje obstoječe stike v mobilnem telefonu?

S pritiskom na ikono Stiki na sredini zgornjega dela zaslona boste odprli imenik s svojimi stiki.Stiki so razdeljeni v tri poglede:VSI - vsi dostopni stiki iz imenika na vašem telefonuUNIFON – vsi...

Kaj potrebujem za nemoteno delovanje UniFon?

Za delovanje UNIFON morate imeti vključeno:storitev Telemach fiksno digitalno telefonijo,hitro Internetno povezavo Wifi ali mobilno 3G/4G,brezplačno aplikacijo UniFon, ki jo uporabnik namesti iz...

Kako lahko opravim izhodni klic?

Zaslon lahko uporabite kot obstoječo tipkovnico za klice z mobilnega telefona. Svoje stike lahko kličete na enak način kot pri običajni rabi mobilnega telefona. Na primer: Ko kličete številko v...

Ali z UNIFON lahko pošiljam sporočila?

Sporočila UniFon delujejo podobno kot pri drugih aplikacijah za spletni klepet (aplikacije za pošiljanje sporočil). Izmenjava sporočil UniFon je možna izključno med osebami, ki imajo nameščeno in...

POMOČ

STOPITE V STIK Z NAMI

Stopite v stik z nami in naročite storitve, ki so vam všeč. Tu smo za vas.

KLIC

Za vas smo na voljo 24 ur na dan na brezplačni številki 080 22 88.

PRODAJNA MESTA

Obiščite nas osebno. Poiščite vam najbližje prodajno mesto.

E-POŠTA

Pošljite nam sporočilo na naslov info@telemach.si